Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rainbow Six: Vegas

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Jostain syystä jätin tämän pelin ostamatta silloin, kun se ilmestyi, mutta nythän tuon voisi hommata, kun halvalla lähtee Play.comista.

No, kysymys kuuluu, että millainen se co-op on? Ghost Recon: Advanced Warfighterin co-op split screeninä oli ainakin ihan hauskaa, mutta kaveria ei pystynyt parantamaan, jos häneen osui. Onnistuuko tämä Rainbow Six: Vegasissa? Ja ilmeisesti kaikki nämä köydellä laskeutumiset sun muut on karsittu split screen co-opista?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Joona_89 sanoi:
No, kysymys kuuluu, että millainen se co-op on? Ghost Recon: Advanced Warfighterin co-op split screeninä oli ainakin ihan hauskaa, mutta kaveria ei pystynyt parantamaan, jos häneen osui. Onnistuuko tämä Rainbow Six: Vegasissa?

Livessä pelailin muutaman kentän, ja jos kuolema koitti, ei auttanu ku katsella ja odottaa muiden kuolemaa.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Elkee lyökö jos on kysytty aiemmin, mutta pystyykö yksinpelikampanjan tehtäviä pelata kaverin kanssa Livessä co-oppina?
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Mää ny oon lukenu noita teidän viestejänne, koska huomasin, että tällä viikolla Gigantti myy peliä mulle sopivalla hinnalla - 36 eurolla. Tämä on sopiva hinta pelistä, jossa toimiaan ei voi harkita rauhassa, eikä ehdi antaa kunnolla käskyjä. Tykkään taktikoida ja käyttää päätäni. Pelaaja-lehden arvostelusta luin seikan.

Toinen seikka on se, että kun haluan pelata ystäväni kanssa, niin noista viesteistä päätellen pääsemme jaetun ruudun tilaan pelaamaan onlinessa. Toista telkkua ei vielä ole, mutta laajakaistassa kyllä on paikkoja vaikka kuinka monelle konsolille. Mukavinta tietysti olisi, jos ei tarvitsisi raahata omaa konsolia ja voisi pelata kaverin pelillä, eikä kummankin tarvisi hankkia omaa peliä. Rahaa säästyisi. Nämä ongelmat ratkeavat, kunhan ystäväni saa oman konsolinsa. Sitten plärätään valikkoja ja vedellään johtoja.

Enemmän yksinpelin perusteella tämä nyt tulee kuitenkin hankittua, kun hintakin on kohtuullinen. Muutenkin olen pitänyt "Klänsyn" tyylistä, tarkoitan tällä lähinnä Splinter Celliä. Ennen olin PS2-pelaaja ja tykkäsin kovin Socomista, mutta eihän X360:lla toistaiseksi ole muita sitä muistuttavia pelejä kuin R6V. Vai onko? Tärkein ominaisuus, jolloin hyväksyn vaihtoehdon on, että komentoja voi rääkyä mikkiin, eli headsettiä voi käyttää. Kaikki muu on plussaa. :confused:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Intellectual sanoi:
Mää ny oon lukenu noita teidän viestejänne, koska huomasin, että tällä viikolla Gigantti myy peliä mulle sopivalla hinnalla - 36 eurolla. Tämä on sopiva hinta pelistä, jossa toimiaan ei voi harkita rauhassa, eikä ehdi antaa kunnolla käskyjä. Tykkään taktikoida ja käyttää päätäni. Pelaaja-lehden arvostelusta luin seikan.

En pitäisi Pelaaja-lehden arvostelua Jumalan sanana, enkä pidäkään. Pelissä on paljon tilanteita, joissa on parempi reagoida nopeasti, mutta ihan tarpeeksi rauhassa olen mielestäni pystynyt miehistöä käskyttämään. Olen saanut taktikoida ja käyttää päätäni. Vaikka tämä onkin enemmän suorempaa räiskintää ja vähemmän taktiikkaa kuin mitä R6-sarja on ollut, niin kyllä jokainen onnistunut taktinen temppu palkitsee.

Luulen että moni pelaaja "lähtee" ajautumaan räiskintälinjalle puolihuomaamattaan tässä, eivätkä aina ymmärrä pelin antamia mahdollisuuksia. Itsellekin kävi näin monta kertaa, mutta ennenkuin aloin syyttämään tästä peliä, huomasin että oma pelityyli se tässäkin nyt vaan kusi.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Intellectual sanoi:
Mää ny oon lukenu noita teidän viestejänne, koska huomasin, että tällä viikolla Gigantti myy peliä mulle sopivalla hinnalla - 36 eurolla.
Play.Comista tuon saa postiluukkuun kannettuna hintaan 27,99. Tietenkään sitä ei samantien saa käsiin, mutta melko edullinen.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Tempura sanoi:
En pitäisi Pelaaja-lehden arvostelua Jumalan sanana, enkä pidäkään. Pelissä on paljon tilanteita, joissa on parempi reagoida nopeasti, mutta ihan tarpeeksi rauhassa olen mielestäni pystynyt miehistöä käskyttämään. Olen saanut taktikoida ja käyttää päätäni. Vaikka tämä onkin enemmän suorempaa räiskintää ja vähemmän taktiikkaa kuin mitä R6-sarja on ollut, niin kyllä jokainen onnistunut taktinen temppu palkitsee.

Luulen että moni pelaaja "lähtee" ajautumaan räiskintälinjalle puolihuomaamattaan tässä, eivätkä aina ymmärrä pelin antamia mahdollisuuksia. Itsellekin kävi näin monta kertaa, mutta ennenkuin aloin syyttämään tästä peliä, huomasin että oma pelityyli se tässäkin nyt vaan kusi.

Joo, nyt olen siinä vaiheessa, kun pitäisi mennä jonkinmoiseen kaivokseen, eli olen nyt suorittanut kai jo ison osan ensimmäisestä tehtävästä ja kliseemäinen bossi odottaa jossain maan alla (?). Aluksi peli tuntui tosi vaikealta, mutta se johtui osaksi uusista kontrolleista: vaikka pelasin normaalitasolla henki meni tiuhaan. Nyt olen jauhanut peliä jo kaksi päivää ja alkaa tuntua yhä makeemmalta. Viimeksi niin kävi, kun satuin tajuamaan, että siellä on joku (kai Jumala) jättänyt mystisiä varustelaatikoita, josta äkkäsin valita huipputussarin, UMP:n. Sillä kun täräyttää, niin pari kutia riittää ja "terroristi" on kuollut.

Nyt sen tosiaan huomaa (ainakin näin alussa) että pääsen ihan riittävästi taktikoimaan. Tarkoitan lähinnä omien miesteni sijoittelua. Ainakin nämä alun kentät antoivat mahdollisuuden luoda muutamaankin kertaan ristitulimahdollisuuden, josta vihollisen on vaikea selvitä. Paras tilanne oli se, jossa huoneeseen johtaa kaksi ovea. Niin hyvin on peli suunniteltu, että käärmekameraa käyttäessäni voin komentaa miehet vastapäiselle ovelle. Tämä on juttu, jota tykkäsin tehdä Socomissa, vaikkakin se onnistui muistaakseni vain muutamassa paikassa. Pelintekijät ovat jo ennakkoon miettineet, mitä pelaaja haluaisi tuollaisessa tilanteessa tehdä ja mikä on cool. Sitten vaan paukku sisään ja yhtä aikaa kaikki perässä - tangos eliminated!

Uuden konsolin voiman huomaa selvästi nyt, kun pääsen vertaamaan vastaavaan PS2:n peliin. Kaikki on jotenkin jämäkämmin ja toimivammin tehty kuin Socomeissa. Tekoälykin on tehnyt vasta yhden varsinaisen virheen. Hoitoa voi kuitenkin antaa, eikä heppu ole poissa pelistä niin kuin Socomeissa käy. Erityisen rentouttavaa on se, että vastoin kuin Socomeissa, R6V:ssä omat miehet eivät pönötä koko ajan tiellä ahtaissakaan paikoissa, vaan ohittaminen sujuu todella sulavasti.

Irtonaisia tavaroita on paljon. Niillä on myös omat äänet. Säikähdin tietenkin puolikuoliaaksi, kun hipsin juuri etsien ristituliasemaa ja tönäisin vahingossa öljytynnyriä - KLONKS - mutta "terroristit" ovat räjäyttäneet kai niin paljon pommeja, että heidän kuulonsa on huono, joten ei mua kukaan huomannut.

