Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PSVR 2 - seuraavan sukupolven PlayStation VR

Kiinnostaako pleikkarin seuraavan sukupolven VR-lasit?

  • Kiinnostaa! My eyes are ready.

  • No jaa, tarkkailen tilannetta vielä kepin mitan matkan päästä.

  • Ei kiinnosta. Katse pysyy tiukasti television ruudussa.


Tulokset nähtävillä äänestämisen jälkeen.
FAQista selviää myös, ettei PSVR2-pelejä myydä toistaiseksi muuten kuin digiversioina, ja ettei noita Sense-ohjaimia voi ostaa erikseen. Kannattaa siis pitää niistä hyvää huolta.
o_O Ohoh. Täytyypäs tosiaan olla varuillaan noiden kanssa kunnes tulee muutos tuohon. Ei kukaan (edes $ony) oleta että koko patteristo pitää vaihtaa jos yksi ohjain menee risaksi
 
Ei siinä varovaisuus paljoa auta jos sony käyttää näissäkin samoja tatteja mitä dualsensessä niin eiköhän yhdellä jos toisellakin ole drift ongelmaa viimeistään 6kk jälkeen.
Tuo onkin se ainoa asia joka itseä huolestuttaa sillä vr peleissä käsillä huitoessa niitä tattejakin tulee käsiteltyä rajummin ihan huomaamatta.

Sitten kun nuo ohjaimet tulee erikseen myyntiin niin saas nähdä kuinka paljon yli 100e on hintaa kun ne ps3 aikaiset movetkin oli 70-80e / pari sen jälkeen kun psvr alkoi menemään kaupaksi.
Tuota ennen niitä sai jostain alelaareista vitosella.
 
Ei siinä varovaisuus paljoa auta jos sony käyttää näissäkin samoja tatteja mitä dualsensessä niin eiköhän yhdellä jos toisellakin ole drift ongelmaa viimeistään 6kk jälkeen.
Tuo onkin se ainoa asia joka itseä huolestuttaa sillä vr peleissä käsillä huitoessa niitä tattejakin tulee käsiteltyä rajummin ihan huomaamatta.

Sitten kun nuo ohjaimet tulee erikseen myyntiin niin saas nähdä kuinka paljon yli 100e on hintaa kun ne ps3 aikaiset movetkin oli 70-80e / pari sen jälkeen kun psvr alkoi menemään kaupaksi.
Tuota ennen niitä sai jostain alelaareista vitosella.
Meillä noita valotötsiä hajonnut ainuttakaan - tuohon maailman aikaan sai kuitenkin runtua lapsiltakin.. Itse välillä toki meinasi keittää yli niin että olisi mieli tehnyt tuupata koko tötsä jonnekin mihin taivaan valo ei pääse.

Täytyy toivoa että tämä sense tms on yhtä hyvää tekoa
 
FAQia on nyt päivitetty, ja osa PSVR2-peleistä saa sittenkin myös fyysisen julkaisun.

Will PS VR2 games be digital only or will there be physical disc releases?

PS VR2 games will be available in a digital format. Physical disc releases for select titles will also be available.
 
Repesin kyllä tälle, vaikka tehtykkin kieli poskella :) Etenkin toi musiikki on kyllä hienoa ;)

 
Repesin kyllä tälle, vaikka tehtykkin kieli poskella :) Etenkin toi musiikki on kyllä hienoa ;)
Vastaan läppään nyt ihan oikealla pohdiskelulla, koska autopelit on niin lähellä sydäntä. Koittakaa kestää. :)

Ongelma PSVR2:ssa ei tietenkään ole tekniikka, mutta sillä pääsee toistaiseksi pelaamaan vain Gran Turismo 7:aa, jos varteenotettavista autopeleistä puhutaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Väittäisin että Quest 2 (tai joku muu PCVR) + kykenevä PC on edelleen selvästi kovempi setti autopelaajalle. Varsinkin jos simut kiinnostaa enemmän kuin arcade. Voihan toki olla että esim. ACC saa jossain vaiheessa PSVR2 tuen.

