Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSF klaani hakee pelaajia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PSF klaani hakee pelaajia!

EpiSode1 sanoi:
Tässä kuitenkin tätä porukkaa olisi ollut valmis uuteen klaaniin lähtemään, niin eikö kannattais sitten perustaa sellanen? Tonne johtoon pikkasen "fiksumpaa" porukkaa ja homma pyörimään...
Minä voisin ainakin lähtä mukaan jos se homma saatais oikeasti toimimaan. Mutta johtoportaaseen en halua kuulua.:rolleyes:

Demonoid sanoi:
Mistäs muuten tulee klaanin nimi?
Voisin harkita osallistumista, heti kun cod4:n ostan.
Meinaatko opan klaania vai sitä uutta mistä episode puhui? Ainakin opan klaanin nimi tulee Playstation Special Forcesta.

Kiketsi sanoi:
Minä voisin ainakin lähtä mukaan jos se homma saatais oikeasti toimimaan. Mutta johtoportaaseen en halua kuulua.:rolleyes:

Samoilla linjoilla... Siis mukaan kyllä lähden, mutta en johtoon...

En ole enää mukana.

Viimeksi muokannut moderaattori:

jeps PSF:n tarinasta tulee varmasti legenda aikanaan. Hommahan ei startannut alkuunkaan. Muutaman sain irc kannulle paikalle ja pelasimmepa jopa warhawkkia hetken aikaa. Tosin pelaajia oli vain kaksi :) Se siitä siis.

Itse olisin valmis mukaan vaikka aivan uuteen porukkaan, kunhan perusasiat saa kuntoon. Aleksi0 kyllä hoiti klaanin foorumit nopeasti käyttöön ja kotisivut. plussat siitä

Aleksihan voisi vaikka sitä uutta porukkaa kasailla ja, jos apuja tarttee niin count me in :)

Viestin lähetti alunperin opa95
Kerro siis:
1. PSN id
2. Ikäsi
3. Onko sinulla mikkiä?
4. Nimiehdotus klaaniin? (eli minkäniminen klaanista tulisi)
5. Muita mitä tiedät klaanipelaamisesta!

1.Kr1st14n
2.13
3.On
4.Playstation special forces
5.olen ollut pc:llä san andreasissa klaanissa.

Jiikax sanoi:
Lähden klaanista kun jäseniä ei ole, eikä pomoakaan kiinnosta klaanin irc-kanava, tai foorumi, jossa voitaisiin yrittää nostaa yhteishenkeä. Yritä siinä sitten olla klaanissa, jossa on 2-3 aktiivista jäsentä (minä, aleksi ja lappis). Kiitokset kaikille, jotka yrittivät tehdä tästä klaanista kunnollista ja ketkä todella olivat todella mukana tässä (edellä mainitut henkilöt).
jaa jaa. nyt taitaa tämäkin poika lähtee kohta johtoportaasta :D

PS. ilmoittakaa joku minulle, jos teette sitä klaania missä on viisampia porukkaa ;)

aleksi0 sanoi:
PS. ilmoittakaa joku minulle, jos teette sitä klaania missä on viisampia porukkaa ;)
Rupea sinä kokoamaan sitä porukkaa, kuten ylempänä ehdotettiin, koska vaikutit fiksulta ja mukavalta ja muutenkin osaavalta kaverilta. Käykö?

Jiikax sanoi:
Rupea sinä kokoamaan sitä porukkaa, kuten ylempänä ehdotettiin, koska vaikutit fiksulta ja mukavalta ja muutenkin osaavalta kaverilta. Käykö?
ai teenkö uuden klaanin vai? :D

Jiikax sanoi:
Ymmärsit asian ytimen. Fiksua porukkaa mukaan ja pelleilijät pois niin saadan homma toimimaan :)
katsotaan :rolleyes:. sitten pitää taas tehdä uusi kotisivu klaanille :eek:

Juu muakin kiinnostais EpiSode1 toi sun klaanis, oiskos mitää keskustelualeella paikkaa jossa liittyä?? :)

joonasmo sanoi:
Juu muakin kiinnostais EpiSode1 toi sun klaanis, oiskos mitää keskustelualeella paikkaa jossa liittyä?? :)
olen jotenkin ymmärtänyt että eipisode1 ei ole tekemässä klaania? vaan se oli ehdotus että joku tekisi semmoisen. tällä hetkellä näyttää siltä, että Jiikax haluaa minun tekevän semmoisen klaanin jossa otetaan vain fiksumpaa porukkaa mukaan :p

aleksi0 sanoi:
tällä hetkellä näyttää siltä, että Jiikax haluaa minun tekevän semmoisen klaanin jossa otetaan vain fiksumpaa porukkaa mukaan :p
Jos teet sen, niin sivut teet vasta sitten kun on yli 10 jäsentä kasassa, että jos se floppaa niin ei tarvitse turhaan tehdä niitä sivuja ;)

Miksi klaanin nimeä pitää muuttaa...? Ei herra Opalla oo mitään omistus oikeuksia tohon nimeen... Jättää vaan ton opan pois ni lähtee yhteishenki uskomattomaan nousuun.:rolleyes:

EpiSode1 sanoi:
Miksi klaanin nimeä pitää muuttaa...? Ei herra Opalla oo mitään omistus oikeuksia tohon nimeen... Jättää vaan ton opan pois ni lähtee yhteishenki uskomattomaan nousuun.:rolleyes:
Ai meinaat vallankumousta? :D No tehdään ihan oma klaani niin ei sit tuu mitään valituksia mistään suunnasta.

Täälähän hommat mennyt todella mielenkiintoiseksi. Pari päivää olen hieman pimennossa ja kun tulee tilannetta katsoon niin mitäs täältä löytyy. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Yhteen törmäyksiä ja niukkoja ohituksia. Jopa vallan kaappausta suunnitellaan :D
No mikäs siinä. Minulle niin suurta merkitystä ole mikä on klaani ja sen nimi. Mukana olen tietty jos homma näyttää ja alkaa paremmin sujua. Eipä muutakun nyt kaikki itseään kunnolla niskasta kiinni ja homma toimiin.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom