Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Pakko heittää omatkin mielipiteet tulevista konsoleista:
*Xboxin ohjain parempi kuin psn. Vasemman tatin sijoittelu rautaa.
*Nykyinen live/verkkopalvelu ihan saatanasta, joten tässä pisteen pleikkarille 100-0. ps4:n kohdalla puhuttu maksuista, joten pelolla odotetaan tulevaa. Lähinnä mua sapettaa nykyisessä boxin toiminnassa se, että sä maksat netistä, palvelujentarjonnasta (esim. netflix) niin sun pitäis maksaa vielä ms:llekin jotain!!! Sen ymmärrän, että verkkopelaamisesta joutuisin maksamaan, jos se takais sen, että homma toimii, päivityksiä tulisi paremmin kuin ilmaisella ps-puolella ja saisin jotain xtraa.. kuten halvemmalla ladata pelejä..
* Nyt molemmat sisältävät blu ray-soittimen! ISO plussa Onelle.
* Pelaaja -lehden juttua lukiessani kovimmat "viihde" palvelut kuulostivat lähinnä sananhelinältä suomalaiseen korvaan! Esim. tv-palvelut, URHEILU-palvelut koskevat lähinnä jenkkejä! Suomessa tod.näk. saadaan saatanan kalliilla katsoa jotain canalia, jos sitäkään. Puhetunnistukset/toiminnot eivät todellakaan ole suomenkielisiä, joten se siitä ja sen kestävyydestä.
*ps4 paperilla raudanpuolesta pitäisi olla hitusen kovempi, mutta tarkoittaako se mitään niin tuskin.
*ps4:lle pisteet siitä, että ne ei myy myymällä kauniita ajatuksia ja mahdollisuuksia. Jotenkin tuntuu, että kerranki ollaan Sonyn leirissä oikealla asenteella. Avoimesti tuodaan markkinoille konsoli joka on paljon tehokkaampi kuin vanha, ja ymmärtääkseni myös helpompi pelitekijöille. Mä en hae konsolilta muuta kuin pelikonetta, blu ray -soitinta ja videopalveluita, kuten netflix. Tietokoneet tietokoneina..
*Oonko ainoa jonka mielestä edes boxin valmistajat eivät tiedä mitä markkoinoille heiltä on tulossa?!!? Ehkä se toimii, ehkä se on ilmaista, saattaa toimia tässä maassa, voi olla saadaan se vielä tähän laitettua, tai sitten ei..
*Kinect voi olla kiva juttu, mutta ei ole minulle pääasia. Nykyisetkin isopää valikot ja pelit aiheuttavat oksennusreflexin!
*Mikäli boxille tulee edes vähimmäisessä määrin windows ulkoasua käyttikseen niin jätän sen jo sillä perusteella hyllyyn. 360 valikotkin ovat jotain aivan hirveää. Ja uuden konsolin kohdalla tulee pelko siitä, että valikot näyttävät samalta kuin nokia puhelimissa.. Hyi vi....!
*PS4:n lupaukset 100€ halvemmalla on tällä hetkellä mun ykkösvalinta.. Saa nähdä mitä tulevan pitää. Tällä hetkellä multa löytyy molemmat..