Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSP-päivitykset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PSP:lle jälleen uusi ohjelmistopäivitys

Hakkereiden murrettua PSP:n viimeisimpienkin ohjelmistoversioiden suojaukset, vastaa Sony haasteeseen julkaisemalla 3.10-päivityksen.

Tiukemman suojauksen lisäksi uusi ohjelmisto muun muassa parantaa PS3:n kautta ladattujen ensimmäisen Pleikkareiden pelien toimivuutta. Uusia ominaisuuksia ovat myös nettiselaimen muistin säästö sekä äänenvoimakkuuden dynaaminen säätö.

Toistaiseksi päivitys on saatavilla japanilaisiin PSP-konsoleihin, mutta muut versiot ilmestyvät varmasti jo tämän päivän aikana.
http://www.jp.playstation.com/psp/update/ud_01.html
 
Vastaus: PSP päivitys

No sehän kiva, kohta siis saadaan custom fw:llä paremmin toimivia PS pelejä :) Kiva, kiva.
 
Vastaus: PSP päivitys

3.11 ilmestyy jakoon ainakin Japanissa tänään.
Ei lisää muuta, kuin reset-toiminnon PS Networkista ladattuihin peleihin.
 
Vastaus: PSP päivitys

Okei. Päätin sitten vihdoin hankkia PeeÄsPeen, ja sehän näyttäis tietenkin olevan TA-082 -versiota. Nyt kun olen IHAN totaalisen ulkona kaikenlaisesta päivittelypuuhasta... niin onko missään jotain rautalangasta väännettyä nettisivua, missä kerrotaan kohta kohdalta mitä pitää ladata, käynnistää ja tehdä? Eli kaikkea homebrewta ja muistikortti-hubaa pitäis päästä säätämään. En ole edes vielä käynnistänyt koko vekotinta, avannut vaan paketin...
 
Vastaus: PSP päivitys

PS3:n firmispäivityksen tiedotteen alaviitteessä mainitaan uusi PSP firmis 3.50, joka tulisi kuun lopulla.

"2. Use of Remote Play requires PS3 version 1.80 as well as PSP firmware version 3.50 which will be available at the end of May."
 
Vastaus: PSP päivitys

Firmware v3.50 on nyt saatavilla ainakin Network Updaten kautta. Hieman harmittavasti päivitys ei tuo mukanaan kuin parannetun Remote Playn sekä RSS Channel Guiden RSS-valikkoon. Tosin Home-napin takaa löytyviä kuvan ja yhteyden laatuun vaikuttavia säätöjä oli muokattu hieman informatiivisemmiksi. Nopeasti aamulla testattuna Remote Play netin yli toimi kuitenkin varsin mainiosti. :)
 
Vastaus: PSP päivitys

Samaa mieltä kuin TT-2k,eipä päivityksessä tullut oikein mitään uutta.Noh,onhan tuo 3.50 ihan ok.Itse latasin sen Network updatella...
 
Vastaus: PSP päivitys

Mistä saan uusimman päivityksen? yourpsp ei toimi kun en muista mun ostopäivää :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PSP päivitys

minulla kun käynnistää sen päivityksen, niin siihen tulee vaan: the system configuration of this psp system does not appear to be correct. the update cannot be completed. contact tecnical support fo assistance. (DRNFFFFFFD7):confused:
 
Vastaus: PSP päivitys

Oletko yrittänyt ladata päivityksen uudelleen?
Onko koneessa ollut käytössä jokin epävirallinen päivitys?
 
Vastaus: PSP päivitys

Otetaan lainaus suoraan hevosen kidasta:

29. kesäkuuta 2007 julkistettiin PSP-laiteohjelmiston päivitys. Päivitetty laiteohjelmiston versio on 3.51. Laiteohjelmiston versio 3.51 tarjoaa päivityksiä seuraaviin toimintoihin:

Tietoturva

* Laiteohjelmistoon on lisätty korjaustiedosto laiteohjelmiston turvaongelman korjaamiseksi.

Mikähän tuo mystinen "turvaongelma" on ollut? ;) Mielessäni pyörii Lumikki, eikun Lumisade, eikun...
 
Vastaus: PSP päivitys

mä latasin psp:lle firmware 3.11 eikä se siitä korkeammalle anna päivittää ku tulee just se virhe. olen ladannut varmaan 3 kertaa saman firmwaren mutta eri sivuilta eikä siltikään mitään...
 
Vastaus: PSP päivitys

-jeejee- sanoi:
mä latasin psp:lle firmware 3.11 eikä se siitä korkeammalle anna päivittää ku tulee just se virhe. olen ladannut varmaan 3 kertaa saman firmwaren mutta eri sivuilta eikä siltikään mitään...
Jos haluaa pysyä virallisissa päivityksissä kannattaa ne ladat Sonyn omilta sivuilta eli Euroopasta hankittuun laitteeseen tuolta: http://fi.playstation.com/help-support/psp/guides/detail/item54265/
Jos ei vieläkään etene, ota yhteyttä osoitteeseen fi-hotline@nordiskfilm.com. Vastaavat varmaan maanantaina.
 
Ylös Bottom