Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3]

Pibe sanoi:
Voi... Laittaa pelihaun ja peli laittaa sinut automaattisesti johonkin pelihuoneeseen.

Tästä en ole aivan 100% varma, mutta suurin osa kyllä ainakin on kahdestaan pelattavaa.

Normaalilla servulla ei ainakan voi...

Ei ole liian sumeaa... Moni pelaa netissä ihan normaalilla töllöllä eikä valita.
Ok, kiitti infostahh.
Nyt meni R6 ostoon

En voi tehdä peliä enkä löydä yhtään....tulee joku vitun aikakatkaisu :confused:

Osaisko kukaan neuvoo mua tässä viimesessä kentässä?

Eli ihan yksinpelin lopussa (missionin nimi tais olla irena) on tälläne kohta, jossa jungin pitää hack computer ja muiden sitten tappaa n. 10 vihollista, joita tulee fast ropeilla ylhäältä. Kun ne on tapettu jung jää säätää tietokoneen luokse ja objective siirtyy koneelta jonnekin ylös. Yritän mennä ainoita portaita ylös niin heti tulee " Failed to kill irena" tms. Tota hinkattu pari tuntia enkä keksi mitä tehdä.

Odota niin kauan että Michael tai Jung sanoo jotain, että mene ylös, he tulevat perässä kohta ( Tai jotain tuollaista ), eli annat tyyppien puhua loppuun asti, ja sitten pitäisi pystyä mennä ylös ihan normaalisti..

En tiedä oliko itselläni säkää mukana, mutta ekalla kerralla kun koitin tuli juuri tuo " Failed to kill " juttu, mutta toisella kerralla meni ihan sillä kun menin vain ylös..
Jos ei tuo minun juttu toimi, niin kannattaa katsoa jostain Faq sivustolta tarkemmin.

TF_DOOM sanoi:
mä menetin puolet mun stateist enkä tiie miks :confused:

Statit on jaoteltu moneen eri osaan, pelimuotojen (mm. Team Survival, Objective, Defend & Kill, jne) kesken, ainakin itse käsitän asian niin. Vai näkeekö jossain tapot ja kuolemat kaikista pelimuodoista yhteensä?

Eliminaattori sanoi:
Statit on jaoteltu moneen eri osaan, pelimuotojen (mm. Team Survival, Objective, Defend & Kill, jne) kesken, ainakin itse käsitän asian niin. Vai näkeekö jossain tapot ja kuolemat kaikista pelimuodoista yhteensä?

Joo, yhteensä näkyy laitat Find me ja sit oman nickin kohal äxää.

Jes on kyllä minulle suht mieluisa peli tämä, vaikka vielä onkin ikävä Conflict Desert Stormeja ja ensimmäistä Ghost Reconia. Yksinpeliä olen nyt vasta hakannut soolona ja tietysti Realistic-vaikeusasteella. Onko moni teistä pelannut yksinpeliä normalilla vai realistic'lla?
Nettiin en ole vielä lähtenyt koska en ole vielä hankkinut headsettia.

Jatkossa jos ja ketä kiinnostaa story coop tms. pelailu, niin saa liittää kaverilistaan.

Missä kusee kun hankin USB head-setin, enkä kuule sen kautta muuta kuin kohinaa? Ihan "virallinen" PS3-setti tuo on, mutta ääneni ei taida kuulua, enkä kuule mitään. Muiden puhe kuuluu heti kun nappaan setin irti ja pysähtyy heti kun sen laitan kiinni.

Crono sanoi:
Missä kusee kun hankin USB head-setin, enkä kuule sen kautta muuta kuin kohinaa? Ihan "virallinen" PS3-setti tuo on, mutta ääneni ei taida kuulua, enkä kuule mitään. Muiden puhe kuuluu heti kun nappaan setin irti ja pysähtyy heti kun sen laitan kiinni.
Lisälaite asetuksiin ja vaihda USB headsettiin. Äskeisessä pelissä ei näkynyt että sulla olisi edes mikkiä käytössä.

Aah Crono oli suomalainen..tää meni itseltä ihan ohi :D Aikamoista pätkimistä oli illan pelit, tuntui että koko ajan ladattiin jotain ja jäi vähän lyhyeen..oh well. Huomenna sota jatkuu....

samuel6 sanoi:
Aah Crono oli suomalainen..tää meni itseltä ihan ohi :D

Joo katsos pelaan yhtä surkeasti kuin Jenkit, siitä johtunee tuo harhakäsitys :D

Ja kaippa se USB-setti nyt toimii, olin siivouksen yhteydessä ottanut USBn irti ja asettanut sen sitten eri porttiin takaisin.. Viikonloppu menee hyvinkin pitkälti nestetasapainoa ylläpitäen, että ensi viikolla sitten matsia taas. :cool:

Ei kovin vahvasti alkanut verkkopelaaminen minulta.
Noin 30min pelaamisen jälkeen peli tilttaa ja heittää takaisin xmb -> pelin käynnistys uusiksi, ei suostu joinaamaan invitepeliin 3x yritin, näiden jälkeen heittää PS3 ulos verkosta. Läppäri kyllä pysyy netissä (irssi rullaa taustalla eikä katkennut).

Saas nähä mitä tästä seuraa ;), ressun kanssa ei ollut vastaavia ongelmia, muutenkin ressun lobby on paremmin toteutettu :confused: Noh ensimmäisten 30min perusteella on kontrollit hieman hakusessa (yksinpeliä pelannut ehkä 2h) :o

Jepjep, hyvinpä menee. Heti pelin käynnistyessä nettipeliin... Pelejä nyt pelattuna ehkäpä 15, ja vieläkin taitaa parhaat statsit olla 3-10 tai jtn :D

Rixa sanoi:
Ei kovin vahvasti alkanut verkkopelaaminen minulta.
Noin 30min pelaamisen jälkeen peli tilttaa ja heittää takaisin xmb -> pelin käynnistys uusiksi, ei suostu joinaamaan invitepeliin 3x yritin, näiden jälkeen heittää PS3 ulos verkosta. Läppäri kyllä pysyy netissä (irssi rullaa taustalla eikä katkennut).

Saas nähä mitä tästä seuraa ;), ressun kanssa ei ollut vastaavia ongelmia, muutenkin ressun lobby on paremmin toteutettu :confused: Noh ensimmäisten 30min perusteella on kontrollit hieman hakusessa (yksinpeliä pelannut ehkä 2h) :o

Joo Rixa, siinä oli peli hetken aikaa täynnä kun yritin laittaa inviä. Itsellä tehnyt kerran samaa, meni ongelmat pois kun käynnistin koko koneen uudestaan. Itsellä selkeästi pätkii yhteyttä tuo sonyn bluetooth headset, ei ole 2.0 mikki vaan taitaa olla 1.2, siitäkö sitten johtuu viat, mene ja tiedä. Noh huomenna pitäisi tulla postissa se mikki mikä tulee Warhawkin bundlessa, sitten kelpaa pelata kun mikin saa ladattua pleikan kautta :)

Vegasissa on ihan yleisesti ottaen paska " mikin toisto ", eli mikki rätisee ja kaikuu vaikka sinulla olisi kuinka laadukas headsetti..

Jepjep, pitänee ottaa paremmalla ajalla uusiksi. Btw ne jotka tietää niin mun yleensä äänessä oleva parempi puolisko kritisoi pelin ihan paskaksi :). Se sentään tykkää arvostella mun ressu pelaamista mutta nyt se sano että tää peli on huono ;). Unrealia odotellessa.

Mistähän tähänkin peliin sais suomalaista peliseuraa, ei vielä tähänkään päivään asti ole kuin muutama näkyny...:confused:

JuqqA sanoi:
Mistähän tähänkin peliin sais suomalaista peliseuraa, ei vielä tähänkään päivään asti ole kuin muutama näkyny...:confused:

Meikäläinen välillä käy heilumassa ku ehtii... tosin headsetti puuttuu.

JuqqA sanoi:
Laitat frendikutsuja rohkeesti vaan niille, ketkä esim. tähän ketjuun on postaillut...Laitat vielä siihen kutsuun että oot Konsolifiniläisiä..:)

Ylös Bottom