Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS4, Xbox One, Wii U - 8. sukupolven konsolit

Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Valkoinen konsoli ja sininen ledivalo ovat tyylikäs yhdistelmä.

Mä en ikinä ole jaksanu innostua noista uusista väreista, musta konsoli on kelvannu varsinkin kun se on yleensä ollut edullisin vaihtoehto.

Nyt on kuitenkin sen verran maukkaan näköinen konsepti, että voisin jopa ostaa. Tossa toi matta+kiilto näyttää jopa hyvältä ja ledikin sopii sekaan.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Erittäin tyylikäs. PS3 löytyy kotoa valkoisena (320gt slim). Jos ja kun Sony tuo valkoisen mallin myyntiin, niin se on day one minulle. Launch malli on kyllä jo ennakkovarattu, mutta saahan sen aina myytyä pois.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ei sillä konsolin värillä niin väliä ole, mutta kyllä nuo kaikki väritykset minusta hienoja olivat. :) Mielestäni värit ovat kuitenkin ohjaimessa tärkeämmät, kuin konsolissa...en tiedä, mutta tälle sytyin samantien, tälläsellä kultakimpaleella kyllä kelpais pelailla:

42386ccc0c1b4ea7c9450985e7b6c1b2.png
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Gamestopista olen ostanut elämäni aikana 1-2 käytettyä peliä. :D Loput on huuto.netistä...

Ihmettelen kun viedään Gamestopiin käytettyjä pelejä, se mitä niistä maksetaan on puhdasta riistoa. Käytetyt pelit myydään sitten aika huimalla katteella.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ihmettelen kun viedään Gamestopiin käytettyjä pelejä, se mitä niistä maksetaan on puhdasta riistoa. Käytetyt pelit myydään sitten aika huimalla katteella.

Eikö se pelien vaihtaminen ole ihan outoa muutenkin? Pelkkää riistoa...
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ihmettelen kun viedään Gamestopiin käytettyjä pelejä, se mitä niistä maksetaan on puhdasta riistoa. Käytetyt pelit myydään sitten aika huimalla katteella.

Varsinkin kun Microsoft on löyttäytynyt Gamestopin kanssa riistämään kuluttajien kukkaroa, jolloin kiertoon lähtevästä Xbox -pelistä heruu entistä vähemmän kahisevaa takaisin. Parempi myydä peli suoraan jollekin ystävälle, jolloin lopputulos sentään on kohtuullinen.

Onneksi Sony ja Nintendo jättävät pelaajat tältä osin rauhaan, eivätkä turhaan hankaloita rehellisesti ostettujen "fyysisten" pelien kiertoon laittoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Angry Joen ja Major Nelsonin kahden keskinen haastattelu:

[video=youtube;6RtSGFryKwo]http://www.youtube.com/watch?v=6RtSGFryKwo[/video]



Bonus uutinen:
V2.fi | Pieni toivo siitä, etteivät Xbox One -pelit tarvitsekaan pilveä?

Haastiksesta selvisi mm. että:

- kaksi ihmistä voi pelata jaettua yksinpeliä
- jos yhdellä koneella on useampi tili/tagi, kaikki ovat Goldina
- DLC on myös jaettua eli samalla koneella pelaavien ei tarvise kaikkien ostaa samaa esim. map packia.
- 24h tarkistuksen voi hoitaa puhelimella (tethering?)
- pelijulkaisijat voivat itse päättää DRM:n ja miten pelin saa myydä tai lainata eteenpäin
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Varsinkin kun Microsoft on löyttäytynyt Gamestopin kanssa riistämään kuluttajien kukkaroa, jolloin kiertoon lähtevästä Xbox -pelistä heruu entistä vähemmän kahisevaa takaisin. Parempi myydä peli suoraan jollekin ystävälle, jolloin lopputulos sentään on kohtuullinen.

Onneksi Sony ja Nintendo jättävät pelaajat tältä osin rauhaan, eivätkä turhaan hankaloita rehellisesti ostettujen "fyysisten" pelien kiertoon laittoa.

Kyllähän se niin on, että Gamestop lobbaa PS4:ää tietysti jotta bisnes jatkuisi kuten ennen.

