Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

HulluJaYlpee

New Member
Otsikon mukainen.

Itse pelaan SP ja koitan metsästellä trophyja mitä en ole vielä saanut.. Tai sitten painun ulos kaljalle, koiran kanssa pihalle.

Mutta mitä SINÄ teet?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Päivisin nyt menee Frisee golffin parissa mutta muuten varmaa tv:n parissa =)
 
Vastaus: Playstation Network -huoltokatkokset (ja yleiset PSN-häiriöt)

Muistetaanpa pitää viestittely jatkossa pelkällä asiapohjalla ja itse aiheessa, jotta ketjusta saadaan se oleellinen tieto irti.

Ketään kun ei varsinaisesti kiinnosta tietää neppailetteko napanöyhtää naapurin ikkunoihin vai syöttekö kenties katajanmarjoja röllimusiikin tahtiin sillä välin, kun PSN-verkossa on katkos.

Ok? Kiitos. :)
OK, mut ompahan ideoita jos joku ei keksi muuta tekemistä. Toi napanöyhtä oli kyllä hyvä idea. Heittelen sitä yläkerran parvekkeelle ku ne ei osaa käyttäytyä siellä S******t***A.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Tv:tä tässä on tullut katsottua, ja välillä vetänyt RDR zombia eteenpäin. Kai sitä voisi jotain järkevääkin yrittää tehdä :rolleyes:
 
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Tarkoitus oli hypätä pää edellä uuden Socomin kimppuun ja nimenomaan sinne verkon puolelle. Jäi nyt kuitenkin väliin ja tilalle tuli backupit c:ltä ja Hill Street Blues. Näin täällä ja kiitos vertaistuesta etukäteen.
 
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Perse, muija ei oo kotona ja kalsarikännit menossa..
Haluaisko joku lähtee käväseen kapakassa Jyväskylässä?

Gekko on kunkku, tai kinkku
 
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Tällä hetkellä tyydyn katseleen Air Force Onea :D 24:n 3 kausikin olis kesken plus seuraavat 5 kauttakin pitäs katella. Ja Twin Peaks boxi kolahti luukusta tänään, joten sekin odottais katsojaa.

Mutta toivottavasti nyt saavat kuntoon kun kerta on 4 päivän viikonloppukin et kerkeis vähän pelaileen. Viikolla töitten jälkeen ei vaan jaksa. Pihalle ei auta mennä voi pian saada happimyrkytyksen :)
 
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Kattelen toisella silmällä eukon kans telkusta jotain uskomattoman paskaa elokuvaa ja juon kaljaa. Toisel silmällä kattelen paikkaa kiikulle koska eihän ilman PSN elämä ole elämisen arvoista. :D Jos mamma antaa mun makkaris hankkii ees yhen platinan ni ilta on pelastettu.
 
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

No mä meinasin kerätä call of Juarezin loppuja trophyjä mut mä oon kerenny tota verkon kuntoutumista odotellessa niin päihteisiin, ettei siitä very hardilal pelaamisesta tullu tuonm paskaakaan...Eli taidan vaan otella rankasti ja esittää viisasta erifoorumeilla... :rolleyes:
 
Vastaus: Psn kaatunut.. Mitä teette sen aikaa kun sitä korjataan.

Kattelen toisella silmällä eukon kans telkusta jotain uskomattoman paskaa elokuvaa ja juon kaljaa. Toisel silmällä kattelen paikkaa kiikulle koska eihän ilman PSN elämä ole elämisen arvoista. :D Jos mamma antaa mun makkaris hankkii ees yhen platinan ni ilta on pelastettu.

Vanhan runoilijan sanoin: not gonna happen... :p
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Samaa ku sillo ku se on päällä, eli juon olutta ja pelaan NHL11:sta, ku ei tätä bugikiekkoo voi ilman oluttaka pelata... :p
Makkarin Trophyt jää ansaitsematta, kiitos emännän värilähetyksen. :D
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tuli viimeinkin pelattua Mass Effect loppuun PC:llä. Kakkososan pleikkariversiota kymmenkunta tuntia jo takana ennen kuin tämän ostin. Saa nähdä pitääkö ostaa loputkin osat PC:lle niin pääsee jatkamaan samalla Shepardilla.

15 tuntia tuossa suunnilleen kului, ehtiiköhän pelata kakkososankin läpi ennenkuin on PSN ylhäällä... :rolleyes:
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Lähe Azzyyri kaljalle ,meitsillä ainaki leikkaa kiinni ihan just. Yritin jo pelata Abe exodusta mutta vanhat ps pelit vaan muuttunu liian vaikeiks.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Oon sen verta sivussa JKL:stä et ei onnistu ilman ennakkosuunnitelmia... :)
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Tänään tsekataa telkkuu ja huomen aamusti lykätään vene vesille. Kaljaa ja makkaraa mukaan kokka kohti saarta. Sauna lämpeemään ja loput varmaan jo arvaatte. Hyvää pääsiäistä kaikille.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Eiks tos jyväskylä lue sun profiilissa,
perse lähteeks kukaan dokaan... ttu.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Unohtunu vaihtaa ku muutin... täs onkin hyvää aikaa yrittää keksiä mistä se vaihdetaan...

EDIT: hahaa, mä osasin...:)
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Socomi tuli pelattua läpi tässä päivän mittaan. Jos seuraavaks kattelis vaikka mitä se muokattu kampanja meinaa...
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

Mulla oli piruvie varattuna aski röökiä, pullo jinroa, sekä lupa nukkua huomenna myöhään. Hirvee hinku pelata socomia netissä siihen vielä päälle.

Nyt ei huvita pelata edes SP:tä, saatika juoda. Baariinkaan en jaksa lähtee, kun huomenna pitäisi juoda varpajaisten kunniaksi. 2xpäivää radalla putkeen vaan on nykypäivän sohvaperunalle liikaa. Mutta totta hemmetissä tälläsille päiville pitäis jotain korvaavaa tekemistä kehittää ihan extempore. No huomenna ei ole siitä mures.

Eli kiitokset vaan vertaistuesta. Pysyttelen röökiaskini läheisyydessä ja toivon unen tulevan ennenaikaisesti. Ja varmaan tuleekin kun toi Harrison tuolla telkussa on niin herkkä jätkä.

Jatkossa kaatuilut sitten arkisin ja päivänvalossa kiitos.
 
Vastaus: PSN kaatunut - Mitä teette sen aikana kun sitä korjataan?

No onks tääl muita jklstä ton assyyrialaisen lisäks jotka lähtis dokaa?
 
Ylös Bottom