MrBeach
Well-Known Member
Auttaa se kun ottaa sen toisen ohjaimen siitä telakasta!Mutta kun se akku loppuu kesken jo pelisession aikana? Ei paljoa telakat auta.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Auttaa se kun ottaa sen toisen ohjaimen siitä telakasta!Mutta kun se akku loppuu kesken jo pelisession aikana? Ei paljoa telakat auta.
Auttaa se kun ottaa sen toisen ohjaimen siitä telakasta!
Ei elämä oikeesti ole ihan noin vaikeaa!Joka ei ole tässä tapauksessa 240€ super ohjain. Ellei osta niitä kahta. Miksi edes ostaa koko ohjain jos puolet ajasta joutuu pelaamaan perusohjaimella.
Ei elämä oikeesti ole ihan noin vaikeaa!
Minulle se piuhan perässä pelaaminen on ikävän/hyvin tuttua nimenomaan Sonyn konsoleilla. Sitä se oli PS4:lla ja sitä se on vielä PS5:llakin.Tullut edes mieleen että vois pelata piuhan päässä. Siihen en kyllä enää herranvuonna 2023 ala kun langattomuus on se juttu.
Kyllä toi pitkä johto tuntuu tälläselle kasuaalipelaajalle kaikelle muulle kun millisekuntien karsimisille tässä tapauksessa, mutta en epäile, etteikö tässä voisi olla joku ammattimaisempikin perspekti takana joka ei vaan itselle aukea.Eiköhän se pitkä latausjohto ole siinä nyt ennen kaikkea muista syistä, kuin kompensoimaan "heikkoa" akunkestoa. Kohderyhmälle johdollinen pelaaminen konsolilla / pc:llä on monella aivan tavallista millisekuntikikkelöintiä, jolla voi kuvitella saavuttavansa pelissä jotain etua.
Toisekseen täytyy kyllä sanoa että ihmettelen suuresti valitusvirttä viiden tunnin akunkestosta. Siis oikeasti? Suosittelen tekemään jo oman toimintakyvynkin säilyttämiseksi jotain muuta, kuin istumaan paikoillaan yhteen soittoon viiden tunnin ajan säännöllisesti näyttöä pällistelemässä.
Eihän 5 tuntia oikeasti ole edes mikään pitkä pelisessio. Ihmiset ja elämäntilanteet on erilaisia. Toiset ehkä pelaa tasaiseen tahtiin joka ilta sen tunnin tai parin pelisession ja toiset vetää mieluummin harvemmin pitkiä pelisessioita useiden lyhyempien sijaan.Toisekseen täytyy kyllä sanoa että ihmettelen suuresti valitusvirttä viiden tunnin akunkestosta. Siis oikeasti? Suosittelen tekemään jo oman toimintakyvynkin säilyttämiseksi jotain muuta, kuin istumaan paikoillaan yhteen soittoon viiden tunnin ajan säännöllisesti näyttöä pällistelemässä. Pahoittelut etukäteen jos tämä kommentti jotain ärsyttää. Olen toki itsekin pettynyt siihen, ettei akunkestoa tässä tuotteessa ole paranneltu, eikä sitä voi puolustella mitenkään. Ainahan ohjainta ei välttämättä muista laittaa lataukseen, joten toki pidempi akunkesto on tietenkin plussaa.
Mistähän sinä mahdollisesti tiedät kunkin kirjoittajan peliajan (esimerkiksi oma peliaikani PS5:lla kolmella eri tilillä oli tänä vuonna 1000+ tuntia)?Tässäkin ketjussa on kovasti huolissaan sellaista porukkaa, jonka vuositasolla Pleikkarin äärellä vietetyt pelitunnit voi huoletta kattaa sillä paskan akkukeston kertalatauksella.
Ei kai tässä motiiveja sen kummemmin kai tarvitse olla? Olen itse Playstation/Nintendomiehiä ja silti kritisoin tuota akkukestoa.Motiiveja voi vain arvailla. En näe tässä ketjussa yhtäkään paskaa akkukestoa puolustelevaa viestiä, vaikka sellaisen väittäminen onkin kovin raflaavaa. Tai ehkä joku voi sitten lainata kohtaa, jossa sanotaan huonon akkukeston olevan erinomainen asia?
Toki tuossa taisi yksi tai useampi mainita jo että oikeasti jopa voi pelata tuon ajan mutta minusta se lyhyt akunkesto on ongelma vaikka pelaisi tunninkin pätkiä. Ja kyllähän myös esim. puhelimen akunkestoa kritisoidaan eikä se tarkoita että puhelimen ääressä ollaan se koko aika luuria tuijottamassa.Toisekseen täytyy kyllä sanoa että ihmettelen suuresti valitusvirttä viiden tunnin akunkestosta. Siis oikeasti? Suosittelen tekemään jo oman toimintakyvynkin säilyttämiseksi jotain muuta, kuin istumaan paikoillaan yhteen soittoon viiden tunnin ajan säännöllisesti näyttöä pällistelemässä.
Minulla kyse ei ole mistään muistamisesta. En minä puhelintakaan (tai muita akkulaitteita) laita varmuuden vuoksi laturiin vaan vasta sitten kun huomaan että on aihetta. Ohjainten suhteen se huomaaminen tulee yleensä vasta kun konsoli siitä valittaa koska pääosan ajasta on pelissä eikä valikoissa, joista näkisi varaustilan. Tällöin siis huono akunkesto on todella iso miinus.Olen toki itsekin pettynyt siihen, ettei akunkestoa tässä tuotteessa ole paranneltu, eikä sitä voi puolustella mitenkään. Ainahan ohjainta ei välttämättä muista laittaa lataukseen, joten toki pidempi akunkesto on tietenkin plussaa.