Tässä esim. Quest 2:lla ACC:ta. Kyllä tämä kutittelee minua enemmän kuin tuo Gran Turismo. Toki kumpaakin olisi kiva päästä VR:llä kokeilemaan, mutta pahoinvointipelkoisena ei uskalla ostaa.


On tullut viime aikoina jälleen pelattua aika paljon RaceRoomia ja sitäkin olisi kyllä kiva päästä VR:llä kokeilemaan.


Ainakin alkuun PSVR2:n valtit ovat jossain muualla kuin autopeleissä. Varsinkin jos siis tietokonepuolen tarjontaan vertaa. PSVR2 voi tosin olla ylipäätään hyvä uusi sysäys VR-peleille mikä tietysti auttaa myös PC-puolella.
 
Vastaan läppään nyt ihan oikealla pohdiskelulla, koska autopelit on niin lähellä sydäntä. Koittakaa kestää. :)

Ongelma PSVR2:ssa ei tietenkään ole tekniikka, mutta sillä pääsee toistaiseksi pelaamaan vain Gran Turismo 7:aa, jos varteenotettavista autopeleistä puhutaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Väittäisin että Quest 2 (tai joku muu PCVR) + kykenevä PC on edelleen selvästi kovempi setti autopelaajalle. Varsinkin jos simut kiinnostaa enemmän kuin arcade. Voihan toki olla että esim. ACC saa jossain vaiheessa PSVR2 tuen.

Tässä esim. Quest 2:lla ACC:ta. Kyllä tämä kutittelee minua enemmän kuin tuo Gran Turismo. Toki kumpaakin olisi kiva päästä VR:llä kokeilemaan, mutta pahoinvointipelkoisena ei uskalla ostaa.


On tullut viime aikoina jälleen pelattua aika paljon RaceRoomia ja sitäkin olisi kyllä kiva päästä VR:llä kokeilemaan.


Ainakin alkuun PSVR2:n valtit ovat jossain muualla kuin autopeleissä. Varsinkin jos siis tietokonepuolen tarjontaan vertaa. PSVR2 voi tosin olla ylipäätään hyvä uusi sysäys VR-peleille mikä tietysti auttaa myös PC-puolella.

Näin olen itsekkin tulkinnut, en heti keksinyt miksi GT7, vaikka hyvä peli onkin, olisi nyt jotenkin erikoisempi kuin useat PC pohjaiset VR simulaatiot. Varsinkin kun modiyhteisöt ovt näissä usein hyvin aktiiviset.

Mutta se aiheesta, tämä on PSVR2 ketju, ja täytyy sanoa itsekkin että onhan GT sarja oma erikoinen paikkansa kun aikoinaan pelasin ekaa psx:llä todella paljon. Tuntuu vain että FS2020 kiinnostaa itseä enemmän kun autosimulaatiot, harmi että se on vahvasti MS sidonnainen.
 
Vastaan läppään nyt ihan oikealla pohdiskelulla, koska autopelit on niin lähellä sydäntä. Koittakaa kestää. :)

Ongelma PSVR2:ssa ei tietenkään ole tekniikka, mutta sillä pääsee toistaiseksi pelaamaan vain Gran Turismo 7:aa, jos varteenotettavista autopeleistä puhutaan. Korjatkaa toki jos olen väärässä.

Väittäisin että Quest 2 (tai joku muu PCVR) + kykenevä PC on edelleen selvästi kovempi setti autopelaajalle. Varsinkin jos simut kiinnostaa enemmän kuin arcade. Voihan toki olla että esim. ACC saa jossain vaiheessa PSVR2 tuen.

Tässä esim. Quest 2:lla ACC:ta. Kyllä tämä kutittelee minua enemmän kuin tuo Gran Turismo. Toki kumpaakin olisi kiva päästä VR:llä kokeilemaan, mutta pahoinvointipelkoisena ei uskalla ostaa.


On tullut viime aikoina jälleen pelattua aika paljon RaceRoomia ja sitäkin olisi kyllä kiva päästä VR:llä kokeilemaan.


Ainakin alkuun PSVR2:n valtit ovat jossain muualla kuin autopeleissä. Varsinkin jos siis tietokonepuolen tarjontaan vertaa. PSVR2 voi tosin olla ylipäätään hyvä uusi sysäys VR-peleille mikä tietysti auttaa myös PC-puolella.