Ainoa huono seikka joka ärsyttää, on tämä suoja-asemasta heittolaukausten ampuminen. Siitä kun ei ole mitään hyötyä. Vaikka asetan ristin pään kohdalle, ukko ampuu tosi huonosti. Tästä toiminnosta ei ole muuta hyötyä kuin että näkee paremmin. Se on vähän niin kuin Metal Gear Solideissa, mitä te ette ole koskaan pelanneet, mutta on poijaat loistava peli! Myös äänikomentoja voisi olla yksityiskohtaisempia. Nyt mikkiä ei viitsi noiden muutaman takia kaivaa esiin ja virtaa kuluttamaan.

Kaiken kaikkiaan toistaiseksi näyttää siltä, että ei tarvitse olla allapäin, vaikka Socom jäikin toiselle konsolille. Itse vähän ajattelinkin, että olisi ihan terveellistä vaihtaa vähän "konsolimaisemaa" ja päästä kokemaan vähän muutakin. R6V:tä pelatessani minulla oli sellainen hyvänolon tunne valinnastani, että ei sitä oikein voi kuvailla. Olin pelannut jo kauan ja kieltämättä minusta tuntui, että onkohan tällä pelialalla enää tarjolla muuta kuin jatko-osien jatko-osia/ onko GTA IV todella se ainoa peli, jonka vuoksi X360:n ostin? Nyt voin sanoa, että EI ole.

Ja kiitos Atomille, vai mikä se nyt oli (Atomih?) kun unohtui acco tuossa pitkää viestiä kirjoittaessa, vinkistä. Olikohan siinä ne postituskulutkin mukana. Tarkoitan ennakkomaksua, jonka voi suorittaa vaikka electronilla. Silloin postikulujen ei pitäisi olla suuret, ja peli tulee suoraan kotiin. No, kyllä se silti oli selvästi halvempi. Olen tyhmä, kun en kilpailuta tarpeeksi. Toisaalta sain hyvää liikuntaa kun poljin Giganttiin.:rolleyes:

Päivitys:
Se suojasta ampuminenkin ratkesi, en vaan osannut kontrolleja riittävän hyvin. Sehän toimii tosi hienosti ja on viksusti suunniteltu.

Tässä vaan on yksi iso onkku: peli on JÄRKYTTÄVÄN VAIKEA. Eilen yritin pari tuntia saada osatehtävää läpi, mutta aina tuli kuolo. Kun ukko menetti pimeänäkövehkeensä ja käytössä oli vain pistooli ja haulikko, en kerta kaikkiaan nähnyt vihollisia pimeässä. Lisäksi vaikka olin hyvin suojassa, välillä tuli siitäkin huolimatta osumia. Ehkä tämä paranee vielä tästä, sillä monipuolisten kontrollien kanssa menee välillä sähläämiseksi. Vaikeustaso nousee selvästi liian korkeaksi, kun välineitä ja tiimiä ei ole.

On tosi ärsyttävää, ettei tässä voi tallentaa useammin, kun kerran normaalitaso vastaa muiden pelien extremetasoa. Yksinkertaisesti en vaan jaksanut yrittää paria tuntia pidempään. Peli on kuitenkin muuten niin hyvin tehty, että varmaan tulee vielä yritettyä. Ehkä lopulta joudun kuitenkin myöntämään, kuten joskus harvoin on käynyt, että peli vaan on minulle liian vaikea. Viimeksi näin kävi PS2:n State Of Emergency -pelissä. Vein sen vähin äänin divariin ja vaihdoin toiseen peliin. R6V:n kohdalla uhkaa käydä samoin, jos huomaan, että kontrollit ovat selvästi jo hanskassa ja onnistuminen on pelkkää säkäpelaamista. Vihaan säkäpelejä! Pelissä onnistuminen tulee perustua taitoon eikä tuuriin (Paitsi lotossa).

Kyllä Ubisoftilla nyt on mopo karannut käsistä vaikeustason suhteen. Jatkossa tämä aiheuttaa sen että tulen välttämään näitä pelejä. Ubisoft on menettämässä ainakin tämän pelin kohdalla asiakkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Intellectual sanoi:
Tässä vaan on yksi iso onkku: peli on JÄRKYTTÄVÄN VAIKEA. Eilen yritin pari tuntia saada osatehtävää läpi, mutta aina tuli kuolo. Kun ukko menetti pimeänäkövehkeensä ja käytössä oli vain pistooli ja haulikko, en kerta kaikkiaan nähnyt vihollisia pimeässä. Lisäksi vaikka olin hyvin suojassa, välillä tuli siitäkin huolimatta osumia. Ehkä tämä paranee vielä tästä, sillä monipuolisten kontrollien kanssa menee välillä sähläämiseksi. Vaikeustaso nousee selvästi liian korkeaksi, kun välineitä ja tiimiä ei ole.

