Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

joonasmo sanoi:
morjesta, saisinko liittyä, ja tulla teidän harjoituksiin mikäli saan CoD4:n huomenna??? ja missäs foorumilla pitäisi rekata?? oma PSNäni on RockyFIN, että voisitte vaikkapa lisäillä... Itse kyllä olen pelannut jo tuota CoD4ää xboxilla moninpelibetassa kun vielä boxilla pelasin, että ihan kokenut pelaaja olen, vaikkapa pari ekaa matsia menisi vielä totutellessa
totta kai mukaan vain, mutta opa95 saa hoitaa tämä invi juttu :cool:

Harkkamatsia katsotaan joku aika foorumilla mikä on mielyisä monelle ihmiselle.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Loistavaa! Ilmoitan tänne varmaankin huomisen aikana mikäli tuon pelin käyn huomenna hyllystä hakemassa itse olen 13,5v(vaikuttaako mitenkään ikäni???) ja mikkiä ei tosin vielä löydy, joten toivoisin, että olisin yksi noista erikois tapauksista, mutta kyllä se mikki vielä hankittua tulee... :)
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

joonasmo sanoi:
Loistavaa! Ilmoitan tänne varmaankin huomisen aikana mikäli tuon pelin käyn huomenna hyllystä hakemassa itse olen 13,5v(vaikuttaako mitenkään ikäni???) ja mikkiä ei tosin vielä löydy, joten toivoisin, että olisin yksi noista erikois tapauksista, mutta kyllä se mikki vielä hankittua tulee... :)
ei tällä hetkellä klaanissa ole ikärajaa, mutta foorumissa olen tehnyt 18v kavereille oma katalogi missä voi puhua aikuisten juttuja.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

aleksi0 sanoi:
ei tällä hetkellä klaanissa ole ikärajaa, mutta foorumissa olen tehnyt 18v kavereille oma katalogi missä voi puhua aikuisten juttuja.
Aleksi0 sinä et tietääkseni ole 18v. joten sulla ei oo asiaa tonne.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

joonasmo sanoi:
:DD niin aleksillakaa ei oo paljo sinne asiaa... :DDD
ei niin, mitä väliä mutta sinä opa95 et ainakaan pääse sinne vähän aikaan :D

PS. pakkohan isoille kavereille tehdä paikka missä voi viihtyä foorumilla :p
PSS. mitä teihin koskee, vaikka olenkin siellä :cool:
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Kun se pääjohtajan paikka vapautuu,olen käytettävissä.Aikaisempi kokemus joukkojen johtamisesta,laamakennelin vesipiste vastaava.Toivon tulevani huomioon otetuksi työpaik........
Löydänkö älämölöä sisäpiiristä?:p
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Annika sanoi:
Kun se pääjohtajan paikka vapautuu,olen käytettävissä.Aikaisempi kokemus joukkojen johtamisesta,laamakennelin vesipiste vastaava.Toivon tulevani huomioon otetuksi työpaik........
Löydänkö älämölöä sisäpiiristä?:p
Eli liitytkö klaaniin yhdeksi johtajaksi?
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

opa95 sanoi:
Jaa sä oot vai tuolla 18v alueella, jaahas, määäkin tuun sinne sit ja RockyFIN kans, ketään ei täälä klaaanissa syrjitä, herranjuma!
Huomaa se että aleksi on foorumin admin, ja täten vastuussa kaikesta mitä foorumi pitää sisällään, joten hänen täytyy tietää ettei tuolla alueella puhuta laittomuuksia. Jos se alue on k-18 niin sinne ei ole alaikäisillä asiaa. Piste.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Huomaa se että aleksi on foorumin admin, ja täten vastuussa kaikesta mitä foorumi pitää sisällään, joten hänen täytyy tietää ettei tuolla alueella puhuta laittomuuksia. Jos se alue on k-18 niin sinne ei ole alaikäisillä asiaa. Piste.
13v kaveri puhuu järkevää :D
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Huomaa se että aleksi on foorumin admin, ja täten vastuussa kaikesta mitä foorumi pitää sisällään, joten hänen täytyy tietää ettei tuolla alueella puhuta laittomuuksia. Jos se alue on k-18 niin sinne ei ole alaikäisillä asiaa. Piste.
Aleksi0 on alaikäinen
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Jiikax sanoi:
Ainahan minä.


Mutta silti admin, ja jos olet ollut hereillä, tiedät mistä admin on vastuussa. Jos olisit tehnyt foorumit itse niin olisit itse päässyt sinne alueelle ;)
älä nyt opeta tommoisia lapsille :D
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Olisiko järkevää jatkaa tätä hedelmällistä keskustelua siellä omilla foorumeilla?:rolleyes:

Taitaa mennä hieman offtopickiksi.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Kojo sanoi:
Olisiko järkevää jatkaa tätä hedelmällistä keskustelua siellä omilla foorumeilla?:rolleyes:

Taitaa mennä hieman offtopickiksi.
ei voi mitään, kun 12v opa vaan jaksaa jankuttaa joka asiasta.
 
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

Ei prkl mitä touhua... Kai se on nyt viiminen tilaisuus tulla järkiinsä ja hypätä tästä uppoovasta ruuhesta... :cool:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom