Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSO v.2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Quandar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Quandar

New Member
Onko tietoa, koska kyseisen pelin Gamecube versio julkaistaan euroopassa. Japanissa julkaisu päivä maaliskuussa ja pohdin parhaillaan pitäisikö tilata importti vai odotella kiltisti euro-versiota.

Mites tässä pelissä tulee toimimaan tuo nettipeli kun minun (tosin vähäisten) tietojen mukaan Nintendo ei ole vielä satsannut yhtään nettipuoleen Cubessa? Kun tiedän pari Cube-projektin kaatuneen juuri sen takia ettei Nintendo ole kertonut mitään GC:n nettiominaisuuksita?

Cube & netti

Alunperinhän PSO version 2:n piti tulla julkaistavaksi GameCuben Yhdysvaltojen julkaisun yhteydessä ja peli näytti aika lailla valmiiltakin, mutta siitä puuttui se tärkein eli NETTIPELI. Tämän lisääminen vaatisi huomattavasti enemmän aikaa, joten peli myöhästyi joskus vuodelle 2002.

Sen verran Nintendo on paljastanut, että netti ON tekeillä, mutta iso "N" ei halua pitää sen kanssa liian suurta kiirettä. Joka tapauksessa Cubeen netti tulee joskus ja PSO v. 2 tulee olemaan ensimmäinen sitä tukeva peli.

Sen verran täytyy sanoa näin kommenttina, että olisihan se netti kiva saada enemmin kuin myöhemmin, mutta esimerkiksi Sega yritti samaa DC:llä epäonnistuen aika pahasti ja vaikka Dreamcastiin netti lopulta saatiinkin ja se toimikin ihan ok, se tuotti Segalle niin suuret tappiot että oksat pois.

Kärsivällisyyttä vaaditaan.

- Esa

Siis nintendolta pitäisi käsittääkseni tulla ulos modeemi maaliskuussa japanissa, kun PSO julkaistaan siellä. Lisäksi pitaisi tulla sangen hassun näköinen uusi ohjain+näppis yhdistelmä. Käsittääkseni tuo netti-yhteyksien ongelma on ainakin PSO:n tapauksessa ratkaistu siten, että niitä PSO servereitä ylläpitää sega itse eikä nintendo. Nintendo vain tuo nuo vaadittavat lisävarusteet markkinoille (eli modeemin ja näppis+ohajain-hybridin). Eikä nintendo segan tavoin ala tarjoamaan omaa netti-yhteyttä , vaan isp:n hankinta jää jokaisen pelaajan omalle vastuulle.

PSO

--
http://nintendo.cloudchaser.com/news/index.php?view=341
--

Amazonin julkaisulistoilla peli on nyt tuon uutisen mukaan asetettu julkaistavaksi Yhdysvalloissa Maaliskuun 18. päivä 2002.

Lisää jos lisää ilmaantuu.

- Esa

Hmm... kyllä tuon GameSpotinkin mukaan ilmestyy Maaliskuussa... kai se on sitten niin. En tiedä. Tosin ei ole ennenkään online-pelit PC:llä kiinnostanut, eikä tee nyt kyllä konsoleillakaan. Syyksi voisi sanoa sen etten aio maksaa enempää pelistä kuin ostohinnan.

Tuo Esan kommentti tuosta että PSO oli melkein valmis nettipeliä lukuunottamatta herätti minulle kyllä kysymyksen että onko tässä Cube-versiossa kunnollinen ja hyvä yksinpelikin? (muistaakseni DC-versioissa ei ollut , korjatkaa jos olen väärässä) :confused:

Yksipeli puoli on käsittääkseni samanlainen Cubella kuin dc:llä. Itse kyllä olen pelannut dc:n PSO:ta myös off-line, vaikka eihän se mitään on-line pelaamisenn verrattuna ole. Tuleehan Cuben v.2:n tietysti se moninpeli mahdollisuus myös off-line tilassa. Dreamcastin v.2:n verrattuna uutta pitäsi lisäksi olla kolmen uuden hahmoluokan ja ainakin yhden uuden lisäalueen erran.
Nyt kun on takana tuollaiset 1500 tuntia dc:n pso:ta (v.1+v.2) ja kaikki ystävät unohtuneet, nukkuminen jäänyt ja lähes totaalinen sosiaalinen eristäytyminen saavutettu, on aika ottaa seuraava askel matkalla kohti mielenterveyden menettämistä ja hankittava Gamecube samana päivänä kun PSO ilmestyy sille.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
Yksipeli puoli on käsittääkseni samanlainen Cubella kuin dc:llä. Itse kyllä olen pelannut dc:n PSO:ta myös off-line, vaikka eihän se mitään on-line pelaamisenn verrattuna ole. Tuleehan Cuben v.2:n tietysti se moninpeli mahdollisuus myös off-line tilassa. Dreamcastin v.2:n verrattuna uutta pitäsi lisäksi olla kolmen uuden hahmoluokan ja ainakin yhden uuden lisäalueen verran.

Ehdottomasti samaa mieltä. Yksinpelihän tulee olemaan GameCube-versiossakin se pääkeskittyminen ja jos ei nettipelaaminen kiinnosta, PSO kannattanee unohtaa tyystin.

Itsekin omistin PSO:n aikoinaan Dreamcastille ja täytyy sanoa, että se on kerrassaan mainiota (joskin DC:llä tuhottoman kallista) hupia.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Ehdottomasti samaa mieltä. Yksinpelihän tulee olemaan GameCube-versiossakin se pääkeskittyminen ja jos ei nettipelaaminen kiinnosta, PSO kannattanee unohtaa tyystin.

Itsekin omistin PSO:n aikoinaan Dreamcastille ja täytyy sanoa, että se on kerrassaan mainiota (joskin DC:llä tuhottoman kallista) hupia.

Täytyy sitten jättää kirjoittamatta PSO v.2 ostoslistalle... Juuri tuosta syystä että se tulee varmaan maksamaan tuhottomasti jos Nintendon netti on yhtä kallis kuin DC:n... Tosin minulla ei ole mitään kokemuksia konsolien nettipeleistä (PC:ltä tosin liikaakin :mad:) Verkkopelit ei vain mielestäni kuulu konsoleille...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Quandar
Nyt kun on takana tuollaiset 1500 tuntia dc:n pso:ta (v.1+v.2) ja kaikki ystävät unohtuneet, nukkuminen jäänyt ja lähes totaalinen sosiaalinen eristäytyminen saavutettu, on aika ottaa seuraava askel matkalla kohti mielenterveyden menettämistä ja hankittava Gamecube samana päivänä kun PSO ilmestyy sille.
LOL! :D Olen samaa mieltä. GC ja Pso on pakko hankkia!

Ylös Bottom