Eiks joka liikkeessä ole ainakin jonkin aikaa DOA palautukset, eli ei todellakaan lähde mihinkään huoltoon jos ihan uusi laite vaan suoraan uusi tilalle. Tietenkin ne testaa sen ekana. Ainakin gigantti toimii niin.Se on just näin, kunhan ääni ei ole metallisen kuuloinen kilke.
Se on kyllä mielestäni käsittämätöntä, että jos saat maanantaikappaleen, oli kyseessä telkkari, puhelin tai ps5 niin liikkeissä lähtökohtaisesti kohautellaan olkapäitä ja sanotaan että "huoltoon", kuin että uutta laitetta kouraan jo valmiiksi paskana myydyn tilalle.
Harvoin kuulee etenkään puhelimien ja pelikoneiden kohdalla, että ilman tappelua tai kuluttajasuojakortin esiin vetämistä selviäisi.
Niin kun se ei tarpeeksi ketuttais, että saat valmiiksi rikkonaisen tuotteen ja kaupan päälliseksi saat riidellä että saisit ehjän.
Toivotaan parasta sun kohdalla!
Niinkuin, mitä sä ajat takaa tuolla toteamuksella? Tätä viallisia GOW bundleja vai yleisesti? Kyllä noi vialliset levyasemat taitaa olla ihan täyttä totta kun niistä monella foorumilla jo huudeltu.ei kannata uskoa kaikkiin internetin juttuihuin siellä on todella paljon sellaisia juttuja ps5 mikä eivät pidä paikaansa
Itsellä julkkarissa ostettu ps5 digital....ei ole yhtään vikaa ollut tässä 2 vuoden aikana, eli väärään suuntaan ollaan kyllä nyt menossa. Kannattaa kyllä olla tosi tiukkana olla kun niitä viallisia koneita palauttelette.
Viimeksi muokattu: