Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-ongelmaketjujen äiti

Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

onneks en ees yrittäny päivittää netin kautta
wipeoutin gamma packii ku latasin nii tais olla kolmas kerta ku onnistu sama ku ois käyny päivityksen kanssa nii siihen ois menny 250 egee kaivoon :mad:
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

Tässä ollaan noita koneita päivtetty kunnolla. Oli pieni duuni. 50 konetta päivitettiin kahteen pekkaan. Yksikään ei nikotellut. Suoraan muistikortti sisään, akku sisään, kone laturiin ja demo sisään. Sitten päivitetään. Seuraava kone. Täytyy käydä hirveä flaksi, että toi menee väärin tai ei toimi.

Muistikorttia ei edes koneessa tarvita.

Kone tarkistaa nämä:

Akku sisällä ja riittävästi tehoa
Verkkovirta tulossa.
UMD sisällä

Kone neuvoo mitä tehdä.

Asiat jotka voivat mennä vikaan:

UMD otetaan latauksen aikana pois
Laturi irrotetaan koneesta


Siinäpä nuo
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

nallet sanoi:
Tuli mieleen tässä aika mielenkiintoinen asia, entäs sitten jos olet vaikka omistanut koneen 2v ja julkaistaan VIIMEINEN firmware luokkaa 3.5 (ihan summittainen heitto).Teet niin kuin pitää, laitat koneen kiinni piuhaan ja akku täymä ym. Sitten isket päivitystä ja kone sekoo siinä vaikka kaikki tehty kuten pitää, kuka korvaa pimeän koneen? Saako edes uutta tilalle vai jääkö ~300e paperien paino käteen?
Valmistajan vastuu ei lopu, vaikka takuu päättyisikin. Kannattaa vain kitistä suoraan maahantuojalle, eikä myyntiliikkeelle, joka pyyhkii kätensä asiasta heti takuun rauetessa.
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

Itse olen pariinkin kertaan päivittänyt PSP:n firmiksen, akku ollut milloin missäkin latingissa, verkkovirta kiinni. Netistä haettuna muistikortille nuo päivitykset ainakin toimivat hyvin.

Vähän erikoista, että tälläisessä asiassa on näin paljon ongelmia, olisivat sitten päivittäneet itse.
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

Niin, eikä tämä vielä mitään. Jos (ja kun) piraatit murtavat 2.0:n, firmwarea päivitetään taas.PC-puolella BIOS-päivitys on nykyään jo aika idioottivarmaa puuhaa, joka välissä CRC:tä tarkistetaan ja päivityksen onnistuminen vielä varmistetaan ennen sitä kriittistä boottia. Silti BIOS-piirejä kärähtelee kaiken aikaa joko force of naturen tai ihmistöppien ansiosta. Toivon kovasti, että seuraava firmware päivitettäisiin varmemmin.

Olisi oikeasti hauska tietää, millaisia määriä tiiliskiviä sinne tulee takaisin flash-piiri sekaisin. Pitää tiedustella, mikäli asiaa menee selvitykseen sen pään kanssa, joskin lienee liikesalaisuus.

EDIT: Ei tarvinnut itse Sonylle soitella. Sieltä päästä oli välittömästi arvattu, että firmware-päivitys on mennyt mieleen ja ohjeistettiin liikettä vaihtamaan kone suoraan ja pistämään risa eteenpäin. Joten mitä ilmeisimmin en ole ensimmäinen... enkä varmasti myöskään viimeinen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

Tuupataanpa ylöspäin, nyt on meinaan PSP plakkarissa taas. Juuttuneiden pikselien määräkin pieneni vain kahteen :)
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

Jaahas. Eilen ostin Prismasta PSP:n, F1 2005-pelin sekä Lexarin 512mb muistikortin. Se on kuulemma paras muistikortti, myyjä kertoi. No laitoin sen koneeseen ja se tunnisti sen. Toisella kerralla ei enää. Sitten se ei enää toiminut koneessa. Katsoin, niin niissä kultaisissa metalliosissa jokaisessa oli pitkä naarmu. Käytin sitä alkuperäistä, 32mb muistikorttia ja se pelasi hyvin. Kunnes, siitä korruptoitui pelitallennus. Siihenkin oli tullut pinet jäljet. Onko vika nyt siis koneessa, mikä tekee kaikki jäljet, vai missä?
Huomenna pitää sitten käydä Prismassa vähän "keskustelemassa" asiasta.
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

