Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
opa95 sanoi:Kun Foxix päätti lähteä, johtoryhmään olisi vapaa paikka! Kuka/ Kekä olisivat kiinnostuneita?
Mitä eroa on jäsenellä ja johtoryhmään kuuluvalla?opa95 sanoi:Lisää vielä pelaajia ja yksi paikka johtoryhmään on edelleen avoin.![]()
Kuulut silloin johtoryhmään ja sovit matseja ja joudut ottamaan klaanista erilaisen vastuun. Ja edellyttää myös paljon pelaamista.. No sanotaan näin et en ny tiä onko etui mut ei haittaakaaTimppa78 sanoi:Mitä eroa on jäsenellä ja johtoryhmään kuuluvalla?
Saako Johtoryhmässä olevat kenties jotain ekstraa![]()
Eipä taida olla muuta kuin että saa kunnian kuolla useiten. Saada lähes kehittävää kommenttia vastustajilta hävityn matsin jälkeenTimppa78 sanoi:Mitä eroa on jäsenellä ja johtoryhmään kuuluvalla?
Saako Johtoryhmässä olevat kenties jotain ekstraa![]()
No siinä tapauksessa mä oon varalla olevan vara jäsenen vara jäsen, joka tulee varatapauksessa varaamaan kännipöydändahol sanoi:Eipä taida olla muuta kuin että saa kunnian kuolla useiten. Saada lähes kehittävää kommenttia vastustajilta hävityn matsin jälkeen![]()
Kyllä, tehdään PSN nickillä noi foorumin tunnukset..Jiikax sanoi:Pitääkös tuonne foorumille rekata psn nickillä vai millä?
Minä en ainakaan pääse noin aikasin, mutta joskus kuuden jälkeen ois mahdollista. Ja oli kyllä komeat kotisivut!opa95 sanoi:Kävisikös että tänään olisi reenit, Pelissä: Call of duty 4. klo 16:00?
Okei klo 18:00 tehään priva servu ja invaan tonne kaikki niin harjotellaan..Kiketsi sanoi:Minä en ainakaan pääse noin aikasin, mutta joskus kuuden jälkeen ois mahdollista. Ja oli kyllä komeat kotisivut!
Minä en vielä pääse kun saan jouluna tuon pelin.opa95 sanoi:Okei klo 18:00 tehään priva servu ja invaan tonne kaikki niin harjotellaan..