Vastaus: R.U.S.E. [PS3 Hype]
hmm.. Hiljainen on kyl keskustelu tän pelin kohdalta..
Eiköhän se vilkastu, jahka peli on markkinoille ehtinyt. Olen tässä tullut siihen tulokseen katsellessani noita Move-videoita, (joissa tätä peliä pelataan) että mikäli Ruse saa ilmestyessään suosiollisen vastaanoton ja se myös TOIMII oikeasti Moven kanssa hyvin(noista videoista ei oikein tahdo ottaa selvää), voisin ostaa molemmat kerralla, jos jostain halvalla lähtee. Bundlea toivoisin tästä pelistä, joka sisältäisi yhden Move-kapulan.
Minähän olen itse huudellut täällä konsolifinissä, että en hommaa tuota valopallollista sienikeppiä ennen kuin sille tulee monta hyvää peliä, mutta jos Rusen demo vakuuttaa pleikkarilla tattiohjaimen kanssa, voipi mieli muuttua(ja nyt tarkoitan vakuuttavuudella sekä pelattavuutta, että tunnelmaa). Senhän pitäisi olla jo jaossa "normikäyttäjillekin"? Tosin tänään kun ei pääse PSN:nään, pitää demo huomenissa latailla itelle.
Mikäli demon meininki ei iske, saatan jättää (Ihan ite!) Moven ja tämän tuotoksen kauppaan, josta seuraa se, että jään odottamaan sitä The Geimiä, joka saisi meikän oikeasti syttymään heiluttelemisesta. Hyvän RTS-pelin pitää imaista mukaansa, vaikka ohjaimena olisi pelkkä Joystikki. Ja ennen kaikkea kun kerran peli optimoidaan kahdelle eri ohjaimelle, molempien kontrollit saa luvan toimia niin hyvin, ettei peli-ilo kärsi. Olen julma ihminen, sillä vaadin täydellisyyttä jokaiselta nykypäivän peliltä.
EDITOR: Korjaan ensimmäisen kappaleen lausuntoa. Kokeiluversion on oltava
loistava ja Rusen on saatava vähintään
neljä tähteä Konsolifiniltä, jotta kipale tätä peliä lähtee ulos marketista ja rantautuu erääseen tuppukylään.