Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
opa95 sanoi:Kun Foxix päätti lähteä, johtoryhmään olisi vapaa paikka! Kuka/ Kekä olisivat kiinnostuneita?
Mitä eroa on jäsenellä ja johtoryhmään kuuluvalla?opa95 sanoi:Lisää vielä pelaajia ja yksi paikka johtoryhmään on edelleen avoin.
Kuulut silloin johtoryhmään ja sovit matseja ja joudut ottamaan klaanista erilaisen vastuun. Ja edellyttää myös paljon pelaamista.. No sanotaan näin et en ny tiä onko etui mut ei haittaakaaTimppa78 sanoi:Mitä eroa on jäsenellä ja johtoryhmään kuuluvalla?
Saako Johtoryhmässä olevat kenties jotain ekstraa
Eipä taida olla muuta kuin että saa kunnian kuolla useiten. Saada lähes kehittävää kommenttia vastustajilta hävityn matsin jälkeenTimppa78 sanoi:Mitä eroa on jäsenellä ja johtoryhmään kuuluvalla?
Saako Johtoryhmässä olevat kenties jotain ekstraa
No siinä tapauksessa mä oon varalla olevan vara jäsenen vara jäsen, joka tulee varatapauksessa varaamaan kännipöydändahol sanoi:Eipä taida olla muuta kuin että saa kunnian kuolla useiten. Saada lähes kehittävää kommenttia vastustajilta hävityn matsin jälkeen
Kyllä, tehdään PSN nickillä noi foorumin tunnukset..Jiikax sanoi:Pitääkös tuonne foorumille rekata psn nickillä vai millä?
Minä en ainakaan pääse noin aikasin, mutta joskus kuuden jälkeen ois mahdollista. Ja oli kyllä komeat kotisivut!opa95 sanoi:Kävisikös että tänään olisi reenit, Pelissä: Call of duty 4. klo 16:00?
Okei klo 18:00 tehään priva servu ja invaan tonne kaikki niin harjotellaan..Kiketsi sanoi:Minä en ainakaan pääse noin aikasin, mutta joskus kuuden jälkeen ois mahdollista. Ja oli kyllä komeat kotisivut!
Minä en vielä pääse kun saan jouluna tuon pelin.opa95 sanoi:Okei klo 18:00 tehään priva servu ja invaan tonne kaikki niin harjotellaan..