Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n emulaattorit, homebrew ja custom-käyttikset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puktus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Päivitysapua.

Joten, voisikos nyt saada jeesiä, että saisi tuon firmiksen päivitettyä ja pääsisi pelailemaan Bleach Heat The Soul 5:tosta, jonka vuoksi sitä vekotinta ylipäätään piti lähtä päivittelemään. Thanks ^^
Vanhasta 3.40 OE-A:sta ei pysty suoraan päivittämään 4.01m33:een.

Aluksi pitää päivittää 3.52m33 versioon ja siihen ajaa 3.52m33-4 päivitys. Tämän jälkeen voit vasta päivittää 4.01m33 versioon.

Tässä jonkinlaista ohjetta englanniksi: (HUOM! En ole kokeillut näitä ohjeita joten kokeilkaa omalla vastuullanne)
Update 3.40oe-a to 3.52m33: http://www.youtube.com/watch?v=rmOUqnk9rmo
Update 3.52m33 to 3.52m33-4: http://www.youtube.com/watch?v=rJHq1orzLTI
Update 3.52m33-4 to 4.01m33: http://forums.exophase.com/showthread.php?t=7669

Kannattanee tosin kysellä kaveriasi apuun sillä näiden päivitysten kanssa tosiaan voi saada lopputuloksena tiilen PSP:stään.
 
Vastaus: Päivitysapua.

Eli tosiaan ihan alkuun sanon, että en tiedä mitään psp:n modauksesta, pandoran batteryistä tai muista ökiäisistä. Kaverini modasi minulle PSP:ni joskus olisiko viime kesän alussa tai pikkaisen ennen sitä. Anyways, nyt tarvitsisin firmiksen päivitystä ja kun kävin virallista päivitystä virallisilta sivuilta lataamassa (Elikkäs siis firmware 4.01. Itselläni on tällä hetkellä 3.40) niin eipä tuo ottanut toimiakseen. Kun PSP:n valikosta yritin päivitystä käynnistää pukkasi virheilmoituksen englanniksi että peliä ei voinut käynnistää (DADADADA) mitä kettua tuo kirjainjupakka meinaa, niin siitä ei ole hajuakaan ^^. Noh, kävin sitten tältä sivulta http://exophase.com/psp/psp-custom-firmware-401-m33-6087.htm tuon ihme M33 päivityksen latailemassa ja hoidin asennuksen juuri niinkuin pitikin (Apinakin tuon osaa, eli en siis kussut hommia tuossa kohdassa, älkää edes luulko :D)

Anyways, käynnistin taas PSP:n valikossa tuon päivityksen ja ruutuhan tosiaan muuttui mustaksi ja siihen alkoi tulla tekstiä samalla fontilla kuin recovery modessa by the way. Ja teksti sanoi muistaakseni:
Unpacking... done...
Please wait...

Tuossa se sitten jumitti yön yli (Tein homman neljältä aamuyöllä joten jätin PSP:n raksuttamaan ja menin nukkumaan) ja kun screenissä sitten aamulla oli tuo sama teksti sammutin kylmän viileästi koko laitteen ja uudelleenkäynnistäessäni kaikki toimi kuten ennenkin, eli onneksi ei sentään tullut tiiltä koko vekottimesta. Tarpeetonta kai sanoa, että päivitys ei tietenkään onnistunut.

Joten, voisikos nyt saada jeesiä, että saisi tuon firmiksen päivitettyä ja pääsisi pelailemaan Bleach Heat The Soul 5:tosta, jonka vuoksi sitä vekotinta ylipäätään piti lähtä päivittelemään. Thanks ^^
Ja tuon jälkeen kun tuon olet 352-4 päivittänyt pitää vielä muistaa että kernelin pitää olla 3.xx eli kernel 1.50 tuo ei toimi.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Olen nyt yrittänyt saada custom firmwarea PSP:hen epätoivoisesti jo yli kaksi vuotta, tuloksetta. Välillä luovuttaen ja asentanut uusimman virallisen. Nyt yritin koko päivän tuota Pandoraa, ei tule helvettiäkään! Ei uskoisi että se on niin vaikeata. Englantiakin osaan hyvin. Easy Installerit kaatuu kaikki johonkin kohtaan. On ihanaa kun yrittää säätää monta tuntia ja tuloksena Corrupted data tai Could not open 959595955995599. Poistin vieläpä vahingossa turvaan siirretyt PSP filet ja kaikki pelisavet ym. meni. Vituttaa niin saatanasti!

Eli nyt on

PSP Fat
Official 3.95 firmis
Vain tämä PSP käytettävissä
Vakioakku
Yksi idiootti

Unelmana saada mikä vain custom firmis ja ainoa tapahan on tuo Pandora.

