Vastaus: PS4, Xbox One, Wii U, Seuraavan sukupolven teknologia
Itse omistan xbox 360 ja ps3...Ostan se konsoli, jossa toimii käytetyt pelit...Ja nyt onneksi xbox onekin käänsi kelkansa käytettyjen pelien suhteen. Nyt se on varma, että ostan molemmat konsolit...toki ps4 tulee ensimmäinä. itse pidin ps3 enemmän kuin xbox 360. Ps3:lla on paremmat pelit (mun mielipide). Toki boxilla on taas parempi ohjain. Kinect on omasta mielestä ihan turha laite onessa, miksi ihmeessä se ei voinut olla lisälaitteena? Ostakoon se, joka kiinnostaa toi kinecti 100 € lisähintaan. Näin oltais saatu koneen hintaakin alemmaksi. Live on omasta mielestä aika kallista touhua. Ei sillä saa mitään vastinetta kuin pääset pelamaan moninpelejä. Ps3:lla se oli ilmainen ja nyt ps4:lla se liitettiin ps+:aan. Olen ollut ps+ tilaaja jo lähes 2 vuotta ja on ollut oikein tyytyväinen. Kyllä mä on saanut rahoilleni vastinetta. Pelaan 12-15 peliä vuodessa ilmaiseksi ja mitäs siinä, kyllä kelpaa. Mut tosiaan tärkeintä oli minulle noi käytetyt pelit. Ei mulla oo yksinkertaisesti varaa siihen, että ostan 7-11 peliä vuodessa 50-70 € kpl ilman, että niitä voi myydä eteenpäin. On se aika kallista touhua. Pakollinen netti on ihan ok mulle, sillä mun molemmat nykykonsolitkin on kokoajan netissä kiinni, vaikka en juuri sen kummemmin pelaa moninpelejä.