Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pyöräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wavejp
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wavejp

New Member
Kesä tulee ja täällä Oulussakin on kohta tiet sulana nii ajattelin kysellä tämmöstä. Eli onko täällä lajin harrastajia? Minkälaisella fillarilla ja missä päin? Ite ostin juuri uuden(käytetyn) GT:n ja kuumeiseti odotan polkujen sulamista ja aurinkoa.. Miellellään kattosin myös kuvia fillareistanne, eli linkkejä kehiin..

Tämmöstä tällä kertaa...

Vastaus: Pyöräily

En oikein pyöräilyä harrasta kun löytyy toisenlainen kaksirenkainen hopeanuoli (mopo, just juu :D). Eilen tuli kuitenkin pyöräiltyä n. 10-20 km, metsikössä. Ylämäkiä, lunta, jäätä, mutaa ja kaikkea muuta kivaa. Miksi? Tyhmyyttäni

Maastopyöräilyä tulee jonkin verran harrastettua. Ajokilometrejä tulee kyllä paljon enemmän työmatkoista ja muusta matka-ajosta. Pyörä on vuoden 2001 Kona Manomano, johon eteen vaihdoin Marsun Z1:n ja taakse Foxin Float R:n. Joka kevät tulee mietittyä josko vaihtaisi levyjarruihin, mutta aikeeksi on vielä jäänyt. Ehkä tänä kesänä? Tuli helmikuussa kokeiltua talviajoakin, mutta siihen kokeiluun se sitten jäikin.

Fillarointi menee hyötyliikuntana. Tosin nyt vähenevässä määrin, kun tsygä jäi Kööpenhaminaan :(

Fillarilähettinä tuli aikoinaan poljettua mukavia määriä päivittäin, mutta nykyään työpaikan vaihdoksen jälkeen vain työmatkoja tai harrastuksena tulee pyöräiltyä. Talvisin myös spinningiä tulee harrastettua. Kuvaa pyörästäni en edes kehtaa tänne laittaa... :rolleyes:

Minäminä! Lauantaina lähden kahdeksi viikoksi Mallorcalle polkemaan. Pyöränä titaani/hiilikuitu Colnago Dura-Acen täydellisellä osasarjalla. Kuva

Maastossa tulee myös toisinaan ajeltua ihan perus-Cannondalella... Vuodesta '97 on tullut "virallisemmin" harrastettua, seuraankin kuulun...

Mulla on sinivalkoinen Jopo 70-luvun puoivälistä. Siitä ei muuten pyörä parane :)

Perheen kanssa tulee pyöräiltyäkin jonkun verran. Mutta mulle toi ei ole liikuntaa, vaan juokseminen, siihen mä olen hurahtanut (normaalisti 3-4 juoksulenkkiä viikossa, pituudet tällä hetkellä 7-15 km, tarkoituksena pidentää varsinkin pitkiä lenkkejä vähitellen).

Hex sanoi:
Marsun Z1:n ja taakse Foxin Float R:n. .
samat löytyy omasta GT:stä Lisäksi XT:n vaihtajaa ja navat jarruina toimii Formula evoluzione levyt. Ja kaikki on pelannu tähän asti loistavati. Kuvaa löytyy entisen omistajan sivulta.(Ainakin toistaiseksi)

Edit:kirotus virheitä :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuleehan sitä poljettua kesäisin ympäriinsä, mielummin metsässä jos ja kun mahdollista. Pyöränä on nyt sen viitisen vuotta palvellut Marinin maastopyörä, joka riittää meikäläisen käyttöön ihan mainiosti.

Chemo sanoi:
Mulla on sinivalkoinen Jopo 70-luvun puoivälistä. Siitä ei muuten pyörä parane :)

Perheen kanssa tulee pyöräiltyäkin jonkun verran. Mutta mulle toi ei ole liikuntaa, vaan juokseminen, siihen mä olen hurahtanut (normaalisti 3-4 juoksulenkkiä viikossa, pituudet tällä hetkellä 7-15 km, tarkoituksena pidentää varsinkin pitkiä lenkkejä vähitellen).

Täysin samaa mieltä kanssasi :) jopo on hyvä pyörä. Itsellä on kylläkin hieman uudempi "maastopyörä" , mitenkään pyöräilyä en harrasta, mutta pyörällä pääsee kätevästi jos kylällä tarvitsee mennä jne.. Juoksua itsekin alkanut harrastamaan, metsässä kun lähtee painamaan.. Se on parasta :) .. Voittaa melkein koneella olon, ei ihan, mutta melkein.

Pyöräily on todella hauskaa puuhaa. Pyöräilen hyötyliikuntana (ei autoa) ja harrastuksena. Pyörällä en pääse leveilemään, mutta ihan ok pari vuotta vanha maastopyörä palvelee hyvin... lähinnä asfaltti- ja soratiet toimivat ajopintoina.

Ennen pyöräilin kesät talvet vähintään 4km päivässä. Nykyään talviajon olen lopettanut kokonaan, mutta kesällä sitäkin enemmän.

Ylös Bottom