Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Uusi klaani

opa95 sanoi:
Kerro siis:
1. PSN id
2. Ikäsi
3. Onko sinulla mikkiä?
4. Nimiehdotus klaaniin? (eli minkäniminen klaanista tulisi)
5. Muita mitä tiedät klaanipelaamisesta!

1. peoh1985
2. luonnollisesti 22
3. löytyy useampi.
4. vaikka Fast Action Gaming........vitsi vitsi.....PSF käy hyvin.
5. ei aikaisempaa kokemusta.

Potentiaalisista nettipeleistä löytyy R6:Vegas ja CoD4. Vegasissa on pärjätty suht kiitettävästi zD- ja FDF-kavereitakin vastaan, CoDissa vielä totutellaan (lvl. 45). Ainoan ongelman mulle tuottaa ajottaiset CoD4:n invi-ongelmat. Muuten olisin kyllä täysillä messissä!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Mukaan vaan Peoh, saman kylän mies sitäpaitsi!!

Onnea vaan klaanille. Koskaan ei ole liikaa suomiklaaneja.

Pakkohan Tampesterin ilmassa jotain"toupinkii" olla,sen verran hätänen tää herra Opa on,vaikka eka 53 min. näytti jo pahalta! :D:D
Ykkösviihdettä menneeltä viikolta,klaani varmasti toimii!:cool:

Ei se sorsallakaa aina helppoo oo,paimentamista riittää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

no niin jäsenien pikkukuvat tulemaan minun yv:seen, jos haluatte oman avatar/signature klaani tunnuksesta. :)

aleksi0 sanoi:
no niin jäsenien pikkukuvat tulemaan minun yv:seen, jos haluatte oman avatar/signature klaani tunnuksesta. :)
Mulle on ihan sama millaisen teet. jonkun vain keksit. mulla taida mitää kuvia olla.

Ei vitsi ! Tätä säiettä on ihan pakko seurata :D
Sinäkin brutukseni Foxix ! Törkeästi loikkasit klaanista toiseen...(paljon ne makso sulle) ?
Tule apuun Krekko ! olisko sun aika ottaa jotain naftaliinista ja pistää taas pystyyn ?

aleksi0 sanoi:

Oma avatar on jo mielestäni täydellinen, joten en tarvitse. :D Kiitos kuitenkin.

Opa95 minua jo kyselikin mukaan pleikkarin yksärillä. Elikkäs voisin liittyä.

1. PSN: player_fin
2. Ikä: 16
3. Mikkiä ei ole :( (vielä)
4. PSF on aikalailla jees.
5. En ole ennen ollut missään klaanissa ja saan tuon COD4:n vasta jouluna...

Mesessä opa jo kyseli että kiinnostaako klaanit, sanoin silloin ettei kiinnosta, mutta nyt voisin jopa tulla mukaan. Tosin ainut klaaneja tukeva peli on Warhawk, että jos klaani on myös siinä niin voin tulla mukaan, kunhan klaanimatsit ei ole klo 19 jälkeen (äiti ja isä rupee katsoo telkkaa).

1. PSN: VJ_FIN
2. Ikä: 13 (tammikuussa 14)
3. Juu kyllä
4. PSF kelpaa.
5. En ole ikinä ollut missään pelissä klaanissa.

Eli tulen mukaan jos klaani tulee myös Warhawkiin ja matsit ei ole klo 19 jälkeen. Ja avataria en vaihda ;)

Mitäs mieltä olette noista klaanimatsi peleistä? Eli mitä pelejä pelattaisiin, päätetään asia joukolla, itse ainakin toivoisn että CoD4 ja voisi kai Warhawkin ihan hyvä olla? Muitten mielipiteitä?

opa95 sanoi:
Mitäs mieltä olette noista klaanimatsi peleistä? Eli mitä pelejä pelattaisiin, päätetään asia joukolla, itse ainakin toivoisn että CoD4 ja voisi kai Warhawkin ihan hyvä olla? Muitten mielipiteitä?

Monelta löytyy Vegas? Foxilta ja Opalta ny ainakin....

opa95 sanoi:
Enpä ole vähään aikaan tilannetta tarkistanut, mutta voi olla että Warhawkissa on kohtalaisen vaikea enää saada matseja ainakaan CG:n kautta. Melkeinpä kaikki klaanit kun ovat jo siirtyneet COD4:n pariin ja keskittyvät pääosin siihen...

peoh1985 sanoi:
Monelta löytyy Vegas? Foxilta ja Opalta ny ainakin....
Eipä löydy Vegasissakaan enää aktiivisia klaaneja.... Toki kai FDF vois pelata teitä vastaan. :)

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom