Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six Vegas 2 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ShotcowS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six Vegas 2 (PS3 HYPE)

Pelinkehittäjä ollut Eurogamerin lukijoiden haastateltavana eilen. Tässä muutamia mielenkiintoisia poimintoja.

Toivottavasti toi Playstation Eye -tuki todella löytää tiensä peliin asti. Olisi kyllä hieno viimeinen silaus heittää oma feissi pelihahmolle, kun muuten on pitkälle kustomoitavissa.

Jos näin on, julistan rumin naamataulu- kilpailun!! :D

Te oote jo hävinny sen kisan...

Minkäköhän takia nykyään aika moni video, jossa vaikka IGN testaa jotain peliä, on kysees xO-versio..? esim. noissa R6:V2 videois on kaikki videot youtubeskin xO-versio...

Itsekkin tässä mietin, jos vaikka tämä peli olisi ensimmäinen FPS PS3:lle.
Jotekin vaan tottunut tuohon XO:n padiin tälläisissä peleissä. Kaitpa tuohonkin sitten tottuisi :)

PS3 tukee 14 pelaajan peliä XO taasen 16. Harmittaa pikkuisen. Tuskin se menoa paljolti häirittee :P

Fully customize your character: choose your gender, facial configuration, hair, clothing, and weapons. Even put your own face on your character using Xbox LIVE® Vision.* Then, complete the Vegas storyline in single-player mode orfor the first time ever in a Rainbow Six gametake your unique character online to battle other fully customized operatives. *Xbox 360® version only.

PS3 tukee 14 pelaajan peliä XO taasen 16. Harmittaa pikkuisen. Tuskin se menoa paljolti häirittee :P

Fully customize your character: choose your gender, facial configuration, hair, clothing, and weapons. Even put your own face on your character using Xbox LIVE® Vision.* Then, complete the Vegas storyline in single-player mode orfor the first time ever in a Rainbow Six gametake your unique character online to battle other fully customized operatives. *Xbox 360® version only.

Ja paljon olis taas tarvinnut varmaan lisätyötä että samat ominaisuudet olisi saanut pleikka-versiolle... Mä luulin että näistä versioiden eroista päästiin jo eroon, mutta väärässä näemmä olin :/

Mikäs nyt on, kun eikös ekassa osassa ollut PS3:lla tuki 18:lle ja boxilla 16:lle, ja nyt ollaan menty toisinpäin ?
Vai oliko se CoD4 ?

Luulen itsekine että live on yksinkertaisempi... ja eihän sitä tiedä vaikka niitä samoja ominaisuuksia tulisi päivityksien lomissa :) mutta epäilen silti :/

Lukaiseppas uusiksi, EKASSA osassa..
oho :D. Näköjään se sana meni hieman ohi, kun illalla katsoo. :o

PS. Näin käy, kun yrittää väsyneenä katsoa.... (sai vain nopean käsityksen että halusit kysyä vegas 2:sta, kun kerran viestisi löytyi täältä)

Kyllähän tämä melkein pitää käydä kaupasta lunastamassa...
Kyllä kyllä... jos vain porukkaa löytyy vaikkapa Terrorist Huntia pelaamaan niin oon mukana.. dm:ää minua ei kovin mielellään saa pelaamaan.. juokseminen ei kuulu minun mielestä lainkaan r6 sarjaan... mutta minä en olekaan r6 -fani, vaan nimenomaan Tom Clancy -kirjafani :D

Vähänkö olisi siistiä kun olisi jotain muitakin tehtäviä kuin ammuskelua... joku laserosoituskeikka tai vanginottokeikka..

Toivottavasti tuossa on mukana vanhoja tuttuja moninpelikenttiä. Raven Shieldin Airport olisi mahtavaa kokea uusittuna.. ehkä myös Island Estate.

Tuo Loganin vaihtuminen tuntuu kyllä oudolta.. voihan se olla että Logan liittyy jotenkin juoneen mutta en kyllä ymmärrä miksi muuten tuo tiimi olisi sama mutta päähahmo vaihtunut..
selitykset lymyävät välillä: "Loganin ääninäyttelijä ei lähtenyt kakkoseen mukaan" - "Luvassa on jonkinlainen tarpeeton twisti" ?

EDIT: AIJAHA:

"Return to Sin City for the last time in Rainbow Six Vegas 2 and put an end to the terrorist threat. There, youll unravel a web of betrayal that will take you beyond the events of Rainbow Six Vegas. At a remote hideaway youll witness the astonishing conclusion that will bring an end to the crisis in Vegasonce and for all."

oho :D. Näköjään se sana meni hieman ohi, kun illalla katsoo. :o

PS. Näin käy, kun yrittää väsyneenä katsoa.... (sai vain nopean käsityksen että halusit kysyä vegas 2:sta, kun kerran viestisi löytyi täältä)

Eikun sitä vaan ihmettelin, että muistaakseni Wartorn mapissa (?) oli PS3:lla tuki 18 pelaajalle, mutta ei voi muistaa enää, eikä jaksa netistä lähteä etsiskelemään :D

No niin, peli ennakkovarattu eli tulossa metalliboksissa. Keskiviikkona, heti aamusta, alkaa pistetilin kartoitus verkossa :D

Ylös Bottom