Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Nettipeli on kuraa tuntemattomassa seurassa, mutta jumankauta fiilikset nousi kun KonsoliFin porukan kanssa pelasi :D
Melkein yltää Socomien tasolle, joissain kohdin mielestäni paljon parempikin..

Hienoja " ounauksia " tuli :D
Pää alaspäin köydestä riippuen, ja pistoolilla jotain jannua päähän :P

Kunhan vaan sen lobbyn päivittävät, niin tulee pirun hyvä :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ei tuo servulistan uupuminen kovin hirveästi haittaa enään kunha tulee tarpeeksi suomi porukkaa. Kukas nyt haluaa pelailla jenkkien tai brittien kans hirveästi kun on tarjolla servu täynnä suomi porukkaa. Samalla katoaa lagi pelistä ja ei tarvi kuunnella enää niitä wannabee räppäreitä
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Mut saapi kanssa lisätä kaverilistalle, ei oo vielä hirveen moni omasta klaanista hankkinu tätä peliä ja polte olis kova päästä Suomiveljien kanssa sotatantereelle. Nimimerkkinä toimii Miqail.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Missäs klaanissa olet ja mitä peliä ootte pelannu?

Nyt on yksi päivä takana pelaamista ja on kyllä edelleen mojova peli. Boxilla ei tullut hirveästi muuta pelattua kuin silloin tällöin terrorist huntia, koska Livessä ei ole niin paljoa tuttuja. Nyt tuttujen kanssa normaalia nettipeliä pelatessa fiilis nousee vielä kolminkertaiseksi. Socomin ja CS:n risteytys periaatteessa aika pitkälti ja kyllä toimii. Sixaxiksella pelaaminen on vielä mukavampaa kuin boxin ohjaimella, joten fiilis senkun nousee entuudestaan.

Tänään uusiksi ja vähän ajan päästä klaanimatseja, kunhan inkkarikin saa netin ja minä oman pelini, että voidaan pelata kiiruksen kanssa samaan aikaan :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Hyvä ja hieno peli tosiaan.
Jotenkin tuntus että ukot liikku hitaasti kun on tottunut SOCOMiin.
Mikähän mulla oli vikana kun mikki kaiutti kaikkien puheet?
Mulla oli kyllä mikki täysillä ja kaiuttimien volumet kovalla, että ehkä se aiheutti sen:confused:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Kyllä se kaikuu ihan kaikille. Ei nyt pelissä oikein, mutta aulassa aika tavalla...

Ja onhan tuo tietenkin hitaampi peli kuin socom, vanhaan Rainbow Six-tyyliin. Hyvä silti että tempoa on nostettu niistä vanhimmista sixareista.

Sain eilen kyllä muutaman hienon tappokombon! 3 omaa naatilla ja neljäs ampuen!
Vihu jäi muuten vieläpä henkiin ja itse kuolin :D
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

2 päivää mul o ollu toi peli ja kahen päivän sisäl oon hakkan tot pelii about 23h :D

Ny parin päivän tauko ;)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Hmm... Tuota voisi jo kutsua piäksämiseksi :D
Taitaa olla pieni tauko ihan paikallaan! :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Yksinpeli tosin harmittavan lyhyt, nyt olen jo menossa vikoissa kentissä..
Kaksinpelikin on ärsyttävästi karsittu kaikista juonta edistävistä pätkistä, tuntuu jotenkin kuivalta mennä vain kopterilla paikasta toiseen ja niitata porukkaa :/

Kohta voisi taas nettiin mennä paukuttamaan :P
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

TF_DOOM sanoi:
2 päivää mul o ollu toi peli ja kahen päivän sisäl oon hakkan tot pelii about 23h
Jätkät on pelaajia. Hain ite maanantaina heti lounaalla pelin ja oon pelannu sitä öö ehkä. Öö, tunnin singlee... :o Vituttaa vaan (tykkeihin tottuneena) 32 hd-ready... "-Ärsyttää olla tämmöne. Älä oo tommone." Voisin tulla testaan tota co-oppia tai jotain netti rähinää tänään? Laittakaa privaa jos joku kiinnostuu, en omista mikkiä tsori.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Käy ihmeessä ostamassa mikki, niin pelaaminen on paljon mukavempaa. Jos joku on pelaamassa rainbowta, lähetä sille vaan viestinä vaikka "inv" (nopea kirjottaa ilman näppistäkin...), niin saat kutsun peliin.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Yksinpeli tosin harmittavan lyhyt, nyt olen jo menossa vikoissa kentissä..
Kaksinpelikin on ärsyttävästi karsittu kaikista juonta edistävistä pätkistä, tuntuu jotenkin kuivalta mennä vain kopterilla paikasta toiseen ja niitata porukkaa :/

Kohta voisi taas nettiin mennä paukuttamaan :P

Tuo co-op on kyllä hieman kustu, eikä siinä ole samanlaista fiilistä kuin esimerkiksi Gears of Warin vastaavassa. Yksinpelin kestoa minä en ainakaan jäänyt pahemmin harmittelemaan, kun vaikeustaso oli Realisticilla. Siinä sai välissä hinkata joitakin kohtia useampaankin otteeseen, mutta toisaalta tunnelma oli huipussaan.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Tuota Co-oppia tullu boksin puolella pelattua jonkun verran. Ei tuo oikein jaksa edes kiinnostaa koko pelin suola on just tuo moninpeli. Kunnon A&D,assasination tai team survival/sharpshooter matseja voita mikään. Yksin kertaisesti paras peli mitä on tällä hetkellä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Tänään illalla käyn itekkin hakemassa Vegasin (soittivat prismasta että 1 kpl oli tullu, varasivat mulle..:o )

Eli lisäilkää; Aim-X
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Pibe sanoi:
Missäs klaanissa olet ja mitä peliä ootte pelannu?

Nyt on yksi päivä takana pelaamista ja on kyllä edelleen mojova peli. Boxilla ei tullut hirveästi muuta pelattua kuin silloin tällöin terrorist huntia, koska Livessä ei ole niin paljoa tuttuja. Nyt tuttujen kanssa normaalia nettipeliä pelatessa fiilis nousee vielä kolminkertaiseksi. Socomin ja CS:n risteytys periaatteessa aika pitkälti ja kyllä toimii. Sixaxiksella pelaaminen on vielä mukavampaa kuin boxin ohjaimella, joten fiilis senkun nousee entuudestaan.

Tänään uusiksi ja vähän ajan päästä klaanimatseja, kunhan inkkarikin saa netin ja minä oman pelini, että voidaan pelata kiiruksen kanssa samaan aikaan :)

Finnish Gaming Unit on meidän supi Suomalainen fps klaani jäseniä päälle 20. Alotettiin Resistance klaanina, mutta vaihtelun vuoksi päätettiin kokeilla näitä uusia tulokkaita, tosin vielä on tuon pelin saatavuus kivien alla joten klaani matseja ei voi kuin unelmoida.

http://tjaa.zoorweb.net/~riimuportti/phpbb/index.php
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Minkälaisia head settejä käytätte ja minkälainen kannattas ostaa?
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Tässä pelissä aivan sama, äänet kaikuu ja rätisee vaikka omistaisit kuinka hyvän mikin :/
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Tietoo mistä suht halvalla ei kuitenkaan mikää iha räpsy
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

A i m sanoi:
Tänään illalla käyn itekkin hakemassa Vegasin (soittivat prismasta että 1 kpl oli tullu, varasivat mulle..:o )

Eli lisäilkää; Aim-X
Hah. Ei pahasti kuulosta siltä että maahantuojalla olisi jotain ongelmia. Nähtävästi jaettavaa on aivan liian vähän ja joutuu sitten lähettelemään järjettömän pieniä eriä tasoitetusti eri liikkeisiin.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Mulla ei oo vielä mikkiä, mutta kai silti kuulen teidän muiden äänet? Minkäslainen head-set kannattais hankkia?
 
Ylös Bottom