Itse asiassa MS:n kanssa sopimuksen tekevät diilerit joutunevat maksamaan kuluttajalle paremman summan käytetystä pelistä jatkossa.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Otat ja jaat uuden pelisi 9 muulle pelaajalle ja pelintekijä menettää 9 uuden pelin myynnin...
Ei oikein tue pelien tekemistä.
Studioita kaatuu oikealla ja vasemmalla.
Näinkö ollaan tuhoamassa peliteollisuus?
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Otat ja jaat uuden pelisi 9 muulle pelaajalle ja pelintekijä menettää 9 uuden pelin myynnin...
Ei oikein tue pelien tekemistä.
Studioita kaatuu oikealla ja vasemmalla.
Näinkö ollaan tuhoamassa peliteollisuus?

Vastaavaa systeemiähän PSN Storen peleissä oli. Tilit ovat yksityiskäyttöön, ei kavereille jaettavaksi. Se, että perhe voi ostaa yhden pelin ja sitä voidaan käyttää perheen kaikilla konsoleilla samaan aikaan on loistava juttu. Harmi vaan, että tämä "game sharing" tuhoaa sen. Aivan kuten kävi PSN Storen kanssa. Tässä ei ole MS tuhoamassa pelialaa, vaan ne käyttäjät jotka väärinkäyttävät luottamusta.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Vastaavaa systeemiähän PSN Storen peleissä oli. Tilit ovat yksityiskäyttöön, ei kavereille jaettavaksi. Se, että perhe voi ostaa yhden pelin ja sitä voidaan käyttää perheen kaikilla konsoleilla samaan aikaan on loistava juttu. Harmi vaan, että tämä "game sharing" tuhoaa sen. Aivan kuten kävi PSN Storen kanssa. Tässä ei ole MS tuhoamassa pelialaa, vaan ne käyttäjät jotka väärinkäyttävät luottamusta.

Ei psn ole koskaan tukenut pelien jakoa!
En ole ainakaan tästä lukenut yhtään lehdistö tiedoitetta...
 
PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ei psn ole koskaan tukenut pelien jakoa!
Storesta ostamaansa PS3-sisältöä pystyi käyttämään yhtä aikaa korkeintaan viidessä eri PS3-järjestelmässä ja viidessä PSP-järjestelmässä. Valitettavasti sen verran moni väärinkäytti tuota hyväkseen (ts. antoi PSN-tunnuksensa salasanoineen päivineen pahimmillaan jopa ihan tuntemattomille), että Sony muutti ehtoja pari vuotta sitten, ja aktivoitujen laitteiden enimmäismäärä on nykyään 2+2.

Järjestelmän alkuperäinen käyttötarkoitus siis oli, että perheessä pystyi olemaan useita konsoleita, joilla pystyi sisältöä käyttämään vain yhdellä maksulla.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ihmettelen kun viedään Gamestopiin käytettyjä pelejä, se mitä niistä maksetaan on puhdasta riistoa. Käytetyt pelit myydään sitten aika huimalla katteella.

No ne mitkä itse olen ostanut Gamestopista käytettynä ovat olleet Halo 3 (5€) ja MW2 (10€)...tosin tuo MW2 oli 15€, mutta sain siitä femman pois, kun sillä Gamestop-kortilla (mikälie) oli vielä femma jäljellä...
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Onko muuten tullut tietoa että miten ps4 psn plussan sisältämän nettipelin kanssa toimitaan, jos nyt mulla vaikka olisi 3 psn tiliä koneessa ja vain yksi psn plussa niin voinko käyttää plussaa nettipeliin myös kakkos ja kolmos tilillä vai toimiiko psn plussa vain.yhdellä tilillä.
Ps3:n plussa ei tietenkään koskenut kuin yhtä tiliä mutta siinä ei ollutkaan nettipeli naitettuna plussaan joten siinä ei paljoa toisillakaan tileillä menettänyt.
 
PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Onko muuten tullut tietoa että miten ps4 psn plussan sisältämän nettipelin kanssa toimitaan, jos nyt mulla vaikka olisi 3 psn tiliä koneessa ja vain yksi psn plussa niin voinko käyttää plussaa nettipeliin myös kakkos ja kolmos tilillä vai toimiiko psn plussa vain.yhdellä tilillä.
Voit. Yksi Plus-jäsenyys per PS4-konsoli riittää.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ei psn ole koskaan tukenut pelien jakoa!
En ole ainakaan tästä lukenut yhtään lehdistö tiedoitetta...

Ei se ihan samalla tapaa tukenutkaan kuin xonessa. Ja nykyään se on rajattu kahteen koneeseen väärinkäytön takia.

Mikä xonen systeemiin tulee niin se taitaa toimia vain 2 pelaajan kanssa samaa aikaa. Toinen pelaajista on henkilö joka on ostanut pelin ja toinen on hänen "perheeksi" määrittelemä henkilö.

Joten mikäli 10 henkilöä haluaa pelata pelejä yhden hinnalla niin silloin heidän pitää sopia ajat milloin kukin saa olla linjoilla. Esim kaveri a 12-13 kaveri b 13-14. Muuten vain ensimmäinen linjoille kerennyt saa pelata ja muut jäävät nuolemaan näppejään. Tämä käytännössä rajoittaa jakamisen yhdelle kaverille. Toki siinä säästää silti sen puolet hinnasta, jos kaksi kaveria ostelee pelit puokkiin. Silloin molemmat voivat pelata milloin haluavat jopa samaa peliä.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Ei se ihan samalla tapaa tukenutkaan kuin xonessa. Ja nykyään se on rajattu kahteen koneeseen väärinkäytön takia.

Mikä xonen systeemiin tulee niin se taitaa toimia vain 2 pelaajan kanssa samaa aikaa. Toinen pelaajista on henkilö joka on ostanut pelin ja toinen on hänen "perheeksi" määrittelemä henkilö.

Joten mikäli 10 henkilöä haluaa pelata pelejä yhden hinnalla niin silloin heidän pitää sopia ajat milloin kukin saa olla linjoilla. Esim kaveri a 12-13 kaveri b 13-14. Muuten vain ensimmäinen linjoille kerennyt saa pelata ja muut jäävät nuolemaan näppejään. Tämä käytännössä rajoittaa jakamisen yhdelle kaverille. Toki siinä säästää silti sen puolet hinnasta, jos kaksi kaveria ostelee pelit puokkiin. Silloin molemmat voivat pelata milloin haluavat jopa samaa peliä.

Samanaikaisen pelaamisen pelaaja a:n ja pelaaja b:n kesken. Muut voi pelata peliä jos pelaaja a ei pelaa itse peliä juuri sillä hetkellä.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Samanaikaisen pelaamisen pelaaja a:n ja pelaaja b:n kesken. Muut voi pelata peliä jos pelaaja a ei pelaa itse peliä juuri sillä hetkellä.

Mun ymmärtääkseen tota on tarkennettu, että se on vain yksi pelaaja ja muut joutuu odottamaan kunnes paikka vapautuu.
Toki jos oon väärässä niin sitten korjaan sanani. Toi uus systeemi olis vaan huomattavasti helpompi ymmärtää, koska siinä ei pystyisi pelaamaan porukalla niin helposti.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

Mun ymmärtääkseen tota on tarkennettu, että se on vain yksi pelaaja ja muut joutuu odottamaan kunnes paikka vapautuu.
Toki jos oon väärässä niin sitten korjaan sanani. Toi uus systeemi olis vaan huomattavasti helpompi ymmärtää, koska siinä ei pystyisi pelaamaan porukalla niin helposti.

Kaikki julkaisijat tuskin suostuvat siihen että yhdellä lisenssillä voi pelata kaksi käyttäjää samanaikaisesti edes yksinpeli osuutta. Sekaannus saattaa johtua eroista MS 1st party pelien ja 3rd partyjen välillä.
 
Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia

4K-telkkareiden hintakehitys näyttää olevan aika huimaa; vähemmän tunnetun Seiki-valmistajan 50 tuuman 4K-telkkarin hinta jenkki-Amazonissa on tällä hetkellä vaivaiset 965,99 dollaria.

Lähde: Amazon
 
Ylös Bottom