Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko molemmissa konsoleissa sama systeemi että käytetyn pelin sisäänheittäminen vaatii aktivointia ja lisää rahaa? Poksusta ja pleikkarista siis puhun. Rupean pelaamaan siinä vaiheessa mölkkyä ulkona.
Eli vaikka GDDR5 muistia jne. olisi kuinka paljon, täytyy kuitenkin osata käyttää vielä sitä. Ainakin omasta mielestä haiskahtaa että helpointa olisi tehdä pelit X1 ja näyttävät pienellä vaivalla erittäinkin hyvin, kun taas PS4 täytyy osata tuntea alustana erittäin hyvin ja hankala saada pelit käyttämään kaikkia mahdollisia tehoja helposti jne.
Toistan itseäni parin sivun takaa ja huomautan, että kyseinen, jo tiistaina ulos pukattu twiitti ei ole viimeisin tieto vaan niitä ensimmäisiä, joiden jälkeen sopan hämmentäminen varsinkin eilisen aikana vasta alkoi. Sen tuloksena kukaan ei edelleenkään tiedä mitään ja todennäköisesti lisävaloa asiaan on luvassa vasta E3:ssa.Sony on kommentoinut eräässä haastattelussa että maksuja ei tulisi. Mikkisofta on toisaalla sanonut etää joo vaan viimeisin tieto on täälläkin postattu twiitti jossa maksua ei peritä.
Ei ole ongelma, koska kyseessä oli konsolin esittelytilaisuus.
When Yusuf said XbOx Game and switched to Forza, it wasn't a realtime forza game playing, it was just a part of the trailer later shown. It was just a video ! So the smooth switching we saw from tv to game to tv wasn't really real there. That was something I noticed then and there during the conference too. But if that wasn't game, then there is a complete chance that we were just watching a presentation on cue.
Toistan itseäni parin sivun takaa ja huomautan, että kyseinen, jo tiistaina ulos pukattu twiitti ei ole viimeisin tieto vaan niitä ensimmäisiä, joiden jälkeen sopan hämmentäminen varsinkin eilisen aikana vasta alkoi. Sen tuloksena kukaan ei edelleenkään tiedä mitään ja todennäköisesti lisävaloa asiaan on luvassa vasta E3:ssa.
Aika varmasti sama systeemi molemmissa. Ei Microsoft lähtisi yksin ristiretkelle, kyllä tämän täytyy olla yhdessä pelijulkaisujoiden kanssa tehty diili. Tosin Sony ei tätä todennäköisesti itse vaadi, vaan jättää vapaat kädet pelintekijöille.
Sony on kommentoinut eräässä haastattelussa että maksuja ei tulisi.
Sony tells Eurogamer: PlayStation 4 will not block used games • News • PlayStation 4 • Eurogamer.netSo if someone buys a PlayStation 4 game, I asked, you're not going to stop them reselling it?
"Aaaah," was Yoshida's initial answer, but seemingly only because he'd forgotten his line. "So what was our official answer to our internal question?" he asked his Japanese PR advisor. The advisor stepped in but didn't seem to answer clearly, at least to my ears. Yoshida then took control again firmly:
"So, used games can play on PS4. How is that?"
EA kills its controversial Online Pass program | GamesBeat“Yes, we’re discontinuing Online Pass,” EA senior director of corporate communications John Reseburg confirmed to GamesBeat in an e-mail. “None of our new EA titles will include that feature.”
Oli muuten pahempaa paskaa kuin osasin edes kuvitellakaan tuo "XBox plaa plaa plaa" ja käsien levittely ohjaus. Kuvitteleeko ne Microsoftilla oikeasti että tämä on sitä mitä porukka haluaa? Ja voi hyvänen aika noista riemunkiljahduksia ja aploodeja kulisseista. Myötähäpeä. Siinä on päivän sana.Kinectille lausutut komennot tilaisuudessa eivät sitten näköjään olleetkaan muuta kuin näyttelemistä. Tosin jos ajattelee asiaa tarkemmin, ei aito versio olisi toiminut ollenkaan hyvin tuollaisessa kokouksessa. Yusuf piti taskussaan "ruudunvaihto nappia", jonka avulla näytön tausta vaihtui toisenlaiseksi.
FYI, The Xbox One Voice Commands Weren't in Real-time
Housemarque ilmoittaa, että pelistudiolla on työn alla 'Super Stardustin hengenheimolainen'. Peli julkaistaan yksinoikeudella Playstation 4:lle.
Firman toimitusjohtaja Ilari Kuittinen kertoo, että työskentely Sonyn uuden sukupolven laitteella on mahtavaa ja uudet tehot sallivat 'uskomattomat grafiikat'.
Työn alla ovat myös toistaiseksi julkistamaton projekti (ilmeisesti PS4:lle) sekä iOS-peli.
Nyt taidetaan olla tilanteessa, jossa kumpikin valmistaja odottaa, että toinen rohkenisi tunnustaa ensiksi. Luultavasti kumpikin vetoaa siihen, että heidän konsolinsa vain mahdollistaa tuollaisen toiminnallisuuden, ja on sitten pelijulkaisijoiden valittavissa, haluavatko he sitä käyttää.
Ei, vaan ymmärsit pointtini juuri väärin. Ne naiset, jotka eivät pelaa sotapelejä/yms. hc-pelejä (koska myös hc-pelaajanaisia on!), saavat myöskin näitä kinect-"casuaalipelejä", joita he oikeasti tykkäävät pelata. En puhunut nyt miehistä ollenkaan.HAH Kiitos tästä: Miehet pelaa Codeja ja BF:iä ja naiset sitten kuntoilevat eivätkä pidä / osaa käyttää ohjaimia!
no mutta hyvä ettet yleistä
Ja joo, onhan toi puhe-liikeohjaus valikossa muutenkin "VARMASTI HELPOMPAA" kuin pelkän ohjaimen näpyttely(eikä mulla mitään sitä vastaankaan ole, ihan hauska varmaan aluksi, mutta loppujen lopuksi varmaan tulee olemaan vain hemmetin tylsää)
Suomen pelirintamalta uutisia. Super Stardustin ystävät ovat tästä todennäköisesti iloisia.
Lähde 1. V2.fi | Housemarque tekee Super Stardustin sukulaista PS4:lle
Lähde 2. Housemarque developing a “spiritual successor” to the Super Stardust franchise on PS4
]No siis, eikö toi nyt ollu muutenkin tiedossa, kun ne UI- yms. -näkymät oli muutenkin jotain mockup-kuvia?Kinectille lausutut komennot tilaisuudessa eivät sitten näköjään olleetkaan muuta kuin näyttelemistä. Tosin jos ajattelee asiaa tarkemmin, ei aito versio olisi toiminut ollenkaan hyvin tuollaisessa kokouksessa. Yusuf piti taskussaan "ruudunvaihto kapulaa", jonka avulla näytön tausta vaihtui toisenlaiseksi.
]No siis, eikö toi nyt ollu muutenkin tiedossa, kun ne UI- yms. -näkymät oli muutenkin jotain mockup-kuvia?