Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HulluJaYlpee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Yksi osa tarinaa mentiin taas eteenpäin SOCOMin parissa. Vapun vietto on saanut alkaa, vaikka kuohari saa vielä toistaiseksi odottaa. Koivuissa näkyy jo lehdet pukkaavan silmuista ulos, kesän värit tuloillaan. Seuraavaksi etsimään gyroskooppipelejä iPadille ->
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Niinno nyt ei haittaa vaikka oiski PSN toiminnassa ku näit akkojen kissoja kattelee tölsystä. Eipä ainaka Legomiähet oo päässy viimevuotisee vauhtiinsa. :)
On tää kyl nii hianoo, et nää nykyteinipissiksetki täällä saa tuntea nahoissaa, et millasta meillä vanhoilla pieruilla oli lapsena ku ei nettiä ollut ja pelattii ilman nettiä yksinpelejä. :p
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tästähän on muodustumassa varsin positiivinen ketju, hyvä niin.
Itsellä ei ole vielä ollut mitään ongelmia vaikka PSN onkin poissa pelistä. Olen tyytyväinen jos se saadaan toimimaan kun Dirt 3 ilmestyy, tai sitten edes syksyllä... :p

Aika paljon on tullut katseltua leffoja, ja harrastettua valokuvautta.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Englannissa vappua aloiteltiin jo eilen tähän malliin:

[video=youtube;BZDfelPLfX8]http://www.youtube.com/watch?v=BZDfelPLfX8[/video]
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Piirsin kattoon tussilla punasen pallon, oon tuijottanut tätä palloa nyt yhdeksästä aamulla. Kun saan pallon muuttumaan vihreäksi, ON AIKA...
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Black opsin yksinpeli läpi ja nyt on tullut pelattua änärin be a gm:ää.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Hellou taas.

En ota kunniaa tästä mutta KIITOS KAIKILLE jotka ootte tykänneet tästä ketjusta.

Alkaa oleen aika jees fiilis vaikka psn ei ookkaan toiminut. Itse olen lukenut (En yleensä lue muuta ku aku ankkoja) Luin Roman schatz - Suomesta rakkaudella ja nauroin meille finduille (Itsekkään en ole puhdas suomalainen mutta ENIVEI). Olen ollut kaverille juoppokuskina ja välillä itsekkin maistellut alkoholipitoisialimsoja. Meni varmaan peräti 4 päivää.. Siis N E L J Ä päivää ku pleikkari oli kiinni.

Koiranki kanssa käynyt koirapuistossa (Olen onnellinen 5kk ikäisen rottweiler rinsessan omistaja)

Ei haittaa vaikka Psn olis kiinni seuraavat 3 viikkoa ku pitäs opiskella perustason tenttiin (Kaikki ei tiedä mikä se on mutta onneksi on ystävämme GOOGLE).

Ei muuta ku koittakaa ny nauttia tästä elämästä kun ette ole huutamassa onlinessa PRKL!! ku joku pirun 12 vee listii teidät jossain räiskinnässä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Itse olen koittanut vedellä Portal kakkosta sekä rdr trophyjä ja vähän muutakin pitäisi yrittää päästä läpi.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tietty liikuntaa ja perheen ja kavereiden kanssa oleilua, mutta mitä pelaamisiin tulee niin Änäri 11:n BEAGM:a ja GTA IV:tä tulee pelailtua Netwöörkin ollessa down... :) Huolestuttaa jo että miten huono olen pelaamaan onlinessa muita vastaan tämän tauon jälkeen.. :D Eniten tekis mieli pelailla Bad Company 2:ta, Black Opsia ja F1 2010:a netissä, mutta minkäs teet... Eihän siitä oo ku vähän yli viikko ku PSN meni offlineen, mutta tuntuu että olis n. kk menny. :p
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Suoritan varusmiespalvelusta. Eipä hirveenä ole omiin pelaamisiin vaikuttanut tuo kaatuminen, kun pelaamaan kerkeää vain viikonloppuisin.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Ylenpalttinen animen ja draamasarjojen töllääminen alkoi jo tympimään, joten viikon Fedora 14:ää testanneena se roikale sai lähteä koneelta kävelemään ja Debian Stable (experimentalilla höystettynä) sai luvan palata takaisin koneelle. 20 minuutin asennuksen jälkeen kone pelitti taas kuten piti, eikä ole VDPAU:n kanssa ongelmia (toisin kuin Fedoralla). Sain vielä asennettua minimi-Gnomella, joten ei turhaa tauhkaa koneella. Nyt kun vielä saisivat MPlayerin viimein kuntoon, että saan lennossa AAC-raidat konvertoitua AC3:ksi...

Niin, ja aloitin inFamouksen pahiksena. Projekti, joka on odottanut aloittajaansa yli vuoden ellei enemmänkin. En muistanutkaan että pelin alussa joutui jopa käyttämään suojautumista :D
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tulipahan emännän Fiestaan vaihdettua pakoputki, takajarru, iskarit, jouset ja öljyt. Joskus kun PSN on taas pystyssä niin saapahan pelailla rauhassa kun emäntä ei ole vieressä valittamassa että jotain pitäis kolinalle tehdä :D
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Kuinka moni malttamaton on käynyt ostamassa boxin?:p Ite meinasin, mut en jaksa.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Itse olen Offlinetila aikana ostanut jo 12 boksia :) Kun yksi ei riitä.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Xbox 360 konsoleita olen ostanut kaksitoista (12) kappaletta. Osa rikkinäisiä ( korjaukseen) ja osa toimivia.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tässähän tuota on tullut PS3:n asemaa ihmeteltyä, kun ei levyjä lue, ja tilattua varaosat siihen. Toivottavasti saapuvat pian, niin pääsisi pelailemaan edes jotain :/
 
Ylös Bottom