Onko kellään antaa toimivaa ohjetta? Tähän mennessä yksikään ei ole toiminut. Pitää olla joku customi jo valmiina että saa toimimaan? Siis täh? Sitähän tässä yritetään saada ...:confused:
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Unelmana saada mikä vain custom firmis ja ainoa tapahan on tuo Pandora.
Listasit, että käytössäsi on vakioakku. Onko se siis todellakin ihan perusakku vai oletko jo tehnyt siitä Pandora-akun? Jos et ja käytössäsi on vieläpä virallinen firmware, ei Pandora-akun tekeminen taida olla mahdollistakaan. Tarvitsisit siis valmiiksi custom-firmwarella olevan PSP:n, jolla sitten teet Pandora-akun.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

PSP Fat
Official 3.95 firmis
Vain tämä PSP käytettävissä
Vakioakku
Yksi idiootti

Unelmana saada mikä vain custom firmis ja ainoa tapahan on tuo Pandora.

Onko kellään antaa toimivaa ohjetta? Tähän mennessä yksikään ei ole toiminut. Pitää olla joku customi jo valmiina että saa toimimaan? Siis täh? Sitähän tässä yritetään saada ...:confused:
Official Firmware 3.95:llä ei pysty luomaan Pandora patteria.
Jollei kenelläkään kaverillasi ole Custom Firmware/1.50 PSP:tä millä luoda Pandora patteria joudut:

A. Ostamaan valmiin Pandora patterin (esim. eBay:stä)
(Homma näyttäisi onnistuvan myös Datel Max Power Tool Batteryllä: http://www.amazon.co.uk/Datel-Max-Power-Tool-Battery/dp/B000W4HSHC,
http://www.youtube.com/watch?v=dQnbJfH1mrw, http://www.youtube.com/watch?v=BOovUQFgRb0 HUOM! En ole kokeillut tätä tapaa joten kokeilkaa omalla vastuullanne! ) tai

B. Hardware modaamaan oman vakioakkusi (esim. http://www.youtube.com/watch?v=tpYBzq8GxLI, http://www.youtube.com/watch?v=x4MdhDTIh8c) HUOM! En ole kokeillut tätä tapaa joten kokeilkaa omalla vastuullanne!
Hardware modauksessa on riskinä, että tuhoat koko akun tai se syttyy palamaan tai jotain muuta hengenvaarallista tapahtuu. Lisäksi pandora akulla laitetta ei voi käyttää normaalisti, joten joudut joko ostamaan uuden vakioakun tai palauttamaan modatun akkusi normaaliksi. Palautus operaatio tosin vaatii hyvää juotostaitoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Tuli hankittua fatti-mallin PSP ja löin laitteeseen firmiksen 1.50. Mikäs on paras custom-firmware mikä tuohon kannattaa nyt asentaa?
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Tuli hankittua fatti-mallin PSP ja löin laitteeseen firmiksen 1.50. Mikäs on paras custom-firmware mikä tuohon kannattaa nyt asentaa?

Ei taida olla ilmaantunut mitään varteenotettavaa kilpailijaa Dark-Alexille (uusin firmware 4.01 M33-2)
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

pystyykö 8 gigan kortilla jo tekemään custom firmiksen pandoran batteryn avulla? vai tarviiko hakea pienempi tohon hommaan?
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Olis kysymys tuosta custom fw:stä eli kun mä oon lueskellut näitä custom juttuja ja mulla on fw 4.05 eli mitä eroa on customilla kuin normilla päivitykselllä.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Olis kysymys tuosta custom fw:stä eli kun mä oon lueskellut näitä custom juttuja ja mulla on fw 4.05 eli mitä eroa on customilla kuin normilla päivitykselllä.
Custom-firmware on epävirallinen, muokattu firmware. Muokkausten ansiosta PSP:lle on mahdollista asentaa itse ohjelmia, kun taas virallisella firmwarella on tyytyminen siihen, mitä Sony tarjoaa. Turhan monet käyttävät epävirallisia firmiksiä kuitenkin vain piraattipelien pelaamiseen...
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Tuo lause vaan houkuttelee helposti tuohon puuhaan jos ei ole tietoinen moisesta :/
Se ei ollut todellakaan tarkoitus, vaan ainoastaan karu toteamus asian tolasta. Varsinainen piratismiin yllyttäminen on tällä(kin) foorumilla ehdottomasti kiellettyä, eikä edes moderaattoreilla ole sen suhteen erivapauksia.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

psp slimin ostin ja nyt on tool akku ja joku noob installer, se laittaa sen varmaan 3.6 customiksi. voiko suoriltansa päivittää uusimpiin custom firmwareihin kun tuon on asentanut ensin vai tarviiko ton akun kanssa sekin tehdä? mikähän mahtaa olla uusin cf slimiin? ilmeisesti se sama 1.5 kernel addoni mikä fattiin meni ei toimi tuossa?