Näin olen itsekkin tulkinnut, en heti keksinyt miksi GT7, vaikka hyvä peli onkin, olisi nyt jotenkin erikoisempi kuin useat PC pohjaiset VR simulaatiot. Varsinkin kun modiyhteisöt ovt näissä usein hyvin aktiiviset.

Mutta se aiheesta, tämä on PSVR2 ketju, ja täytyy sanoa itsekkin että onhan GT sarja oma erikoinen paikkansa kun aikoinaan pelasin ekaa psx:llä todella paljon. Tuntuu vain että FS2020 kiinnostaa itseä enemmän kun autosimulaatiot, harmi että se on vahvasti MS sidonnainen.
No toi video olikin ihan läpällä vedetty, ja tahallaan tolleen laitettukin mutta toi gridihän olikin standalone quest 2 peli joka kyllä itseäkin kiinnosti mutta onhan siinä karut graffat : D

Totta että ei saakkaan vielä kuin gt7 psvr2 mutta luulen että on jo aikas kova peli itsessään näin alkuun ettei sieltä nyt 10 ajosimua heti tarvi tullakkaan.

Se mikä itseäni ihmetyttää se että ympäri nettiä pcvr omistajat aika rajustikin hyökänneet psvr2 kohtaan " hiukka" vähätellenkin ettei se nyt mikään ihme laite nyt ole. Mutta tosiasiahan se on että se tekee aika hurjaa jälkeä "vain" ps5 tehoilla juurikin tuon fovated renderingin ja silmien seurannan takia. Eli päästään tosi lähelle graaffisesti moninkerroin kalliimpien pcvr kokoonpanojen tasoa.


Kyllä itse toivon todellakin että psvr2 onnistuu ja boostaa niin molempia leirejä parempien pelien myötä.
 
Kyllä itse toivon todellakin että psvr2 onnistuu ja boostaa niin molempia leirejä parempien pelien myötä.
Todella hyvin sanottu. Niinhän se on, että ilman kilpailua kenelläkään ei olisi intressejä eikä motivaatiota yrittää tehdä parempaa tuotetta/peliä. Tämähän pätee lähes kaikkeen. Siitä syystä itseäni on aina lähinnä huvittanut kaikenlainen "mun pleikkari on parempi ku sun xbox"-keskustelu.. No itse asiaan, en ole kyllä mitään uutta tuotetta pelialalla odottanut ikinä näin paljon kuin tätä, ja nimenomaan
GT7 takia sekä tietenkin re8. GT sport oli jo psvr1-laseilla aivan uskomaton kokemus, vaikka olikin aivan liian rajattu. On todellakin unelmien täyttymys päästä ajamaan onlinessä kokonaista gridiä vastaan VR laseilla panostamatta siihen 4-5k€ rahaa.
 
Olen varmaan vähän outo kun en suostu ennakkotilata tuota koska missään kaupassa ei ole optiota hakea sitä myymälästä 22. Helmikuuta. Miten tuo oikein toimii, jos ennakotilaa esim. vaikka gigantista, ja julkistus on 22.2., niin ne laittaa sen postiin tuona päivänä? Parhautta olisi vaan kävellä kauppaan aamusella ja kantaa moinen tekniikkavehjes kotio omin pikku kätösin.
Jaahans, Powerilta on loppuuntilattu tuo peruspaketti. Call of Mountain bundlea löytyy vielä. Gigantilla pelkkää vihreää molemmille versioille.
Saas nähdä joudunko kuitenkin ennakkotilaamaan jos alkaa loppumaan useammastakin paikasta. Powerin chatissä ei suostunut lupaamaan että edes 'Nouto myymälästä' takaisi että sen saa 22.2. (koska saapuu tuolloin keskuvarastoon eikä tiennyt ehtiikö jakelu siinä päivän aikana ajella)
 
Kyllä itse toivon todellakin että psvr2 onnistuu ja boostaa niin molempia leirejä parempien pelien myötä.
Joo ei tarkoitukseni ollut dissata PSVR2:sta. Itse uskon sen myyvän nihkeämmin mitä PSVR, mutta ei se minulta pois ole vaikka olisin väärässä tässä. Se luultavasti tarkottaisi myös enemmän PCVR käännöksiä ja yleensäkin VR:n yleistymistä pelaajien keskuudessa.

