Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP:n hinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pZiuz
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PSP:n hinta

frozen9999 sanoi:
surkee kun tossa ei nakojaan tuu oikeen mitaan mukana sitten

Mutta toisaalta, jos on joka tapauksessa ostamassa isompaa muistikorttia tai jotain starterpackia, niin kyllähän tuohon hintaan kannattaisi pois ottaa. Vaihtopeleissä oli muuten Sonyn oma, 1G kortti, aika edullinen.

pziuz sanoi:
Mutta toisaalta, jos on joka tapauksessa ostamassa isompaa muistikorttia tai jotain starterpackia, niin kyllähän tuohon hintaan kannattaisi pois ottaa. Vaihtopeleissä oli muuten Sonyn oma, 1G kortti, aika edullinen.

Tuli eilen ostettua sitten uusi telkka ja jouduin hakemaan Mäntsälästä kun Hyvinkään Expertillä ei ollut kyseistä telkkaa varastossa. Niin mäntsälässä oli iso kasa PSP 149Eur. Varmaan olis sitten ollut hyvinkäälläkin, mutta ei osunut silmiin.

Tosin tuosta puuttuu muistikortti, mutta senhän voi sitten hommata oman mielen mukaan.

XShava sanoi:
mäntsälässä oli iso kasa PSP 149Eur. Varmaan olis sitten ollut hyvinkäälläkin, mutta ei osunut silmiin.
Juu, ainakin tällä viikolla Hyvinkään Expert mainosti PSP:tä 149EUR.

Tuo muistikortiton "Base Pack" pitäsi olla aika yleisesti saatavilla tuohon hintaan. Käsittääkseni kyseessä on spesiaali "Only in Finland" -kampanja.

Anteeksi tämä nosto, mutta en viitsi tehdä uutta ketjua tätä varten. Mistäköhän saisi halvimmalla valkoisen Giga Packin? Olen tutkinut ilmeisesti jo kaikki suomalaiset nettikaupat, mutta eipä löydy mistään valkoisena... Pelkkää Value Packia löytyy, hintaan 260. Mutta koska Giga Pack maksaa 300, haluaisin mieluummin tuon valkoisen Giga Packina. Olen etsimässä nyt halpaa PSP:tä, ja tuo valkoinen näyttää niin ihanalta, että sellaisen haluaisin. Myös Value Pack kelpaa, jos on tarpeeksi halpa... Jos olette huomanneet halvan PSP tarjouksen, pistäkää ihmeessä, olen kiitollinen... Pahimmassa tapauksessa myös musta kelpaa, jos on erityisen halpa. Value tai Giga Pack, Base Packia en edes halua.

Löytyisikö Lappeenrannasta mistään valkoisia PSP paketteja? Huomenna lähden käymään, mutta en voi kaikkia kauppoja tutkia.

ColdSkull sanoi:
Anteeksi tämä nosto, mutta en viitsi tehdä uutta ketjua tätä varten. Mistäköhän saisi halvimmalla valkoisen Giga Packin? Olen tutkinut ilmeisesti jo kaikki suomalaiset nettikaupat, mutta eipä löydy mistään valkoisena... Pelkkää Value Packia löytyy, hintaan 260. Mutta koska Giga Pack maksaa 300, haluaisin mieluummin tuon valkoisen Giga Packina. Olen etsimässä nyt halpaa PSP:tä, ja tuo valkoinen näyttää niin ihanalta, että sellaisen haluaisin. Myös Value Pack kelpaa, jos on tarpeeksi halpa... Jos olette huomanneet halvan PSP tarjouksen, pistäkää ihmeessä, olen kiitollinen... Pahimmassa tapauksessa myös musta kelpaa, jos on erityisen halpa. Value tai Giga Pack, Base Packia en edes halua.

Löytyisikö Lappeenrannasta mistään valkoisia PSP paketteja? Huomenna lähden käymään, mutta en voi kaikkia kauppoja tutkia.
Eipä löytynyt Giga pack valkoinen psp. Suosittelen, että ostat PSP valkoinen Value Pack ja sitten ostat erikseen 1gb muikkarin, niin saat saman kokonaisuuden kuin Giga Packissä on.

Selvä, kiitän. Muistan kyllä nähneeni Huuto.netissä valkoisena Giga Packia...
Totta: http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=42045351

Mistäs saisi sitten halvimmalla valkoisen PSP Value Packin, tietoa kenelläkään? Kyllä sekin kelpaa meikäläiselle. Luultavasti myös ulkomaalaiset kaupat käy, mutta en sitten tiedä noista tulliasioista paljoa. :)

Oulussa oli jouluna jossain kaupassa PSP Base pack 99e !! Helvetti ku löyty vast Kalevasta ilalla ku katoin niin en ehtiny ostaa sitä ku oli kauppa menny jo kiinni ! :mad:

Anttilasta saa GigaPackia hintaan 199. Tosin taitaa käydä aika hyvin kaupaksi, kun aina vähän väliä tuote häviää niiden nettisivuilta. Itse sain omani tuohon hintaan Sellon Anttilasta, vaikka hintalappu olikin 249 , kun kerroin, että nettikaupasta saa halvemmalla. Tarkistivat kyllä hinnan ensiksi päätteeltä.

Turussa Markantalo myy tänään vehjettä hintaan 99e.

Jos joku tuolla tänään aamulla käy, voisi tänne ilmoittaa millainen kasa noita on, että kannattaako vielä duunin jälkeen käydä hakemassa.

Anttilassa Giga pack 199, Tarjoustalossa Value Pack+2 UMD leffaa 149. Mikä olisi sitten paras vaihtoehto? Olen kallistumassa Giga packiin niin ei tarvitse miettiä puuttuuko jotain oleellista :p

dasb00t sanoi:
Ainakin oulussa Tokmannilla PSP base back hintaan 99e.
Kaijon Tokmannissa oli Value Packeja 99 eurolla. Kaupan päälle sai vielä kaksi UMD-leffaa (valikoima Raid, Hostage, Helmiä ja Sikoja). Hyllyyn jäi pari konetta, en kysynyt oliko siinä kaikki.

saku sanoi:
Kaijon Tokmannissa oli Value Packeja 99 eurolla. Kaupan päälle sai vielä kaksi UMD-leffaa (valikoima Raid, Hostage, Helmiä ja Sikoja). Hyllyyn jäi pari konetta, en kysynyt oliko siinä kaikki.
Ehkäpä ne oli sitten Jukolankujallakin value packeja. Vilkaisin vain ohimennen ja hinnasta päättelin että base pakkejä. Eniveis niitä oli iso läjä vielä. Kyllä on pspn hinta laskenut kivasti.

Ylös Bottom