Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia
Resoluutioista ja fps:stä...
Saksalaisesta haastattelusta poimintoja Killzone Shadow Fall:sta. (Neogaf käännös)
Summary:
- Developers can choose which resources they want to use
- GG chose to have 30FPS at 1080p
- They still like 3D, wont confirm if Killzone Shadow Fall will support it
Eli pelitalot saavat itse päättää millä mennään. Guerilla päätyi 1080p/30fps. Tulemme siis varmaankin näkemään 1080p/30/60 sekä 720p/60 tulevaisuudessa riippuen peleistä ja silmäkarkeista. Lisäksi mitä pitemmälle mennään, raudasta revitään varmasti jatkuvasti enemmän ja enemmän irti, mikäli historia toistaa itseään.
Lähde: http://www.4players.de/4players.php/spielinfonews/PlayStation4/34422/2129017/Killzone_Shadow_Fall%7CInfos_zur_Bildrate_und_3D-Unterstuetzung.html
Resoluutioista ja fps:stä...
Saksalaisesta haastattelusta poimintoja Killzone Shadow Fall:sta. (Neogaf käännös)
Summary:
- Developers can choose which resources they want to use
- GG chose to have 30FPS at 1080p
- They still like 3D, wont confirm if Killzone Shadow Fall will support it
Eli pelitalot saavat itse päättää millä mennään. Guerilla päätyi 1080p/30fps. Tulemme siis varmaankin näkemään 1080p/30/60 sekä 720p/60 tulevaisuudessa riippuen peleistä ja silmäkarkeista. Lisäksi mitä pitemmälle mennään, raudasta revitään varmasti jatkuvasti enemmän ja enemmän irti, mikäli historia toistaa itseään.
Lähde: http://www.4players.de/4players.php/spielinfonews/PlayStation4/34422/2129017/Killzone_Shadow_Fall%7CInfos_zur_Bildrate_und_3D-Unterstuetzung.html