Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

TF_DOOM sanoi:
Onko peliä vielä ollut myynnissä missään muussa kaupassa, kun Gigantissa koska en viitsisi maksaa pelistä 70e...:(

Maksoin 59. En tiiä hintaa mikä on missäkin. Eikä tiennyt Gigantin myyjäkään. Sanoi että ei tiä hintaa. Sanoin takas et netissä on 59 teillä hinta. Asia oli sillä kunnossa. :p
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

On juu netti sössitty ja kunnolla..
En edes kerennyt yhtään matsia pelaamaan, kun 3 kertaa yritin, ja joka kerta heittää servuun missä on minä vs. 3-4 kaveria..

Toivottavasti tekevät sen paremmaksi jollain päivityksellä.

Yksinpeli taasen on erittäin mukavaa, vaikken edes Vegasiin ole päässyt vielä :D
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Eipä löytynyt Velj. Keskiseltä peliä tänään, joten joutuu ny sit oottamaan keskiviikkoon asti et tämän saan:mad:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ramo sanoi:
Maksoin 59. En tiiä hintaa mikä on missäkin. Eikä tiennyt Gigantin myyjäkään. Sanoi että ei tiä hintaa. Sanoin takas et netissä on 59 teillä hinta. Asia oli sillä kunnossa. :p

Äijä tais vähä munkittaa tai ainaki toi opa95 sanoo tuol et se osti Gigantist 70e...Vittuku ei tiie :D

No ilmotelkaa lisää kauppoi ja hintoi (missä peliä myydään)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ramo sanoi:
Maksoin 59. En tiiä hintaa mikä on missäkin. Eikä tiennyt Gigantin myyjäkään. Sanoi että ei tiä hintaa. Sanoin takas et netissä on 59 teillä hinta. Asia oli sillä kunnossa. :p
Muuten kun Gigantin nettisivuille menee niin noihan hinnat on tuon nettikaupan hintoja, ja lukee näin: " Hinnat saattavat vaihdella eri myymälöissä tai jotain Nettikaupan hinnat saattavat poiketa myymälämme hinnoista. Mut tosin maksoin ton 69.95e
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

No mää tulin vähän hätäisesti tänne kirjottaa :D En ollu testannu kun tulin kirjottaan about 10min onlinessa. Eli siis onhan tuo online peli ihan menevä, eli ei ole tässäkään huono tämä Rainbow Six Vegas :) Eli noin 2h testauksella peli on todellakin hintansa arvoinen.

Ja tosiaan pelaan Rainbow Six Vegas:ia HDTV:llä, ja grafiikka oli hieman sumeaa tuolla 1080i, mut kun kävin vaihtamassa tuolta ps3 asetuksista sen 720p tilaan niin ei ole enään suttuinen, vaan grafiikka on nättiä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

joo, huome käyn Gigantis hakees jos sen saa sil 59e. Mut jos se maksaa 69e sit jää viel vähäks ajaks hyllyy...
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Sunnuntaina vedettiin kolmeen pekkaan online co-oppia pahat mielessä. Siitä video muistoksi:

vegas.wmv (39 Mb)

:)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Äsken tuli VPD:ltä varmistus että peli on lähetetty, joten huomisesta alkaen meikä liittyy pelisessioihin mukaan;)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Underi sanoi:
Äsken tuli VPD:ltä varmistus että peli on lähetetty, joten huomisesta alkaen meikä liittyy pelisessioihin mukaan;)
Paljon maksoit ? Kun itse ostin gigantista 69.95e
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

opa95 sanoi:
Paljon maksoit ? Kun itse ostin gigantista 69.95e
Eiköhän nuo hinnat selviä, kun menee itse Videopelidivarin sivuilta katsomaan, ja tuo itse Gigantista maksamasi hintakin on kyllä jo varmasti kaikille siitä kiinnostuneille selväksi.

Toisin sanottuna: ei ihan jatkuvasti tarvitse olla kommentoimassa, jos asiaa ei tuon enempää ole.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

No niin nyt on peli hankinttu ja servu aukeaa 15min päästä. Lisäilkää listoille niin koitetaan saada suomi servu pystyyn
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Siis eikö tässä nettipelissä tosiaankaan voi muuten " hakea " peliä kuin kahdella filtterillä ?
Tulisi edes jonkinlainen lista mistä voi valita, mutta kun ei.
Nyt siis laitetaan filtterit ja mennään automaattisesti johonkin servuun..
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Snigge sanoi:
Siis eikö tässä nettipelissä tosiaankaan voi muuten " hakea " peliä kuin kahdella filtterillä ?
Tulisi edes jonkinlainen lista mistä voi valita, mutta kun ei.
Nyt siis laitetaan filtterit ja mennään automaattisesti johonkin servuun..
Tuo systeemi on kyllä todella hanurista, mutta eiköhän päivitys sen korjaa kun kerta poksin puolelta servulistat löytyy...
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Joo servu listojen puute on anaalista. Itse en ole nettipuolella vielä hirveästi hakannut, muutama hikinen kierros ja aina on tullut kuokkaan huolella. Eniten lähinnä ketuttaa tuo "ystävälistan" puutteellisuus. Suoran Join Game - kohdan puutteen vuoksi, yleensä odottelen valikossa niin kauan, että joku Konsolifinin possesta heittää kutsulla.

Eli deco, Nisu ja FL:n sällit. Kutsua vaan tulemaan, pelaan aina kun kiireiltä ja velvollisuuksiltani ehdin.:cool:

eDit // Asteikolla 1 - 10 sukkaan moninpelissä jossain 13 paikkeilla..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Mä liityn sitten maanantaina nettipeleihin.. Toki pitää eka pari tuntia harjotélla yksinpeliä. PSN ID on sitten odee eli saa lisätä.
 
Ylös Bottom