Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HulluJaYlpee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Olin jo päivällä asennoitunut täysin pelaamaan, joten ei tule mitään. Bookkasin sitten lisää duunia pääsiäiseksi, kun ei ole muutakaan, joten aivan sama toimiiko jo arvioituna 03:n ja 05:n välillä Suomen aikaa. Seuraavan kerran ehtii pelata maanantaina - jos suinkin jaksaa. Tulee ainakin hyvät pyhärahat, joka toinen tunti voi sanoa tienanneensa yhden normihintaisen pleikkarin pelin.
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

miten ihmeessä me vanhat pierut pystyttiikä mitää pelaamaa sillo ku oltii pieniä pieruja ku ei tiedetykkä mitää netistä, saati nettipeleistä? :D
Erittäin hyvin, joten emmeköhän me KAIKKI pärjätä nytteki. ;)

Paluu keskiajalle. Sama kuin hakisi Jallun tai Napakympin R-kioskilta ja... :rolleyes:
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Töissä ollut pari tosi piiiiiiitkästyttävää yötä... Leffoja tullut jonkin verran vahdattua. Oishan kai noita jotakin oikeita hommiakin, mutta mä en jaksa alkaa niitä tekemään, kun ei niitä ole "ehtinyt" kukaan muukaan tekemään. Pitäköön tunkkinsa...
Vielä olis ensi yö oltava töissä. Sunnuntaina vedän kyllä rehelliset päiväkännit, oli PSN pystyssä tai ei...
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

pärryyttelen custom pyörällä, pelaan fallout new vegasii ja shift 2, käyn salilla ja hyvin aika kuluu ilman PSN netwörkkii :cool:
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Juu ei , ei toiminna vieläkään joten , töihin lompsis ja jatkamaan siitä mihin eilen illalla jäin -> pistää rahan äänellä nämä katkokset ja lujaa ;) !

Jos vielä mämmiä vetelis !
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Aloitin taas pitkästä aikaa GTA IV:n yksinpeliä pelailemaan ja on kyllä huippu peli edelleen! Lisäksi pelailen NHL 11:n Be a Gm:ää. :cool: Ja tietty ulkona oleskelua ja treenaamista. :)
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Ite oon pelaillu GTA lisäreitä, NHL 10 be GM, GOW1 (ostin storesta sunnuntaina GOW bundlen), myöskin MOH in yksinpelii alottelin vaikee:D Kaipaan kyl silti törkeest nettipelei (viimeks pelasin netissä sunnuntaina)
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Koko päivä ulkona ja nahka taisi jo kärähtää. Ei auta selitykset, vaikka terassikaljoja ei kuitenkaan oltu kalastelemassa. Aivan mieletön keli täällä etelässä, siinä 15-17 välillä ja auringossa vielä enemmän.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

- Olen ulkona ottamassa aurinkoa ja istuskelen kalja kädessä terassilla. Ai niin, en pysty ku on karsee lenssu ja kuumetta.
- Vietän laatuaikaa naiseni kanssa. Ai niin, muija laitto poikki tänään.

Eli ihan vitusti onkin tekemistä, kaikki singeplayerit hakattu läpi aikoja sitten. ***** ku on hienoa!
Otetaan perinteinen suomalainen lähestymistapa asiaan. Kalsarikännit!
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Meinasin jo, et JR:llä ollu hauskaa... :D
no ite rillaillu mökillä ja ollu ulkona. Eihä ton PSN:n tarttis olla ollenka toiminnassa. :p
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Olen tuhlannun noin 10 tuntia ps3:sen dns -virheen korjaukseen ja nyt vasta huomasin, että vika ei olekaan minun laitteissani. En olisi uskonut, että kyseessä on jokin hakkerijuttu.

Viimeksi minulle tuli dns -virheilmoitus ps3:seen noin kuukausi sitten. Silloin ongelman aiheutti Comodo palomuuri. Comodo oli päivittänyt jonkin Comodo driverin, joka esti ps3:sen pääsemästä nettiin. PS3 oli siis kytkettynä suoraan tietokoneeseen ethernet johdolla.

Nyt en voi aloittaa Red Dead Redemptioninkaan pelaamistä, koska ennen pelamaamista pitäisi asentaa se tärkeä patchi...
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Voimia JanReille tähän väliin, ei kaikista hurrattavin tilanne...

Odotan että aukeais mokoma, ja toivon todella että syylliset jää kiinni ja saa tuntuvan rangaistuksen!:mad: On vaan niin vaikea ymmärtää, minkälainen ihminen saa iloa siitä, että muita v*tuttaa hirveästi.

Hmmm... rangaistuksena Juokse Tai Kuole(Runningman) koettelemus ois ihan kohdillaan.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Vois kyllä joo pikkuhiljaa alkaa PSN toimimaan. Socomin singleplayer ei kovin pitkään pelaamista tarjonnut, eikä hokiakaan AI:ta vastaan oikein jaksaisi. :(
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Uudet rullaluistimet on tullut käyttöön ja pelaillut Blue Dragonia x360 :) Saisivat vaan nyt tuoda tuon PSN toimintaan niin pääsisi pelailemaan kunnolla PS3...
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

No, pleikalla huoltokatkon aikana olen nyt katsonut blu-ray leffoja (sain lahjaksi kaikki kolme Matrixia) ja sitten GranTurismo 5 olen pelannut eteenpäin pitkästä aikaan.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tarkoituksena ois vetästä Black opsista platinium katkon aikana sitten aikaa menee tänne kirjoitellessa ja jos tylsyys yllättää ni Red Dead Redemption :D
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

no kaljaa tietty ja niiden kera tietysti karitsanpaahtopaistia ja muita herkkuja :p
niin ja olen onnellinen!:)
pelinä vetelen Aliens vs Predator yksinpeli tehtäviä...
mut hei, ei masennuta. hetken online hurmion jäähtyminen on :cool:
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Toki aika paska juttu jos on luvannut tehdä yhteistyötä jonkun kanssa, mutta eiköhän tästä selvitä, sama probleemi kaikilla kuitenkin.

Ittellä tulee aina muutaman kuukauden välein semmonen peliallergia, että on pakko pitää vähän taukoa. Tämähän on loistava tilaisuus!
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Kävin tänään hakemassa Portal 2 & Crysis 2 -pelit. Onpahan jotain pelattaavaa...
Onneksi tuli tilattua Operation Flashpoint Red River boxille, niin saa hakata sitä netissä :D

Koitetaan nyt poijaat jaksaa, eiköhän PSN ole pystyssä viimeistään viikon päästä. ;)
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Käväisin katsomassa paljon haukutun Sucker Punchin. Mielestäni leffa oli ihan hyvä, vaikkakin juoni hieman sekava. Dragon Ageakin tullut pelailtua eteenpäin.
 
Ylös Bottom