kysymykset ratkottu by google.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Onko psp 5.01 versioon mahdollista saada kustom käyttis jos on selittäkää

(Kai se on sallittua?)
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Ostin muutama kuukausi sitten modatun psp:n ja olen temppuillut sen kanssa siitä lähtien. Uudemmat pelit eivät toimi, johtunee cfw:n vanhemmasta päivityksestä. Eikä minulla tällä hetkellä ole aikaa/mielenkiintoa päivitellä konetta ja pitää firmwarea ajantasalla. Joten kysymykseni kuuluu: Miten saan asennettua sonyn virallisen firmwaren koneeseen?
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Ostin muutama kuukausi sitten modatun psp:n ja olen temppuillut sen kanssa siitä lähtien. Uudemmat pelit eivät toimi, johtunee cfw:n vanhemmasta päivityksestä. Eikä minulla tällä hetkellä ole aikaa/mielenkiintoa päivitellä konetta ja pitää firmwarea ajantasalla. Joten kysymykseni kuuluu: Miten saan asennettua sonyn virallisen firmwaren koneeseen?
Myy se ja osta modaamaton. Ihan totta, saat uudemman mallin (slim ja parempi näyttö). Jollain muulla on kyllä mielenkiintoa noihin custom-käyttiksiin, älä turhaan "pilaa" laitetta päivittämällä sitä viralliseen. Sitä on hankalampi downgreidata sitten (vaatinee Pandoraa, eli service mode-akkua, jos oikein olen käsittänyt).
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Myy se ja osta modaamaton. Ihan totta, saat uudemman mallin (slim ja parempi näyttö). Jollain muulla on kyllä mielenkiintoa noihin custom-käyttiksiin, älä turhaan "pilaa" laitetta päivittämällä sitä viralliseen. Sitä on hankalampi downgreidata sitten (vaatinee Pandoraa, eli service mode-akkua, jos oikein olen käsittänyt).

Myyntiä ja uuden koneen ostoa olinkin ajatellut, mutta saan tarpeeksi rahaa kasaan vasta ensi vuoden puolella ja ajattelin että korjautuisiko asia yksinkertaisilla päivittely toimilla. Mutta mutta.. ei auta kuin odotella :/

Kiitti nopeasta vastauksesta.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Myyntiä ja uuden koneen ostoa olinkin ajatellut, mutta saan tarpeeksi rahaa kasaan vasta ensi vuoden puolella ja ajattelin että korjautuisiko asia yksinkertaisilla päivittely toimilla. Mutta mutta.. ei auta kuin odotella :/

Kiitti nopeasta vastauksesta.


Ihan vinkkinä voit myös kokeilla vaihtaa PSP:tä jonkun kanssa kenellä on modaamaton.
Tietysti pyytäisit hieman välirahaa ja kaikki on tyytyväisiä. : ) Luulen että löytyy ihmisiä (esim. tältä foorumilta) ketkä haluavat kustom firmwaren, mutta omaavat PSP:n jossa on paras laillinen firmis.
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

Emulaattoriasiaa.

Tekisi mieli vähän nostalgian nälässä pelata lapsuuden kolikkopelejä kuten Outrun, Chase H.Q., Shinobi ja vähän uudempia kuten Marvel Super Heroes.

Mutta perhana kun on vaikea saada mitään toimimaan! PSP:ni on se "läski" musta malli, ja custom-fw on vanhahko 3.80-M33.

Olen ladannut Mame4All 4.9:n - sillä joko ei löydä mitään pelejä tai peli löytyy mutta ei käynnisty. Toisella emulaattorilla, FinalBurn4PSP saan tasan yhden pelin käyntiin - The Punisherin, joka kyllä pyörii aivan täydellisesti, mutta mitkään muut eivät edes lähde käynnistymään valikosta (muistikortin valo vilahtaa mutta mitään ei tapahdu). Tuonhan pitäisi myös tukea joitakin Taiton pelejä kuten just Chase H.Q., mutta emulaattori kaatuu kun sitä lähtee lataamaan. (Niin ja siis tiedän että FBA4PSP on näille Capcomin CPS1, CPS2-peleille tarkoitettu; niitä yritinkin sillä käynnistää)

Osaiskohan joku avustaa??
 
Vastaus: PSP:n emulaattorit, homebrew ja kustom-käyttikset

/offtopic Pystyykö modaamattomalla PSP 3000 katsomaan leffoja subien (siis irtotekstien) kanssa ? Tarkoitukseni olisi myös kuunella musaa ja selata nettiä sujuvasti toimivatko nämäkin ilman modauksia ? /offtopic
Mikä mahtaa olla tämän hetken paras custom firmis ?
 
Ylös Bottom