09 424 50803. Palveluajat: Ma–Pe 10.00–18.00Olikos sinne Sonyn huoltoon/tukeen jotain suoraa suomalaista puhelinnumeroa?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
09 424 50803. Palveluajat: Ma–Pe 10.00–18.00Olikos sinne Sonyn huoltoon/tukeen jotain suoraa suomalaista puhelinnumeroa?
En saa codin gold war pelis 120hz päälle enää ollenkaan. Johtuuko uudesta järjestelmä päivityksestä vai onko täs koneessa muutakin vikaa kuin kansi?
Mitenkä muuten tuon kannen reklamointikeissi etenee? Ottaako prisma vastuuta vaiko Sony?En saa codin gold war pelis 120hz päälle enää ollenkaan. Johtuuko uudesta järjestelmä päivityksestä vai onko täs koneessa muutakin vikaa kuin kansi?
Ei se suorituskykytila, koskaan mene automaattisesti päälle?Ei syy löytyi, jostain syystä tää uus konsoli veti kaikki muut asetukset automaattisesti samoin kuin edellises paitsi tuota yhtä. Piti vaan laittaa suorituskykytila päälle, pirun hankala löytää tuota tuolt valikkojen uumenista jos haluaa sen välil pois tai päälle.
Sony ei vastaa mitään kymmenien kyselyidenkään jälkeen. Prisma lähettäis sen takaisin huoltoon tai rahat takas. Siin on vaihtoehdot joko ottaa riski et sielt tulee taas joku mölytoosa kuukauden päästä tai ottaa rahat ja juosta. Melkeen alan kallistumaan rahojen ottamiseen kun kaikki odottamani pelit on lykkääntynyt pitkälle ens vuoteen ja ne mitkä ei ole niin ei toimi ps4 versioiden kans yhteen. Kaverit ei saa ps5:sia eivätkä satsaa nelosiin enää senttiäkään niin alkaa itselläkin olee aika turha laitos koko konsoli, pelaan enää ainoastaan battle islandia ja prominence pokeria et nelosellakin pärjäis.Mitenkä muuten tuon kannen reklamointikeissi etenee? Ottaako prisma vastuuta vaiko Sony?
Onpa outoa, että Sonyltä ei tule mitään vastausta ei edes pahoitteluja. Prismalla on tässä paljon parempi asenne kuin isolla Megakorporaatiolla.Sony ei vastaa mitään kymmenien kyselyidenkään jälkeen. Prisma lähettäis sen takaisin huoltoon tai rahat takas. Siin on vaihtoehdot joko ottaa riski et sielt tulee taas joku mölytoosa kuukauden päästä tai ottaa rahat ja juosta. Melkeen alan kallistumaan rahojen ottamiseen kun kaikki odottamani pelit on lykkääntynyt pitkälle ens vuoteen ja ne mitkä ei ole niin ei toimi ps4 versioiden kans yhteen. Kaverit ei saa ps5:sia eivätkä satsaa nelosiin enää senttiäkään niin alkaa itselläkin olee aika turha laitos koko konsoli, pelaan enää ainoastaan battle islandia ja prominence pokeria et nelosellakin pärjäis.
Ei ole peleissä tullut vastaan mutta plegen youtubea käytettäessä kyllä. Korjaantui videon laatua tiputtamalla. Tästä syystä en pleikkarin tubea olekaan käyttänyt.Onko jengillä ollut vastaavaa ongelmaa, että välillä peleissä tulee satunnaisesti television poikki menevä vihreä/valkoinen tai musta viiva eli ns. flickeröintiä. Välillä saattaa olla ettei useampaan pelikertaan tapahdu ja toisinaan jatkuvasti muutaman minuutin välein.
Ei vaikuta tapahtuvan päävalikossa
Olen kokeillut kahta eri televisiota ja kahta eri HDMI 2.1 kaapelia. Televisiossa tällä hetkellä LG Oled CX.
Missäköhän vika kun kesäkuussa PS5 toimi normaalisti, kun pelasin uusimman Ratchet & Clank läpi. Elokuussa kun pelasin Ghost of Tsushima PS5 versiota niin järjestelmä kaatui monta kertaa ja nyt olen yrittänyt käynnistää Star Wars: Jedi Fallen Order PS5 versiota niin en ole päässyt edes vielä pelaamaan, kun järjestelmä on kaatunut varmaan kymmenen kertaa. Nollasin jo kerran konsolin asetukset, mutta tuokaan ei autanut. PItääkö soittaa Playstation tukeen.
Kai se on ilmavasti, ettei pääse ylikuumenemaan? Pahasti kyllä kuulostaa siltä, että joutuu kilauttamaan ah niin ihanaan Sonyn tukeen Tietty jotkut factory reset kikat voi koittaa ensin, sitä ne sieltä tuestakin tarjoilee ensimmäisenä.
Konsoli lipaston päällä, joten ei pitäsi kuumentua liikaa. Kokeilin jo asentaa takaisin tehdasasetukset, mutta tuo ei auttanut.
Soitin tänään Playstation-tukeen. Huomenna pitäisi 10:00 aikoihin Playstation agentin soittaa takaisin. Saa nähdä mitä tapahtuu. Virhekoodi CE-1082551-1 herjasi tänään kahden pelin kohdalla.
PS5:n SSD on juotettu suoraan emolevylle, eli sitä ei voi samalla tavalla vaihtaa kuin PS4:n kiintolevyä. Myöskään M.2 SSD:tä lisätessä käyttöjärjestelmää ei tarvitse asentaa USB-tikulta uudestaan, koska se käyttöjärjestelmä on PS5:n sisäisessä tallennustilassa.Tossa selasin muuten ohjeita tohon niin pitäs taas suorittaa PlayStation 5 päivitys muistitikun kautta ja laittaa konsoliin niiku PlayStation 4 aikoina niin nyt kysyn ohi aiheen että tarviiko tämmösiä suorittaa kun laittaa sen uuden limpun sisälle?
PS5:n SSD on juotettu suoraan emolevylle, eli sitä ei voi samalla tavalla vaihtaa kuin PS4:n kiintolevyä. Myöskään M.2 SSD:tä lisätessä käyttöjärjestelmää ei tarvitse asentaa USB-tikulta uudestaan, koska se käyttöjärjestelmä on PS5:n sisäisessä tallennustilassa.
Täysasennukseen USB:ltä on tarvetta oikeastaan vain silloin, kun tapahtuu jotain niin katastrofaalista, että se käyttöjärjestelmä pääsee vaurioitumaan.
Soittivat Playstation-tuesta ja konsoli lähtee huoltoon, saa nähdä koska saan konsolin takaisin.Soitin tänään Playstation-tukeen. Huomenna pitäisi 10:00 aikoihin Playstation agentin soittaa takaisin. Saa nähdä mitä tapahtuu. Virhekoodi CE-1082551-1 herjasi tänään kahden pelin kohdalla.