Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jatketaan keskustelua tuolla klaanin foorumilla! Ei kaikkien tarvitse tietää missä ja milloin me harjoitellaan jne... ;)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Jatketaan keskustelua tuolla klaanin foorumilla! Ei kaikkien tarvitse tietää missä ja milloin me harjoitellaan jne... ;)
Kuulin että FL klaanilla olisi täällä semmoinen keskustelupalsta jota muut eivät näe. Voisitko tehdä meidänkin klaanille sellaisen XShava? Olisin kiitollinen :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Kuulin että FL klaanilla olisi täällä semmoinen keskustelupalsta jota muut eivät näe. Voisitko tehdä meidänkin klaanille sellaisen XShava? Olisin kiitollinen :)
Mutta meillähän on jo foorumi, mihin me tarvitaan toista?
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 on sellainen kaveri haluaa kaiken mahollisen mutta ei tee yhtään mitään :rolleyes:

PS. melkein kaikki työt on tehnyt minä hän on vain tehnyt klaanin :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Kuulin että FL klaanilla olisi täällä semmoinen keskustelupalsta jota muut eivät näe. Voisitko tehdä meidänkin klaanille sellaisen XShava? Olisin kiitollinen :)
jos et ole huomannut foorumissa on se päällä että vain klaanilaiset pääsevät tulemaan foorumille.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
OK asia sitten selvä
korjaan nyt voi päästä ulkopuolisiakin mukaan foorumille, mutta ne eivät kykene katsomaan klaanilaisille tarkoitettuja kohtia.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Laitoin tämän klaanin foorumille, mutta laitan tännekkin koska kaikki eivät vielä ole rekisteröityneet sinne.
Huomenna voitais ottaa warhawk harkat yheltä.

Peli: Warhawk
Aika: 7.12 klo 13
Mappi: Saaristo - Hyökkäys Vuorelle (pelkästään se keskijuttu, ei saaria)
Muoto: Joukkuetappomatsi
Servun Nimi: [PSF]VJ_FIN
Max. Pelaajat: 8
Salasana: ************ (löytyy foorumilta)
Ilmoitelkaa jos olette tulossa. Älkää kuitenkaan tänne, vaan klaanin foorumille: http://psfclan.shootboard.com
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jaahas, toi foorumi on jokseenkin aika perseestä koska ei mene mun tunnukksilla sisään: Laitan käyttäjätunnus:opa95
ja salasanan: *********
Ja ku painan unohdin salasanan nii laitan sähköpostini: olli.majuri@hotmail.com tulee lukemaan et sähköpostiosoite väärin tai jtn

Joten olisiko selkeämpää jos XShava viittisi tehdä tänne meille oman palstan, olisi se täällä kyllä helpompaa ja muutenkin selkeämpää. Kun toi foorumi nyt on vähä tollanen!
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Jaahas, toi foorumi on jokseenkin aika perseestä koska ei mene mun tunnukksilla sisään: Laitan käyttäjätunnus:opa95
ja salasanan: *********
Ja ku painan unohdin salasanan nii laitan sähköpostini: olli.majuri@hotmail.com tulee lukemaan et sähköpostiosoite väärin tai jtn

Joten olisiko selkeämpää jos XShava viittisi tehdä tänne meille oman palstan, olisi se täällä kyllä helpompaa ja muutenkin selkeämpää. Kun toi foorumi nyt on vähä tollanen!
jos kerran pidät tästä foorumista. miksi pyysit minun tekevän ne?!
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
No projekti meni vissiin jäihin, aleksi0 ilmoitti et lähtee menee
jaa missä vaiheessa sanoin? sanoin: "empä tiedä ehkä lähden klaanista sivujen kanssa, kun minua ei kunnioiteta klaanissa"
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Jaahas, toi foorumi on jokseenkin aika perseestä koska ei mene mun tunnukksilla sisään: Laitan käyttäjätunnus:opa95
ja salasanan: *********
Ja ku painan unohdin salasanan nii laitan sähköpostini: olli.majuri@hotmail.com tulee lukemaan et sähköpostiosoite väärin tai jtn

Joten olisiko selkeämpää jos XShava viittisi tehdä tänne meille oman palstan, olisi se täällä kyllä helpompaa ja muutenkin selkeämpää. Kun toi foorumi nyt on vähä tollanen!


Mulle tuli rekisteröitymisen jälkeen mailiin tieto, että ilmoitellaan kun tunnus ja salasana ovat aktivoitu. Joten tsekkaa mailis ja kärsivällisyyttä. :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

peoh1985 sanoi:
Mulle tuli rekisteröitymisen jälkeen mailiin tieto, että ilmoitellaan kun tunnus ja salasana ovat aktivoitu. Joten tsekkaa mailis ja kärsivällisyyttä. :)
aktivoitu

PS: ne ketkä näkivät viestin missä lukee minun lähtevän oli väärinkäsitys. Tämä jatkaa hyvään puolia päin eli lisää jäseniä niin aletaan pelaa meidän klaania kuuluisuudeen pojat!
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Ihan varoituksen sana. Näin alkuun kun klaania perustatte ja "johtoryhmäkin" on entuudestaan toisilleen tuntemattomia niin pikku kähinöitä syntyy väistämättäkin ja jäseniä tulee ja menee.

Hetken päästä homma alkaa selkiintymään ja jäsenet vakiintumaan. Malttia ja jaksamista vaaditaan...
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Underi sanoi:
Ihan varoituksen sana. Näin alkuun kun klaania perustatte ja "johtoryhmäkin" on entuudestaan toisilleen tuntemattomia niin pikku kähinöitä syntyy väistämättäkin ja jäseniä tulee ja menee.

Hetken päästä homma alkaa selkiintymään ja jäsenet vakiintumaan. Malttia ja jaksamista vaaditaan...
Eiköhän tuohon jo ole jotenkin tottunut. Ihan sama mitä tekee ja noin. Mutta ainahan sitä jotain eripuraa on aluksi ko jotain uutta aletaan touhata.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

morjesta, saisinko liittyä, ja tulla teidän harjoituksiin mikäli saan CoD4:n huomenna??? ja missäs foorumilla pitäisi rekata?? oma PSNäni on RockyFIN, että voisitte vaikkapa lisäillä... Itse kyllä olen pelannut jo tuota CoD4ää xboxilla moninpelibetassa kun vielä boxilla pelasin, että ihan kokenut pelaaja olen, vaikkapa pari ekaa matsia menisi vielä totutellessa
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom