Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n emulaattorit, homebrew ja custom-käyttikset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puktus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Oon tässä nyt pähkäillyt slimin ostamista, eli saako sillä ja miten nes ja snes emulaattorit toimimaan? Koitin lukea aikasempia viestejä lukea, mutten niistä mitään tolkkua saanut.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Oon tässä nyt pähkäillyt slimin ostamista, eli saako sillä ja miten nes ja snes emulaattorit toimimaan? Koitin lukea aikasempia viestejä lukea, mutten niistä mitään tolkkua saanut.

Eikös tuo homma ole puhtaasti firmwaresta kiinni? Laittaa oikean firmwaren niin toimii emulaattorit ja homebrewit.

Kokonaan toinen asia on sitten se, että miten mielekästä noita nes/snes pelejä on pelata psp:n ristiohjaimella. PSP Fat mallissa se on nimittäin rehellisesti sanottuna siihen puuhaan todella surkea. Slimissä ristiohjainta kai korjattiin johonkin suuntaan, mutta tuskin sen toimivuus riemunkiljaisuja saa aikaan....

8- ja 16-bittisen aikakauden pelit vaatii erityisen hyvän ristiohjaimen muuten se homma menee kiroilun puolelle muutamassa minuutissa.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

itellä on slim psp ja enkä ymmärrä pandora batteryistä ja custom käyttiksistä mitään joten ostelen parhaat pelit joko netistä halvalla tahi käytettynä.:D
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

voisiko joku jelppiä että sais psp slimiin pandoras batteryn magic memory stickin ja uusimman custom film waren oikeassa järjestyksessä asennettua!
 
Cw Cheat Vinkkejä!!!!!

onko kukaan asentanut cw cheat ohjelmaa portableensa?? sellaista kyselen että pitääkö koodit/numerosarjat olla jotenki tietyllä lailla siellä cheatpops.db tiedostossa että ne näkyisivät select cheat valikossa? itselläni ei näy.
 
Vastaus: Cw Cheat Vinkkejä!!!!!

onko kukaan asentanut cw cheat ohjelmaa portableensa?? sellaista kyselen että pitääkö koodit/numerosarjat olla jotenki tietyllä lailla siellä cheatpops.db tiedostossa että ne näkyisivät select cheat valikossa? itselläni ei näy.

eikö siis kukaan tiedä kyseistä ohjelmaa??
 
firmwaren alennus 2.80 -> 1.50

Hei, elikkä ostin tossa viime kesänalussa Tarjoustalosta 100euron PSP paketin, jossa firmware siis mallia 2.80 nyt tässä puolisen viikkoa olen yrittänyt downgradea sen 1.50 josta sitten päivitän eteenpäin... Mutta siis tämä ei millää onnistu, kahta eri tapaa olen testannut mutta tuloksetta:

http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_alentaminen_2.80:sta_1.50:een
http://www.tdubel.com/psp/Firmwaren_alentaminen_2.80-versiosta_1.50:een

täyttä tyhmyyttäni menin suoraan testaamaan noita katsomatta emolevyäni, kiitos nykyisten installereiden, PSPstä ei tullut tiiliskiveä. Tutkailin UMD luukkua, ja bongasin sieltä tekstin: "IC6001" tämä jäi mietityttämään, sillä se ei kuitenkaan ole Emolevy mallia TA-082 (http://www.tdubel.com/psp/Kuva:TA-082_IC1003.jpg) mikä se sitten on? Tuossa kuvateksittää lukee että muut versiot eivät sisällä mitään tekstiä tuolla? Ja tosiaan, kummatkaan oista Downgrader ohjeista ei toiminut. Osaisiko joku viisaampi neuvoa?

LISÄYS: Tuossa kuvassa teksti on oikealla, minun PSPstä se löytyy vasemmalta.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Olen aivan pihalla näistä emulaattoreiden asentamisista... Miten saan vaikka Nesterj-emulaattorin toimimaan psp:lläni? latoin sen kansion game-kansioon ja tuuttaa ettei voi käynnistää peliä....
Kyseessä on siis psp lite.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Olen aivan pihalla näistä emulaattoreiden asentamisista... Miten saan vaikka Nesterj-emulaattorin toimimaan psp:lläni? latoin sen kansion game-kansioon ja tuuttaa ettei voi käynnistää peliä....
Kyseessä on siis psp lite.

Emulaattori yms .hombrew ohjelmat vaativat alleen ns. custom-firmwaren. Eivät siis toimi Sonyn virallisella firmiksellä.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

owkay, pitää siis tehdä sellainen....

Mutta tälläinen kysymys teille jotka ovat psp Slimille laittaneet custom firmwaren....

Jos nyt siis oletetaan että ostan Tool akun, mitä tarvitsee tehdä jtota saan asennettua CFW:n?
Nuo ''selkeät'' ohjeet joita olen saanut eivät ole juurikaan jeesanneet.... oletetaan että mulla on nyt se Tool akku slimille, miten teen sen magic memory stickin ja mitenkäs siitä eteenpäin?
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Olen pysynyt virallisissa päivityksissä niinkun minulle täällä neuvottiin, ja olen tietoinen noobzin ja dark alexin kehittämistä easy-downgrader joita on kehitetty tietääkseni 3.50 asti [tarttee luminesin]. Minulla on nytten 3.80 pspssä ja olen tietoinen että kyseistä ei voi downgradettaa muutakuin pandoralla. Kysyisin siis että onko mahdollista että 3.80 tulee tulevaisuudessa easy-downgrader vai onko se nyt ja ikuisesti pakko downgradettaa pandoralla.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Kysyisin siis että onko mahdollista että 3.80 tulee tulevaisuudessa easy-downgrader vai onko se nyt ja ikuisesti pakko downgradettaa pandoralla.
Ei sitä voi tietää; firmiksestä joko löytyy downgraderin mentävä aukko, tai sitten ei löydy.

Melko varmaa on kuitenkin se että sopivaa haavoittuvuutta etsitään.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Kysyisin siis että onko mahdollista että 3.80 tulee tulevaisuudessa easy-downgrader vai onko se nyt ja ikuisesti pakko downgradettaa pandoralla.

Pandoralla on periaatteessa jopa helpompaa siirtyä custom firmikseen kuin noilla erilaisilla softapaketeilla.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Joo mutta vaikka uskaltaisin irrottaa sen pinnin sieltä akusta niin eikös se akku kummiski jää semmoseks pandoraks eikä siitä saa enää kunnon akkua tietty on niitä tool juttuja mutta useimmat nettikaupat missä niitä myydään ovat jokseenkin eäluotettavia mielestäni...:rolleyes:

PS:Tartteeko siihen nykysin kahta psp:tä ja toisessa 1.50 tai custom? Minulla ei myöskään ole edellämainittuja....
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Onko totta?? Väite:Voiko 3.80 ofw flassata suoraan siihen päälle 3.80 e33??? ja sitte käyttää time machinea ja palata 1.50 llaan???? Jossain foorumeilla oli tämmosta etta onko totta????
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Ja vielä triplapostaukset tähän. mitä eroo on magic memossa ja jicstickissä??? Onko mahollista tehä kamun PSPllä mun patterista pandoran ilman mitään pinnin hiplaus juttuja jos sillä on CFW???
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Kaverin CFW-PSP:llä voi tehdä Pandora akun helposti.

Ja vaikka tekisitkin akun itse hardwaren sisustoja näpräilemällä, kaiken saa kyllä palautettua normaaliksi kunhan käsittelee kaikkea varoen.
 
Päivitysapua.

Eli tosiaan ihan alkuun sanon, että en tiedä mitään psp:n modauksesta, pandoran batteryistä tai muista ökiäisistä. Kaverini modasi minulle PSP:ni joskus olisiko viime kesän alussa tai pikkaisen ennen sitä. Anyways, nyt tarvitsisin firmiksen päivitystä ja kun kävin virallista päivitystä virallisilta sivuilta lataamassa (Elikkäs siis firmware 4.01. Itselläni on tällä hetkellä 3.40) niin eipä tuo ottanut toimiakseen. Kun PSP:n valikosta yritin päivitystä käynnistää pukkasi virheilmoituksen englanniksi että peliä ei voinut käynnistää (DADADADA) mitä kettua tuo kirjainjupakka meinaa, niin siitä ei ole hajuakaan ^^. Noh, kävin sitten tältä sivulta http://exophase.com/psp/psp-custom-firmware-401-m33-6087.htm tuon ihme M33 päivityksen latailemassa ja hoidin asennuksen juuri niinkuin pitikin (Apinakin tuon osaa, eli en siis kussut hommia tuossa kohdassa, älkää edes luulko :D)

Anyways, käynnistin taas PSP:n valikossa tuon päivityksen ja ruutuhan tosiaan muuttui mustaksi ja siihen alkoi tulla tekstiä samalla fontilla kuin recovery modessa by the way. Ja teksti sanoi muistaakseni:
Unpacking... done...
Please wait...

Tuossa se sitten jumitti yön yli (Tein homman neljältä aamuyöllä joten jätin PSP:n raksuttamaan ja menin nukkumaan) ja kun screenissä sitten aamulla oli tuo sama teksti sammutin kylmän viileästi koko laitteen ja uudelleenkäynnistäessäni kaikki toimi kuten ennenkin, eli onneksi ei sentään tullut tiiltä koko vekottimesta. Tarpeetonta kai sanoa, että päivitys ei tietenkään onnistunut.

Joten, voisikos nyt saada jeesiä, että saisi tuon firmiksen päivitettyä ja pääsisi pelailemaan Bleach Heat The Soul 5:tosta, jonka vuoksi sitä vekotinta ylipäätään piti lähtä päivittelemään. Thanks ^^
 
Ylös Bottom