On tosi ärsyttävää, ettei tässä voi tallentaa useammin, kun kerran normaalitaso vastaa muiden pelien extremetasoa. Yksinkertaisesti en vaan jaksanut yrittää paria tuntia pidempään. Peli on kuitenkin muuten niin hyvin tehty, että varmaan tulee vielä yritettyä. Ehkä lopulta joudun kuitenkin myöntämään, kuten joskus harvoin on käynyt, että peli vaan on minulle liian vaikea. Viimeksi näin kävi PS2:n State Of Emergency -pelissä. Vein sen vähin äänin divariin ja vaihdoin toiseen peliin. R6V:n kohdalla uhkaa käydä samoin, jos huomaan, että kontrollit ovat selvästi jo hanskassa ja onnistuminen on pelkkää säkäpelaamista. Vihaan säkäpelejä! Pelissä onnistuminen tulee perustua taitoon eikä tuuriin (Paitsi lotossa).

Kyllä Ubisoftilla nyt on mopo karannut käsistä vaikeustason suhteen. Jatkossa tämä aiheuttaa sen että tulen välttämään näitä pelejä. Ubisoft on menettämässä ainakin tämän pelin kohdalla asiakkaan.

Jeps, itelläkin pääsi pari ärräpäätä niiden kohtien kanssa. Siinä ei oikein muu auta kun yrittää uudestaan ja uudestaan. Itsekki ostin juuri tämän pelin ja nyt tällä hetkellä se menee yrityksen ja erehdyksen kautta eteenpäin, eli joka save kohdan välissä tulee ainakin 2-5 kuolemaa.
Harmittaa rampata samoja kohtia monta kertaa peräkkäin. Varsinkin siellä Danten Kasinossa vai mikä liekään...

Myös harmittaa että pelaajan hahmo tuntuu olevan normi kaveri, mutta Terroristit ja varsinkin omat apurit tuntuvat olevan yli-ihmisiä :p
Eli he voivat ampua tarkemmin, suojien ja ritilöiden läpi(pelaajan ammukset pysähtyvät ritilään), myös he kestävät luoteja enemmin.

Tulipa kirjoitettua negaatiivistä paljon... Peli on muuten ihan loistava. Olen kyllä viihtynyt sen seurassa, ainakaan kontrolleja ei ole sabotoitu samalla tavalla kuin Dead Risingissä. :)

Kuitenkin, pitää vaan yrittää ja yrittää tätä peliä, ei kannata luovuttaa. Itsekkin olin jumissa siel kaivoksissa. Sitten huomasin että pistooli ja rynninimen auttaa.

Pistooli on kyllä pelin kuningas ase, beretta + laser sight on aika kova yhdistelmä. :D
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

ATomiH sanoi:
Play.Comista tuon saa postiluukkuun kannettuna hintaan 27,99. Tietenkään sitä ei samantien saa käsiin, mutta melko edullinen.
Jep, itsekkin tilasin tuolta alkuviikosta... ...alkaa vaan tätä ketjua lukiessa pelätä, että kestääkö omat hermot pelin vaikeustasoa :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

jii75 sanoi:
Jep, itsekkin tilasin tuolta alkuviikosta... ...alkaa vaan tätä ketjua lukiessa pelätä, että kestääkö omat hermot pelin vaikeustasoa :)

Vaikein vaikeustaso on kyllä välillä hankala, mutta se on loppupeleissä helposti läpäistävissä. Vaatii vain enemmän taktiikkaa ja kärsivällisyyttä poimia terroristit yksi kerrallaan hengiltä.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Paras räiskintäpeli tähän mennessä omasta mielestä uudelle boxsille, mutta muutama tosi veemäinen kohta. :cool:
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Berserker sanoi:
Kuitenkin, pitää vaan yrittää ja yrittää tätä peliä, ei kannata luovuttaa. Itsekkin olin jumissa siel kaivoksissa. Sitten huomasin että pistooli ja rynninimen auttaa.

