Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snigge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Keinot ongelman ratkaisuun: peli-kohtainen kaverilista, vähintään 50-100 pelaajanimelle.

Pystyykö kaverin kaveri liittymään? Pitäs tosiaan tehdä toinen nimi tyyliin XShava2, jota sitten esim käyttäisi tässä pelissä. Ja olisi kaverilistalla tyhjää nappailla vain tämän pelin pelaajia listalle.

Ei tosiaan ymmärrä, miksi koodaajat eivät ota mallia toimivasta systeemistä. Saisivat edelleen kopioida kaikki surutta Socomista.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

XShava sanoi:
Pystyykö kaverin kaveri liittymään? Pitäs tosiaan tehdä toinen nimi tyyliin XShava2, jota sitten esim käyttäisi tässä pelissä. Ja olisi kaverilistalla tyhjää nappailla vain tämän pelin pelaajia listalle.

Ei tosiaan ymmärrä, miksi koodaajat eivät ota mallia toimivasta systeemistä. Saisivat edelleen kopioida kaikki surutta Socomista.

Serverillä jo pelaavat voivat kutsua koneen kaverilistalta löytyviä mukaan, mikäli heillä sattuu olemaan sama peli päällä online-tilassa. Herrasmies-hostaaja varaa kaikki slotit kaverilistoilta löytyville ja kas, siinä meilä on klassinen Suomi-servu :eek:

Siinä voisi tosiaan olla ideaa, päätekijät luovat itsestään alter egot tätä peliä varten ja sen mukaan kaverilista.. Menee ehkä kuitenkin liian monimutkaiseksi. Postia Ubisoftille ja useammalla huutomerkillä!!! :D
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ei voi tehdä vai servua open sloteilla, mutta salasanalla? :(
Tuo on kieltämättä aika rajoittava tekijä, mutta ei voe mittee...

Livepeleissä ei voi melkein missään tehdä salasanaservuja. Paras systeemi on maakohtaiset aulat ja salasanalliset huoneet!
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Silti, alkukesän hienoimmat verkkopelit tänään :)

Täysin samaa mieltä:) . Pelasin eilen about 12h netissä ja noin addiktiivista vetovoimaa ei oo ollu sitten socomin kultavuosien. piste.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Mitenkäs tässä pelissä pääsee sitte yksin pelaamaa, jos ei muita ole onlinessa (Mikä on hyvin todennäköistä:p )
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Laittakees nyt joku hieman pelikuvia, mä jo rupesin empimään että kannattaako ostaa ollenkaan..? :cool:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Foxi sanoi:
Laittakees nyt joku hieman pelikuvia, mä jo rupesin empimään että kannattaako ostaa ollenkaan..? :cool:
Jep itsekkin kaipailisin pelikuvaa ja varsinkin jos joku viitsii niin kokeilisi kuvaputki telkkarilla. Sitten kommentteja, onko se nyt niin huonoa pelata sillä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ei ainakaan Xbox 360:lla pelatessa ollut minkäänlaisia ongelmia putkitelkkarin kanssa. Eeppistä mättöä yhtä kaikki.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

XShava sanoi:
Ei tosiaan ymmärrä, miksi koodaajat eivät ota mallia toimivasta systeemistä. Saisivat edelleen kopioida kaikki surutta Socomista.
Sama

Socom tyylinen aula systeemi on vain yksinkertaisesti PARAS. Ei voi keksiä yhtään negatiivista asiaa ja luo vielä hyvän yhteisön peliin, mutta silti pelintekijät luovat yhä edelleen huonompia ja huonompia auloja.

Jää kyllä suoraan hyllyyn, jos on noin paskasti toteutettu aula.:mad:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Vittu jaa! Sit pelii ei saa tänääkää mistää joutuu oottaa ens viikkoo...:mad:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Mitäs luulette, kannattaako ostaa tämä vai Oblivion?

PS. Ei ehkä oikea paikka kysyä mut joo.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Olen miettinyt pelin ostoa ja kanaattaisiko tuo ny si ostataa jas onko siis hyvä
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

opa95 sanoi:
Olen miettinyt pelin ostoa ja kanaattaisiko tuo ny si ostataa jas onko siis hyvä

Paras nettipeli mitä tällä hetkellä löytyy millekkään konsolille. Yksin peli ja co-op kans ihan loistavaa viihdettä. Tämä on toki vain minun mielipide
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ostaisin pelin muuten heti mutkun ei oo sitä rahaa! kun oon 95 synyyny niin en tiä mistä pierasisin ne rahat? mistäs tuon pelin saisi kaikista halvimmalla? :cool:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

En usko, että peliä saa Suomesta alle 60e, mutta jos tilaat ulkomailta pelin saa noin 50e.

Eli kovin suuria eroja ei ole, koska peli on vasta julkaistu...
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

opa95 sanoi:
Ostaisin pelin muuten heti mutkun ei oo sitä rahaa! kun oon 95 synyyny niin en tiä mistä pierasisin ne rahat? mistäs tuon pelin saisi kaikista halvimmalla? :cool:

Ei ainakaan Porin PlayCity:stä... Varmasti suomen kallein Vegas 73:n hintalapulla, mutta sainpahan ainakin omani jo eilen... ;)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Ostin tänään ko. pelin. Hyvä peli on ollu ja en oo viel ees kokeillu netissä. Grafiikka on tosi hieman sumeata putkitöllössä, mut mua se ei oo haitannu.

Ja jos joku viitsisi lisätä mut kaverilistaanne niin pääsisin sitten pelaa suomalaisille servuille... jos joinaaminen menee niin hankalasti.
PSN nimi: ReuBAni
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Peli lähtee ostoon sittenkin :) Ostan pelin näillänäkymin Keskiviikkona Tampere kaleva Gigantista. Hintaa on 59e. Eli jos online peliseura kiinnostaa laita privaa, koska ystävälistani on täynnä ja minä poistan sieltä jonkun kehen en pidä juurikaan yhteyttä.

Ja tuo minun online id on: opa95.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas [PS3 Hype]

Eli siis kannattaako edes vaivautua ostamaan jos omistaa ainoastaan putkitelkan?

Tekis mieli ostaa, mutta jos kuva on oikeesti kovin sumeeta putkella ni ei kyllä tuu mitään
 
Ylös Bottom