Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n hinta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pZiuz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP:n hinta

Kävin joskus puoli kuuden maissa siellä ja olivat jo PSP:eet loppuun myyneet. Eipä varmaankaan uutta erää ole tulossa :(
 
Vastaus: PSP:n hinta

Froztbite sanoi:
Kävin joskus puoli kuuden maissa siellä ja olivat jo PSP:eet loppuun myyneet. Eipä varmaankaan uutta erää ole tulossa :(

Tuskinpa. Ei liene kovin kannattavaa ostaa PSP-konsoleita varastoon yli 200e/kpl ja myydä niitä sitten 99e ulos :)

-PV-
 
Vastaus: PSP:n hinta

Froztbite sanoi:
Kävin joskus puoli kuuden maissa siellä ja olivat jo PSP:eet loppuun myyneet. Eipä varmaankaan uutta erää ole tulossa :(
Käväisinpä hakemassa juuri tuolta kolme kappaletta PSP:tä. Niillä kahdella muulla en tee mitään, joten...
 
Vastaus: PSP:n hinta

Vagrant sanoi:
Käväisinpä hakemassa juuri tuolta kolme kappaletta PSP:tä. Niillä kahdella muulla en tee mitään, joten...
Paljonkos pyydät yhdestä? Laitatko privaa?
 
Vastaus: PSP:n hinta

Vagrant sanoi:
Käväisinpä hakemassa juuri tuolta kolme kappaletta PSP:tä. Niillä kahdella muulla en tee mitään, joten...

Itse voisin ostaa varaosiksi.
Paljonko pyydät?
 
Vastaus: PSP:n hinta

Vagrant sanoi:
Käväisinpä hakemassa juuri tuolta kolme kappaletta PSP:tä. Niillä kahdella muulla en tee mitään, joten...

Tarjoan 50 /kpl, mikä on reilu tarjous käytetystä tavarasta, onhan se yli puolet uuden hinnasta.

Mielestäni tuollainen trokaaminen on halveksittavaa - on parempi jättää pelikoneet sellaisten ostettaviksi, joilla on niille oikeasti käyttöä.
 
Vastaus: PSP:n hinta

Xbugs sanoi:
Tarjoan 50 /kpl, mikä on reilu tarjous käytetystä tavarasta, onhan se yli puolet uuden hinnasta.

Mielestäni tuollainen trokaaminen on halveksittavaa - on parempi jättää pelikoneet sellaisten ostettaviksi, joilla on niille oikeasti käyttöä.
Siis tarkoitatko että minun pitäisi ostaa uusi PSP kaupasta kalliilla varaosiksi, eikä tästä nyt halvalla?
 
Vastaus: PSP:n hinta

Mewwi sanoi:
Siis tarkoitatko että minun pitäisi ostaa uusi PSP kaupasta kalliilla varaosiksi, eikä tästä nyt halvalla?

Kyllä kommettini oli suunnattu ihan Vagrantille (jonka viestiä siteerasin). Asia on tietysti toinen, jos Vagrant myy löytänsä muille foorumin jäsenille omakustannushintaan...

Mutta mitä tulee edullisten varaosien hankkimiseen, Lik-Sang saattaa olla hyvä - ja mahdollisesti jopa edullisempi hankintapaikka, tietysti sen mukaan, kuinka paljon ja mitä varaosia tarvitset.
 
Vastaus: PSP:n hinta

Xbugs sanoi:
Kyllä kommettini oli suunnattu ihan Vagrantille (jonka viestiä siteerasin). Asia on tietysti toinen, jos Vagrant myy löytänsä muille foorumin jäsenille omakustannushintaan...

Mutta mitä tulee edullisten varaosien hankkimiseen, Lik-Sang saattaa olla hyvä - ja mahdollisesti jopa edullisempi hankintapaikka, tietysti sen mukaan, kuinka paljon ja mitä varaosia tarvitset.
emolevy pitäisi hankkia, sais olla vaikka käytetty.
 
Vastaus: PSP:n hinta

Xbugs sanoi:
Mielestäni tuollainen trokaaminen on halveksittavaa - on parempi jättää pelikoneet sellaisten ostettaviksi, joilla on niille oikeasti käyttöä.

