Baron
Well-Known Member
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Ja miten Nintendon fanit ovat hyödyntäneet tämän mahdollisuuden? Se on erillisen keskustelun aihe, mutta jos Need for Speedista julkaistaan kaikista alustoista verrattuna se paras versio WiiU:lle niin teknisesti kuin pelillisestikin ja pelaajat kiittävät sitä 30 000 kappaleen myynneillä. Ei millään pahalla, mutta peli ei edes tienannut omiaan takaisin mitä käännöksen tekemisestä aiheutui. Rakenna siinä sitten hyvää bisnesmallia
Masiinaa on vähän markkinoilla, mutta se painii hiukan väärässä sarjassa. Se joutuu tappelemaan peleistä ja huomiosta vanhan sukupolven kanssa ja sillä ei ole mitään asiaa uuden sukupolven pelejä vastaan oli syynä sitten kehittyneemmät pelimoottorit DRM-vaatimukset.
JOS X1 ja PS4 painavat kaasua ja pistelevät menemään pahimpien skenaarioiden mukaan (hyvästi pelikirjastot, lainatut/käytetyt pelit, julkaisijoiden mielivalta siitä milloin servut ajetaan alas), niin minulla ei ole mikään ongelma hypätä WiiU:n kyytiin. GameCube oli ja on edelleenkin loistava konsoli 28 pelin kanssa. Se vain toimii kun pelin työntää sille sisään. Samaa odotan tulevilta pelikonsoleiltani myös. Ja jos ei konsolivalmistajilla (MS, Sony?) ole tavaraa tarjottavana tähän tarpeeseen (raha ei kelpaakaan, omituinen markkinatalous), niin silloin minun viimeisiksi konsoleikseni on jäämässä PS3, Vita ja mahdollisesti WiiU.
Muuten yksi ratkaisu joka saisi minut hyväksymään DRM:n käytön, olisi sen määräaikaistaminen vaikka sitten neljään vuoteen, jonka jälkeen pelikeräilijöiden pelit toimisivat vuosienkin päästä ilman ylimääräistä servutarkastelua ja käytetyt pelit pääsisivät oikeuksiinsa.
WiiU on saanut ihan hyvät mahdollisuudet isojen (ulkopuolisten) julkaisijoiden toimesta. Laitteella on nähty uusimmat versiot Assassin's Creedistä (UbiSoft), Call of Dutysta (Activision), Batmanista (Warner Games), Need for Speedista ja FIFAsta (EA)... Laitteella tullaan näkemään Deus Ex, Watch Dogs, Assassin's Creed IV: Black Flag. Laite on varmaankin saanut parhaimman 3rd partyjen AAA-pelituen tuen pitkään pitkään aikaan Nintendon koneista.Olen edelleen äimistynyt miten WiiU:ta kohdellaan isojen (ulkopuolisten) julkaisijoiden toimesta, mutta tähän on tietysti useita syitä.
Ja miten Nintendon fanit ovat hyödyntäneet tämän mahdollisuuden? Se on erillisen keskustelun aihe, mutta jos Need for Speedista julkaistaan kaikista alustoista verrattuna se paras versio WiiU:lle niin teknisesti kuin pelillisestikin ja pelaajat kiittävät sitä 30 000 kappaleen myynneillä. Ei millään pahalla, mutta peli ei edes tienannut omiaan takaisin mitä käännöksen tekemisestä aiheutui. Rakenna siinä sitten hyvää bisnesmallia
Masiinaa on vähän markkinoilla, mutta se painii hiukan väärässä sarjassa. Se joutuu tappelemaan peleistä ja huomiosta vanhan sukupolven kanssa ja sillä ei ole mitään asiaa uuden sukupolven pelejä vastaan oli syynä sitten kehittyneemmät pelimoottorit DRM-vaatimukset.
JOS X1 ja PS4 painavat kaasua ja pistelevät menemään pahimpien skenaarioiden mukaan (hyvästi pelikirjastot, lainatut/käytetyt pelit, julkaisijoiden mielivalta siitä milloin servut ajetaan alas), niin minulla ei ole mikään ongelma hypätä WiiU:n kyytiin. GameCube oli ja on edelleenkin loistava konsoli 28 pelin kanssa. Se vain toimii kun pelin työntää sille sisään. Samaa odotan tulevilta pelikonsoleiltani myös. Ja jos ei konsolivalmistajilla (MS, Sony?) ole tavaraa tarjottavana tähän tarpeeseen (raha ei kelpaakaan, omituinen markkinatalous), niin silloin minun viimeisiksi konsoleikseni on jäämässä PS3, Vita ja mahdollisesti WiiU.
Muuten yksi ratkaisu joka saisi minut hyväksymään DRM:n käytön, olisi sen määräaikaistaminen vaikka sitten neljään vuoteen, jonka jälkeen pelikeräilijöiden pelit toimisivat vuosienkin päästä ilman ylimääräistä servutarkastelua ja käytetyt pelit pääsisivät oikeuksiinsa.