Gimble
Well-Known Member
Vastaus: R.U.S.E. [PS3 Hype]
Aivan mahtavaa on pelata RUSEa taas pitkästä aikaa! Ja melkosen törketä kun tälleen annetaan tikkari suuhun vähäksi aikaa ajaksi ja sitten se revitään pois väkisin jo hetimiten maanantaina.
Melkein tulee vaan paha mieli vaikka onkin todella kiva pelailla. Julkaisuunkin on niin iäisyys vielä aikaa, mutta eiköhän tämä ole ihan hyvä näin. Viilatkoon nyt timanttinsa huippuunsa ja varsinkin jos osaisivat vielä Move-kontrollit tehdä yhtä loistavasti kuin ohjainkontrollit niin odotukset saa asettaa suht korkealle senkin suhteen. Taitaa olla yksi suurin asia kehityksessä mitä siellä vielä hierotaan tämä loppuaika yleisen viimeistelyn ohella.
Ja jälleen on pelaajia viime Betan jälkeen kuunneltu, palaute pureskeltu ja tehty iso nippu parannuksia. Täältä löytyy linkki videoon jos haluaa tarkempia speksejä siitä miten ollaan jälleen viime Betan jälkeen edistytty. Videosta löytyy myös paljon pelikuvaa ja tietoa käyttöliittymästä. Itsekin annoin aikoinaan vähän ohjainkontrolleista Beta-palautetta ja pahin ongelma (unitin rakennuksen vahingossa peruuttaminen) on nyt tässä toteutuksessa jo korjattu. Liekö ollut sitten palautteella vaikutusta? Oli miten oli, niin todella hyvää työtä kehittäjätiimi kyllä tekee kun spottaa tällaset "piilossa olevat" käytettävyysongelmat ja korjaa. Ohjainkontrollit on siis toteutettu näin ja toimii!
Aivan mahtavaa on pelata RUSEa taas pitkästä aikaa! Ja melkosen törketä kun tälleen annetaan tikkari suuhun vähäksi aikaa ajaksi ja sitten se revitään pois väkisin jo hetimiten maanantaina.

...Ja näyttää siltä, että Betasta saatu data ja feedbäkki käytetään erityisen hyvin hyödyksi. (osittain on kytetty jo) Aivan oikea_Betatesti siis.
Ja jälleen on pelaajia viime Betan jälkeen kuunneltu, palaute pureskeltu ja tehty iso nippu parannuksia. Täältä löytyy linkki videoon jos haluaa tarkempia speksejä siitä miten ollaan jälleen viime Betan jälkeen edistytty. Videosta löytyy myös paljon pelikuvaa ja tietoa käyttöliittymästä. Itsekin annoin aikoinaan vähän ohjainkontrolleista Beta-palautetta ja pahin ongelma (unitin rakennuksen vahingossa peruuttaminen) on nyt tässä toteutuksessa jo korjattu. Liekö ollut sitten palautteella vaikutusta? Oli miten oli, niin todella hyvää työtä kehittäjätiimi kyllä tekee kun spottaa tällaset "piilossa olevat" käytettävyysongelmat ja korjaa. Ohjainkontrollit on siis toteutettu näin ja toimii!