Ehkä parempi että jatkossa vain seurailen tätä ketjua, kun en ole ajatellut ostaa ellei tule todella must have pelejä. Kiinnostava laitehan tuo PSVR2 on ja kilpailisi ilman muuta Quest2 seuraajan paikasta PCVR lasina, jos vain nykyisen Rift/SteamVR kirjaston sille saisi.
 
onko vieläkään mitään infoa tuleeko uutta Astro Bottia rescue missionia tms vr2:selle? eipä tässä oikein mikään muu enää jumita laitteen ostoa
 
Joo ei tarkoitukseni ollut dissata PSVR2:sta. Itse uskon sen myyvän nihkeämmin mitä PSVR, mutta ei se minulta pois ole vaikka olisin väärässä tässä. Se luultavasti tarkottaisi myös enemmän PCVR käännöksiä ja yleensäkin VR:n yleistymistä pelaajien keskuudessa.

Ehkä parempi että jatkossa vain seurailen tätä ketjua, kun en ole ajatellut ostaa ellei tule todella must have pelejä. Kiinnostava laitehan tuo PSVR2 on ja kilpailisi ilman muuta Quest2 seuraajan paikasta PCVR lasina, jos vain nykyisen Rift/SteamVR kirjaston sille saisi.
Heitä vaan kommenttia tänne jos noita käännöspelejäkin pcvr puolelta tulis tänne...hink vink alyx :). Ja onhan se muutenkin hyvä vertailla eri laseja ja mitä vahvuuksia misdäkin. Itse en todellakaan ole luopumassa quest 2 laseista ;)

Ha täällähän psvr 2 on puhuttu ihan rakentavasti, mutta kun tuolta ulkomaansivuilta lueskelee niin siellä meno vähän villimpää.
onko vieläkään mitään infoa tuleeko uutta Astro Bottia rescue missionia tms vr2:selle? eipä tässä oikein mikään muu enää jumita laitteen ostoa
Ei ole mitään varmistusta tullut siitä...
 
Viimeksi muokattu:
Jaahans, Powerilta on loppuuntilattu tuo peruspaketti. Call of Mountain bundlea löytyy vielä. Gigantilla pelkkää vihreää molemmille versioille.
Saas nähdä joudunko kuitenkin ennakkotilaamaan jos alkaa loppumaan useammastakin paikasta. Powerin chatissä ei suostunut lupaamaan että edes 'Nouto myymälästä' takaisi että sen saa 22.2. (koska saapuu tuolloin keskuvarastoon eikä tiennyt ehtiikö jakelu siinä päivän aikana ajella)
Vähän monologia mutta jos jotakuta kiinnostaa, Powerilla taas nyt taas vähän yllättäen ennakkotilattavissa tuota peruspakettia. Olisiko niin että ovat tilanneet lisää sitä ja valmistajalla on sitä edelleen tarjolla. Hyvä merkki saatavuuden kannalta, myynnin kannalta, osaa sanoa mitä on odotukset ja sitten lopulta toteuma julkkarissa.
 
Ekat lasit omistin muutaman kuukauden ja on uudet lasit ennakkotilattu. Mitään ihan hirveetä hypeä ei ole, vaikka toki odotan että pääsee kokeilemaan kuinka paljon kuvanlaatu on parempi aikaisempiin verratuna. Pavlov oli kiinnostavan näköinen ja Low-Fi näytti todella siistiltä.

Hypen puutteesta syyttäisin kovalla kädellä Playstationin markkinointia ja ei voi kuin ihmetellä. Jollen itse olisi etsinyt muutamia videoita missä porukka kokeilee näitä ja kuullut niiden kehuja, niin olisi jäänyt ostamatta. Kaksi viikkoa julkaisuun eikä pahemmin ole laseista näkynyt mainoksia yms. Hypetystä.
 
Milloinkohan noi saa alkaa kirjoittamaan arvosteluja ja näyttämään videoita PSVR2 peleistä.. Onko toimituksella tietoa?
 
Ylös Bottom