Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Räiskintöjen tähtäys

Mun mielestä padi on kuin luotu Haloon vaikka oon 11w ja mul on pikkuruiset kädet nii padin jälkee sonyn ohjaimissa meinaa mennä sormet solmuu! :D
 
Itse olen vannoutunut FPS fani jo Wolfenstein ajoilta. Näppis ja hiiri tuli ekaa kertaa mukaan muistaakseni Doom II pelattaessa. Ainakin Halossa padi toimii aivan mahtavasti. Muutaman kentän kun pelas niin homma luisti jo ihan sutjakkaasti. Ja kun kaikki toiminnot löytyy padista ilman että tarvitsee katsetta siirtää (toisin kuin näppiksen kanssa erikoistoimintoja kytkiessä) niin ei ole mitään valittamista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Itse olen vannoutunut FPS fani jo Wolfenstein ajoilta. Näppis ja hiiri tuli ekaa kertaa mukaan muistaakseni Doom II pelattaessa. Ainakin Halossa padi toimii aivan mahtavasti. Muutaman kentän kun pelas niin homma luisti jo ihan sutjakkaasti. Ja kun kaikki toiminnot löytyy padista ilman että tarvitsee katsetta siirtää (toisin kuin näppiksen kanssa erikoistoimintoja kytkiessä) niin ei ole mitään valittamista.
Totta mä en oo kertaakaa ees vilkassu padia ku Halotan mulla vaa sormet ohjautuu sinne minne pitää :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sonixx
Ja kun kaikki toiminnot löytyy padista ilman että tarvitsee katsetta siirtää (toisin kuin näppiksen kanssa erikoistoimintoja kytkiessä) niin ei ole mitään valittamista.

Kun näppiksellä käyttää wasd- asetuksia , niin kaikki erikoistoiminnotkin ovat vieressä. Kukapa nyt enää nuolinäppäimiä räiskinnöissä käyttäisi?
Halossa toimii pädi oikein hyvin, mutta saisivat ottaa sen tähtäimen muuttumisen punaiseksi pois. Ärsyttää kun ei itse ole huomannut jotain orvelöä pimeässä, niin yllätys on pilalla kun tähtäin rävähtää punaiseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Retired nurse
Kun näppiksellä käyttää wasd- asetuksia , niin kaikki erikoistoiminnotkin ovat vieressä. Kukapa nyt enää nuolinäppäimiä räiskinnöissä käyttäisi?
Halossa toimii pädi oikein hyvin, mutta saisivat ottaa sen tähtäimen muuttumisen punaiseksi pois. Ärsyttää kun ei itse ole huomannut jotain orvelöä pimeässä, niin yllätys on pilalla kun tähtäin rävähtää punaiseksi.
Älä poraa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Retired nurse
Kun näppiksellä käyttää wasd- asetuksia , niin kaikki erikoistoiminnotkin ovat vieressä. Kukapa nyt enää nuolinäppäimiä räiskinnöissä käyttäisi?
Halossa toimii pädi oikein hyvin, mutta saisivat ottaa sen tähtäimen muuttumisen punaiseksi pois. Ärsyttää kun ei itse ole huomannut jotain orvelöä pimeässä, niin yllätys on pilalla kun tähtäin rävähtää punaiseksi.
Kyllä se örkki saa tulla itseasiassa aika lähelle ennenkuin se lehahtaa punaiseksi! Oikeastaan joskus liian myöhäänkin!! Ja muista Halossa eletää 2552 ja eteepäi et sillei...
 
Kun ensimmäistä kertaa näin x-laatikon ohjaimen, tuumasin ettihän tuolla mitään voi pelata. Nyt jo vähän "kokeneempana" käyttäjänä tiedän olleeni väärässä. Kun olin pelannut Halon läpi, huomasin kummasti kipuja käsissäni pelatessani pleikkarilla Pessiä. Minusta Xboxin ohjain on melko täydellinen shootereihin, eikä TS2n pelaaminen tunnu niin hienolta pleikalla.
 
Ylös Bottom