teude sanoi:
Jaahas. Eilen ostin Prismasta PSP:n, F1 2005-pelin sekä Lexarin 512mb muistikortin. Se on kuulemma paras muistikortti, myyjä kertoi. No laitoin sen koneeseen ja se tunnisti sen. Toisella kerralla ei enää. Sitten se ei enää toiminut koneessa. Katsoin, niin niissä kultaisissa metalliosissa jokaisessa oli pitkä naarmu. Käytin sitä alkuperäistä, 32mb muistikorttia ja se pelasi hyvin. Kunnes, siitä korruptoitui pelitallennus. Siihenkin oli tullut pinet jäljet. Onko vika nyt siis koneessa, mikä tekee kaikki jäljet, vai missä?
Huomenna pitää sitten käydä Prismassa vähän "keskustelemassa" asiasta.

Lexar? Ihan outo merkki... ja pitää siinä kortin liittimissä pitkät naarmut olla kun se liitinkohta painaa "piikeillään" siihen sisään tuupattavaan korttiin muodostaen kosketuksen itse muistikorttiin.

Tosin ei siellä mitään hirveän näkyviä ja syviä jälkiä pitäisi olla, mutta kuitenkin. Ja koetappa formatoida se kyseinen kortti PSP:llä.

Itellä on sandiskin 1gb kortti, ei moitteita.

T: skorppa
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

ScorpioN sanoi:
Lexar? Ihan outo merkki... ja pitää siinä kortin liittimissä pitkät naarmut olla kun se liitinkohta painaa "piikeillään" siihen sisään tuupattavaan korttiin muodostaen kosketuksen itse muistikorttiin.

Tosin ei siellä mitään hirveän näkyviä ja syviä jälkiä pitäisi olla, mutta kuitenkin. Ja koetappa formatoida se kyseinen kortti PSP:llä.

Itellä on sandiskin 1gb kortti, ei moitteita.

T: skorppa
Ei voi formatoida, koska se ei tunnista sitä.
 
Vastaus: PSP:n tekniset ongelmat

ScorpioN sanoi:
Oikea reikä löytyy kaupasta ;)

En taida kuitenkaan ostaa jotain kortin lukijaa tuota varten. Huomenna vien Prismaan koneen ja kortin ja sitten katsotaan, mikä on. Kortin paketti on vähän paskana, mutta ei kai se haittaa?
 
PSP Rekisteröinti Ongelma

Minulla on ongelma :confused:

Olen hankkinut PSP:ni käytettynä ja kone on jo rekattu myyjälle.

Mitä minun pitää tehdä että voin rekisteröidä sen itstelleni että voin ladata yourpsp:com:isa Wipeoutin extrat ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP Rekisteröinti Ongelma

Pistäpäs viestiä ongelmasta osoitteeseen fi-hotline(a)nordiskfilm.com
 
Vastaus: PSP Rekisteröinti Ongelma

Rekisteröintiongelma on muuten yhdyssana. :cool:

Itse rekisteröin oman importtaamani konsolin Suomen sivulla. Vaikka mallin numero on Japanilainen "PSP-1000" rekisteröin sen 1003:sena ja toimi. Onkohan samanlaista sarjanumeroa eri alueiden malleissa?
 
Psp Apua!

En tiedä ostaisinko PSP:n vai PS2:sen. Ois ehkä enemmän käyttöä kannettavalle pelilaitteelle.. Mutta apua tarvisin nyt siihen, että voiko tuolla nettiyhteydellä tehä mitään muuta kuin pelata sen kautta muiden kans? Entä mitä kaikkea voi pc:ltä siirtää PSP:lle? Kaipais vähän esimerkkejä..
 
Vastaus: Psp Apua!

Pc:ltä voi Psp:lle siirtää: musiikkia, kuvia, videoita ja jos alkaa homebrewillä kikkailemaan, niin sekin onnistuu.

Siis homebrew on tälläistä "kotitekoista" softaa jota voi Psp:lle ladata, joka mahdollistaa emulaattorien käyttämisen jne. Niin ja vaatii Psp:n "päivittämisen" alempaan versioon. Joka siis tarkoittaa sitä että esim 2.5 -> 1.5 tjsp.
 
Ylös Bottom