Onhan tuo tietty vähän hölmö tapa vertailla asioiden hintoja/arvoa, kuten sanoit, mutta toisaalta se on hyvä ja tuttu tapa havainnollistamaan asioiden hintaeroja. Usein itse olen miettinyt että mihin porukka tarvitsee 10000 euron autoa kun 1000 euron autollakin ajelu onnistuu. Tiedän mikä on vastaus mutta silti huvittelen itseäni ajatuksella että jonkun omistaman yhden auton hinnalla saisin 10 minulle riittävää autoa. Ei siinä varmaan sen kummempaa vertailua tai ajatusta ole taustalla.Ihmettelen myös hintakeskusteluissa seuraavaa asiaa, joka tuntuu toistuvan usein. "Dualsense Edgen hinnalla saa jumalauta kuusi tavallista ohjainta!". Mikä argumentti tämä muka on kertomaan, että tuote on liian kallis? Jos tuote on liian kallis sinulle ja et koe sen antavan ominaisuuksiltaan vastinetta rahoillesi, niin tämä ajatus kannattaa tuoda esille toisin. Kuusi tavallista Dualsensea ei ratkaise sitä ongelmaa, mihin toivon Edgen antavan esimerkiksi itselleni apua. Jos autokaupoilla haluaisin ostaa uuden Audin tietyillä varusteilla, en aivan saisi myöskään kiinni ajatuksesta, että samalla rahalla saisi kymmenen käytettyä Fiatia.
Onhan tuo "ei ole pakko ostaa" silti sellainen itsestäänselvyys (eli jää kysymys: "miksi mainita") että en ihmettele jos se vähän tuntuu puolustelulta siinä kohtaa kun ei parempaa puolustusta keksi. En siis ajattele itse näin mutta minun ainakin on helppo nähdä miksi tuon voi tulkita puolustuksena.Vähän karkaa keskustelu raiteiltaan, kun hankinnan vapaaehtoisuudesta mainitseminen on fanipoikuutta ja pitkän yhtäjaksoisen istumisen kyseenalaistamisen terveysnäkökulmasta jotenkin perusteetonta. Mieluummin lähdetään kiertelemään, että istutaanhan sitä muutenkin. Joo, niin tehdään, eikä se ole sen terveellisempää. Itse asiassa kun istumatunteja tulee päivässä riittävästi, ei edes rankka liikunta sen jälkeen auta poistamaan istumisen aiheuttamia haittoja. Tämä menee toki reilusti ohi aiheen, kun avainasemassa on edelleen se, että mitä kukin kokee saavansa mihinkin hintaan. Jos tämän uuden ohjaimen osalta ei näe muuta kuin korkean hinnan ja huonon akkukeston, niin ohjain kannattaa jättää suosiolla kauppaan. Se on sitä tässäkin ketjussa peräänkuulutettua kritiikkiä, joka välittyyy valmistajalle saakka. Näin esimerkiksi itse teen, koska hinta on ohjaimelle liian korkea.
Fanipoikanimittely tuskin välittyy rakentavasti tuotekehitykseen saakka. Tässäkin ketjussa on kovasti huolissaan sellaista porukkaa, jonka vuositasolla Pleikkarin äärellä vietetyt pelitunnit voi huoletta kattaa sillä paskan akkukeston kertalatauksella. Motiiveja voi vain arvailla. En näe tässä ketjussa yhtäkään paskaa akkukestoa puolustelevaa viestiä, vaikka sellaisen väittäminen onkin kovin raflaavaa. Tai ehkä joku voi sitten lainata kohtaa, jossa sanotaan huonon akkukeston olevan erinomainen asia?
No esimerkiksi noista peliaikaketjuista, joissa jengi on aika avoimesti omia pelituntejaan ilmoittanut.Mistähän sinä mahdollisesti tiedät kunkin kirjoittajan peliajan (esimerkiksi oma peliaikani PS5:lla kolmella eri tilillä oli tänä vuonna 1000+ tuntia)?
Ainakin minuun tässä varmasti epäsuorasti viitataan. Ei tuommoiselle oikein voi kuin olkiaan kohauttaa.Mistähän sinä mahdollisesti tiedät kunkin kirjoittajan peliajan (esimerkiksi oma peliaikani PS5:lla kolmella eri tilillä oli tänä vuonna 1000+ tuntia)?
Minä ainakin kritisoin monia asioita ilman että omistan niitä koska hyvin monia asioita voi kritisoida ihan vain infon perusteella. Eikös tässä muutenkin mennä samalle linjalle motiivien epäilyssä mitä fanipoika-syytöksissäkin? Samaa vihjailuahan se on.
Kannattaa ehkä yrittää päästä irti tuollaisesta että pistää mieleen mitä laitteita kenelläkin ja minkä verran on pelannut ja sitten peilaa kommentteja siihen kuvaan kirjoittajasta. Tuskin on kauhean terveellistä keskustelulle.No esimerkiksi noista peliaikaketjuista, joissa jengi on aika avoimesti omia pelituntejaan ilmoittanut.