Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

R.i.p.

Vastaus: R.i.p.

\m/ RIP DIO


Kovin jäi harmittamamaan koska en miestä ikinä livenä päässyt näkemään. Kaverin kanssa oli monesti puhetta, että pitäisi mennä katsomaan ennenkuin heittää lusikan nurkkaan. Nyt se on myöhäistä.


Hän oli yksi kovimmista. Piste.
 
Vastaus: R.i.p.

Eiös DIOn kuolema ollut uutisankka?
Eilen aamulla (eli lauantaina Jenkkilän aikaa) uutisoitu kuolema oli ennenaikainen median varaslähtö, ja siinä yhteydessä vaimonsa Wendy toppuutteli että Ronnie ei ole kuollut, mutta ei hyvässä kunnossakaan, mistä pystyi aistimaan ettei ehkä mene niin hyvin kuin on annettu julkisesti ymmärtää. Oikea kuolinuutinen tuli sitten eilen illalla, eli sunnuntaiaamuna Jenkkilän aikaa.
 
Vastaus: R.i.p.

Paul Gray sitten lähti ilmeisesti oman käden kautta.
Sääli. Itse olen kova 'Knot-fani ja tieto siitä, että perustajajäsen poistuu merkitsee melko varmaa yhtyeen hajoamista, jos ei nyt, niin pian. Kuulema oli koko yhtyeen yhdessäpitävä "liima". Surullisinta on tieto, että vaimo odotti pariskunnan ensimmäistä lasta.

Huumeet on perseestä.
 
Vastaus: R.i.p.

RIP Tommy Tabermann

Hieno mies, liian aikaisin lähti :mad:
 
Vastaus: R.i.p.

Todella ikävää että Tommy on poissa. Aivan mieletön älykkyys ja sitä kautta terävä sanainen veikkonen. Teki Uutisvuodosta mielettömän hyvän ohjelman.
 
Vastaus: R.i.p.

Samaa mietin kuin edellisetkin. Laitetaanpa muistoteksti häneltä itseltään.


Kaikkivaltiaille raateluhampaille
minä sanon: Nämä ovat minun haavojani
petojen puremia
kesken suudelman, erehdysten
ja pettymysten arpia
Näitä minä kannan ylpeänä
kuin morsian kiiltävää sormusta



- Tommy Tabermann


Lepää rauhassa.
 
Vastaus: R.i.p.

En tiedä, onko kellekkään tuttu mutta eräs kanadalainen lätkäpelaaja Robert "Bob" Probert on potkassu tyhjää. Oli kova tappelemaan. (jotain rapiat 3000 jäähyminuuttia)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: R.i.p.

On tuttu mies. Aikansa pelätyin tappelija ja osasi ihan pelata lätkääkin.

Lepää rauhassa.
 
Ylös Bottom