Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Punch King = Punch Out?

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
http://www.makiil5.pp.fi/uutiset_pkgba.htm
--
Acclaim on vahvistanut, että sillä on Punch King-niminen nyrkkeilypeli kehitteillä Game Boy Advancelle. Peliä kehittää Full Fat (mm. Dave Mirra Freestyle BMX2 GBA:lle) ja se tulee sisältämään kaikkiaan 18 eri nyrkkeilijää, joista jokaisella on omat ainutlaatuiset ominaisuutensa.

PK keskittyy lähinnä komboihin, jotka on opeteltava ennen kuin pelissä haluaa pärjätä. Moodipuolella tarjolla on mm. uramoodia sekä kaksinpeliä linkkikaapelin avustuksella (kaksinpeli tosin vaatii kaksi pelikasettia toimiakseen). Pelaajalle tarjotaan myös mahdollisuus ostaa uusia komboja sekä erikoisliikkeitä erityisestä kaupasta.

Ruutukaappaukset IGN Pocketista.

Punch King on asetettu julkaistavaksi Kevään aikana.
--

Hmm.. olisiko tässä uusi Punch Out vai uusi Ready 2 Rumble..?

- Esa

Toivottavasti uusi Punch out. Se oli nerokas peli silloin joskus, sain jopa isänikin innostumaan siitä(!). Onko Punch outille tulossa "virallista" jatko-osaa gballe? Suora Snes-versiokäännöskin möisi varmasti kohtuullisesti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Toivottavasti uusi Punch out. Se oli nerokas peli silloin joskus, sain jopa isänikin innostumaan siitä(!). Onko Punch outille tulossa "virallista" jatko-osaa gballe? Suora Snes-versiokäännöskin möisi varmasti kohtuullisesti.

Suoraa jatko-osaa ei ainakaan vielä on vahvistettu, mutta käännöskin olisi aika herkkua, koska itse en ole Super Punch Outia pelannut.

Mitään virallista ei kuitenkaan vielä.

- Esa

Kannattaa ihmeessä testata tuota Super punch outia, jos sain isäni kiinnostumaan jostain tv pelistä sen pelin avulla, niin siinä on jo ostoperustetta kerrakseen :) . Alene käyttämään vaikka emua jos et muuten sitä saa käsiisi ;)

Kyllä Super Punch Out oli ihan hauska peli, vaikken hirveästi urheilu-peleistä pidäkkään. Sai siitä ainakin hyvät naurut, hahmojen suhteen ainakin :D

Kyllä Super Punch Out oli ihan hauska peli, vaikken hirveästi urheilu-peleistä pidäkkään
Juuh, ainoa epähauska juttu oli kun piti pelata varmaan 20kertaa viimisen "turnauksen" kolmea ekaa hyyppää vastaan, ja hävitä sitten viimiselle...se ei ollu helppo nakki ei.
Onko Punch Out todella niin hyvä peli..?
On.

Alkuperäinen PunchOut olisi EHDOTTOMASTI pitänyt portata GameBoy Colorille täydellisessä, originellissa kuosissaan, linkkikaapelikaksinpelillä lisättynä!

Toisaalta... Super Punch Out GBA:lle olisi vielä enemmän herkkua;)

Tuosta Punch Kingistä en tiedä.. onhan siinä potentiaalia, toivottavasti peli on huolella tehty.

Punch Outtia olen itse NES:illä pelannut (legenda), mutta Super Punch Out on jäänyt väliin? Mitenköhän se eroaa edeltäjästään?

- Esa

Punch Outtia olen itse NES:illä pelannut (legenda), mutta Super Punch Out on jäänyt väliin? Mitenköhän se eroaa edeltäjästään?
Uusien nyrkkeilijöiden lisäksi ei kai mitään :) . Paitsi kuorrutus(grafiikka) oli tietysti paranneltua.

Ylös Bottom