Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

jos tätä menoa jatkuu taidan minäkin lähteä mukana :D

PS. ei ole yhtään mukavaa, kun ei löydy täysikäisiä porukkaa klaanissa ;) (ne kertovat usein miten heidän hauskin asia mitä elämässä on tapahtunut):)

aleksi0 sanoi:
jos tätä menoa jatkuu taidan minäkin lähteä mukana :D

PS. ei ole yhtään mukavaa, kun ei löydy täysikäisiä porukkaa klaanissa ;) (ne kertovat usein miten heidän hauskin asia mitä elämässä on tapahtunut):)
Eikun miettikää oikeesti, eikö se olis aika ovela juttu jos tässä olis vain alle 18 vuotiaita? :D

Siis mitä väliä on sillä, että mikä on ollut niiden elämän hauskin asia? Sellaset jutut voi kertoa vaikka mesessä tai mircissä.

Jiikax sanoi:
Eikun miettikää oikeesti, eikö se olis aika ovela juttu jos tässä olis vain alle 18 vuotiaita? :D

Siis mitä väliä on sillä, että mikä on ollut niiden elämän hauskin asia? Sellaset jutut voi kertoa vaikka mesessä tai mircissä.
minun mielestä se on mukavaa pelissä. :D

PS. olen sen verran aikuinen jo että ei ihan pentujen klaani sovi minulle :)

aleksi0 sanoi:
PS. olen sen verran aikuinen jo että ei ihan pentujen klaani sovi minulle :)
Voi se nimi olla joku muukin kuin PSN-pennut, mutta tuo tuli mieleen ekana kun kaikki sanoo meitä alle 18-vuotiaita pennuiksi. Mutta jos aleksi lähtee, lähden minäkin.

Jiikax sanoi:
Voi se nimi olla joku muukin kuin PSN-pennut, mutta tuo tuli mieleen ekana kun kaikki sanoo meitä alle 18-vuotiaita pennuiksi. Mutta jos aleksi lähtee, lähden minäkin.
täytyy katsoa klaanin tilannetta, jos yli puolet jos lähtee pois niin voi olla lähtö on melko varma :rolleyes:

Mielestäni turha tarinoida täällä foorumilla enempää tästä "klaanista". Ne joilla kiinnostusta porukasta riittää niin jatkakaamme tarinointia PSF foorumilla: http://psfclan.shootboard.com/index.htm

Opa antoi suht hyvän mahdollisuuden jonkun porukan luomiseen, kun sai kerättyä nimiä listaan. Listalla olevat voivat osoittaa kiinnostuksensa tai sitten eivät.

Itse haluaisin kovasti saada monestakin pelistäni enemmän irti suomalaisessa porukassa.

Kabanossi sanoi:
Hanki alkajaisiks Xbox 360. ;)
höh... :eek: siinätapauksessa taitaapi jäärä väliin... ku ei toi emäntä oikee tykkää ku ostelen "ittelleni" kaikkea kivaa :D Ku ei kuulemma oo tarpeeks rahaa muutenkaa :D

Vieläkö mahtuu klaaniin mukaan?

1. Ma_Tas
2. 23
3. Ei toistaiseksi
4. Klaanin nimi taitaakin olla selvä jo
5. Ei aikaisempia kokemuksia

COD4 tietenkin löytyy ja siinä oon tilastojen valossa plussan puolella niukasti. Warhawkin löytyy, mut se ei ole niin hyvin hanskassa.

Pääset mukaan :) (kysyin opalta mesessä).

Tulkaa kaikki tuonne irc-kannulle!

Lähden kun tämä nyt näyttää kuin ei oikein mikään näytä sujuvan ollenkaan
Koetetaan nyt vain randommilla jotta saa tuntumaa peleihin...
Olihan tämä kuitenkin ihan O.k aikaa:)

Jos klaani pysyis kasassa,oishan tätä alkua hieno kertoa "veteraanina" 3v. päästä tulokkaille,kunnon alotus!;)

Lähden klaanista kun jäseniä ei ole, eikä pomoakaan kiinnosta klaanin irc-kanava, tai foorumi, jossa voitaisiin yrittää nostaa yhteishenkeä. Yritä siinä sitten olla klaanissa, jossa on 2-3 aktiivista jäsentä (minä, aleksi ja lappis). Kiitokset kaikille, jotka yrittivät tehdä tästä klaanista kunnollista ja ketkä todella olivat todella mukana tässä (edellä mainitut henkilöt).

Jaahas, eiköhän tämä "klaani" ollut minun osaltani tässä. Eli eroan, koska ei tästä näytä mitään tulevan.

Tässä kuitenkin tätä porukkaa olisi ollut valmis uuteen klaaniin lähtemään, niin eikö kannattais sitten perustaa sellanen? Tonne johtoon pikkasen "fiksumpaa" porukkaa ja homma pyörimään...

EpiSode1 sanoi:
Tässä kuitenkin tätä porukkaa olisi ollut valmis uuteen klaaniin lähtemään, niin eikö kannattais sitten perustaa sellanen? Tonne johtoon pikkasen "fiksumpaa" porukkaa ja homma pyörimään...
No siitä vaan klaania tekemään, itse voin ainakin tulla mukaan. Uusi threadi sille ainakin pitäisi tehdä.

Mistäs muuten tulee klaanin nimi?
Voisin harkita osallistumista, heti kun cod4:n ostan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom