Vastaus: PS4, Xbox 720, Wii 2, Seuraavan sukupolven teknologia
No ihan siten että ei pelin kehitys ole että ohjelmoidaan "kehitysalustalla" ja ladataan parhaat grafiikat systeemiin ja painetaan export nappia ja sitten putkahtaa parhaat mahdolliset versiot xbox,ps3,pc peleistä
Multiplattari on aina kompromissi joillekin alustoille, kompromissi sen suhteen miten hyvän siitä olisi saanut tähtäämällä suoraan kyseiseen alustaan. Jokainen tietää ps3-xbox multiplattari pelien eroja, harvat on identtisiä, eroja on ihmeen paljon kun alustoilla on kuitenkin tehot aika lailla samanoloiset. Siihen kun lisätään että PC olisi pääalusta niin sovitus on kaukana ideaalista.
Näissä tulevissa ps4:ssa ja boxissa on kuitenkin isoja eroja alustalle optimoinnin kannalta jos vertaa PC rakenteeseen.
PC pelit tuppaa näyttämään PC peleille ja konsolien yksinoikeus tai konsoli pääkehitys alustana tuotetut pelit erilaiselta. Iso syy on että PC kehityksessä eletään PC puolen ehdoilla jotka on kuitenkin erilaiset kuin nykyinen tai tuleva konsoli sukupolvi.
Millä tavalla se kehitysalusta vaikuttaa siihen pelin visuaaliseen ilmeeseen?
Ja siis ymmärsinkö oikein että sun mielestä multiplattarit on tällä hetkellä huonompia grafiikoiltaan kuin yksinoikeuspelit PC:n takia?![]()
No ihan siten että ei pelin kehitys ole että ohjelmoidaan "kehitysalustalla" ja ladataan parhaat grafiikat systeemiin ja painetaan export nappia ja sitten putkahtaa parhaat mahdolliset versiot xbox,ps3,pc peleistä

Multiplattari on aina kompromissi joillekin alustoille, kompromissi sen suhteen miten hyvän siitä olisi saanut tähtäämällä suoraan kyseiseen alustaan. Jokainen tietää ps3-xbox multiplattari pelien eroja, harvat on identtisiä, eroja on ihmeen paljon kun alustoilla on kuitenkin tehot aika lailla samanoloiset. Siihen kun lisätään että PC olisi pääalusta niin sovitus on kaukana ideaalista.
Näissä tulevissa ps4:ssa ja boxissa on kuitenkin isoja eroja alustalle optimoinnin kannalta jos vertaa PC rakenteeseen.
PC pelit tuppaa näyttämään PC peleille ja konsolien yksinoikeus tai konsoli pääkehitys alustana tuotetut pelit erilaiselta. Iso syy on että PC kehityksessä eletään PC puolen ehdoilla jotka on kuitenkin erilaiset kuin nykyinen tai tuleva konsoli sukupolvi.