Njaa.. Ei tossa mitään pahaa mun mielestä ole. Itsekin olen kikkaillut pelien kanssa samalla tavalla eli ostanut halvalla ja myynyt sit eteenpäin kohtuuhinnalla. Olen tosin ostanut max. kaksi kpl samaa peliä ja jättänyt loput alekoreihin muiden iloksi.
 
Vastaus: PSP:n hinta

Ärsyttää suunnattomasti kun minun kohdalle ei ikinä osu mitään hyviä alennuksia. Kyllä sitä psp:n 99euron hintaan ostaa jo kivuttomasti.
 
Vastaus: PSP:n hinta

Kurimus sanoi:
Ärsyttää suunnattomasti kun minun kohdalle ei ikinä osu mitään hyviä alennuksia. Kyllä sitä psp:n 99euron hintaan ostaa jo kivuttomasti.
Tai vaikka kolme kuten Vagrant :D
 
Vastaus: PSP:n hinta

Xbugs sanoi:
Kyllä kommettini oli suunnattu ihan Vagrantille (jonka viestiä siteerasin). Asia on tietysti toinen, jos Vagrant myy löytänsä muille foorumin jäsenille omakustannushintaan...

Mutta mitä tulee edullisten varaosien hankkimiseen, Lik-Sang saattaa olla hyvä - ja mahdollisesti jopa edullisempi hankintapaikka, tietysti sen mukaan, kuinka paljon ja mitä varaosia tarvitset.
Mewwi ei tutkitusti ole mikään ruudinkeksijä:)
 
Vastaus: PSP:n hinta

Mewwi sanoi:
Mitä sinä oikein vihjaat :mad:
Sitä että kannattaa käyttää välillä ajatella ennen kuin kirjottaa/kysyy ja välillä voi käyttää Googleakin...Jos kysyy asioita jotka googlettaa 10sek niin ei mikään ihme että saa banaania NESRetrosta:)
 
Vastaus: PSP:n hinta

Shadow_man sanoi:
Sitä että kannattaa käyttää välillä ajatella ennen kuin kirjottaa/kysyy ja välillä voi käyttää Googleakin...Jos kysyy asioita jotka googlettaa 10sek niin ei mikään ihme että saa banaania NESRetrosta:)
Mistä sinä bannistani tiesit?
 
Vastaus: PSP:n hinta

tiong sanoi:
Pistetään vaikka tähän ketjuun kun en parempaakaan löytänyt:

Kuopion Sony Center näytti tänään mainostavan ikkunassaan "Suomen halvinta PSP:tä" hintaan 199e.

mää ostin PSPni tampereen Sony Centteristä. Value Pack + World tour soccer = 139 !!!!!
Se tarjous oli voimassa MM-kisojen ajan mikä nyt on loppu Italian johdosta:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Vastaus: PSP:n hinta

Verkkokauppa.com:

Suosittua Sonyn PSP Value Pack-käsikonsolia 32MB muistikortilla rajoitettu erä shokkihintaan.
50 kpl Pirkkalassa, 25 kpl Helsingissä ja 25 kpl web-myynnissä.
Myynti alkaa ma 14.8. klo 9.00. 1 kpl/asiakas. 10 kpl erä per myymälä ja 10 kpl web-myynnissä.

Hinta 98,90 e

... :eek:
 
Vastaus: PSP:n hinta

Wyclef sanoi:
Verkkokauppa.com:

Suosittua Sonyn PSP Value Pack-käsikonsolia 32MB muistikortilla rajoitettu erä shokkihintaan.
50 kpl Pirkkalassa, 25 kpl Helsingissä ja 25 kpl web-myynnissä.
Myynti alkaa ma 14.8. klo 9.00. 1 kpl/asiakas. 10 kpl erä per myymälä ja 10 kpl web-myynnissä.

Hinta 98,90 e

... :eek:

Ei voi sanoa muuta kuin, että SAATANA! Nyt sit pitää olla ihan rahaton :(
 
Ylös Bottom