Pistooli on kyllä pelin kuningas ase, beretta + laser sight on aika kova yhdistelmä. :D

Kyllä minä aion tänään taas kokeilla, koska muuten tämä on juuri sellainen peli, jota haluaisin pelata. Nyt kun tässä muistelen PS2-aikoja, on toinenkin peli, jota en saanut läpipelattua. Se oli ensimmäinen Socom. Kuitenkin kakkososan ostin ja sen sain sitten kokonaan läpi moneen kertaan, vaikka sekin on vaikea peli. Kolmososassa taas oli liian helppo vaikeustaso. Niin ne vaihtelee. Tavallaan minulla on oltava joku vaikeakin peli, sillä välillä sitä haluaa oikein kunnon vastuksen. En varmaankaan myy R6V:sia. Kai minut on vakuuttanut tämä pelintekijöiden työnjälki, joka kuitenkin on muuten huolellista. Se herättää minussa kunnioitusta - ei sellaista peliä voi mennä vaihtamaan.

Että pistooli pelin paras ase. No, minusta se UMP oli aika tehokas, mutta en tässä vaiheessa käy vastaan väittämään. Minulla on sellainen tunne, että minulla on edessä vielä monta kikkaa, jota en vain ole vielä älynnyt kokeilla.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Intellectual sanoi:
Kyllä minä aion tänään taas kokeilla, koska muuten tämä on juuri sellainen peli, jota haluaisin pelata. Nyt kun tässä muistelen PS2-aikoja, on toinenkin peli, jota en saanut läpipelattua. Se oli ensimmäinen Socom. Kuitenkin kakkososan ostin ja sen sain sitten kokonaan läpi moneen kertaan, vaikka sekin on vaikea peli. Kolmososassa taas oli liian helppo vaikeustaso. Niin ne vaihtelee. Tavallaan minulla on oltava joku vaikeakin peli, sillä välillä sitä haluaa oikein kunnon vastuksen. En varmaankaan myy R6V:sia. Kai minut on vakuuttanut tämä pelintekijöiden työnjälki, joka kuitenkin on muuten huolellista. Se herättää minussa kunnioitusta - ei sellaista peliä voi mennä vaihtamaan.

Että pistooli pelin paras ase. No, minusta se UMP oli aika tehokas, mutta en tässä vaiheessa käy vastaan väittämään. Minulla on sellainen tunne, että minulla on edessä vielä monta kikkaa, jota en vain ole vielä älynnyt kokeilla.


Hehe, siis pidin itse pislasta, olen näes pistooli miehiä yleensäkkin. En tarkoittanut että se olisi pelin paras ase statsien sun muuden puolesta. :)
Mutta kyllä tykästyin siihen, jotenkin sillä on vaan kivempi paukuttaa menemään, ja siinä on ikuiset panokset.

Mutta on se parempi siihen soolo kohtaan kuin se haulikko minkä saat. Sen voin sanoa.

Päivitys: Arghh... Nyt pääsin sellaiseen ooppera talon lavalle. On muuten aika pirun vaikea kohta, tulee oikein mieleen God of Warin se loppu matsit God-vaikeudella, pahassa mielessä. >.<

Toivon että ei oo samanlainen pelin pysäyttäjä, tää ei edes oo realistic vaikeudella... Harmittaa tälläiset suojelutehtävät, varsinkin kun oma hahmo kestää kaks osumaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Vihdoinkin läpi... Meinas parissa kohtaa palaa pinna. :D

Mutta onneks se on nyt pelattu läpi.

Ärsytti aika rankasti siinä lopussa kun piti siihen rakettiin laittaa se räjähde niin luulin että sen jälkeen kun se on asennettu siitä ehtis juosta alta pois, mutta saman tien se raketti sitten lähti ja kuolin siihen, ja koko kohta alusta XD.

Mutta hyvä peli oli.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Liirumlaarumia, ei tuo Normal ainakaan liian vaikea ollut. Harmi vain, peli on tullut myytyä nyt kun näitä lukee alkaisi syyhyttämään mättää verkossa ja ehkäpä läpäistä Realisticilla. :(
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Otkor sanoi:
Liirumlaarumia, ei tuo Normal ainakaan liian vaikea ollut. Harmi vain, peli on tullut myytyä nyt kun näitä lukee alkaisi syyhyttämään mättää verkossa ja ehkäpä läpäistä Realisticilla. :(

Kyllä se realistic oli myös helppo. :)
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Otkor sanoi:
Liirumlaarumia, ei tuo Normal ainakaan liian vaikea ollut. Harmi vain, peli on tullut myytyä nyt kun näitä lukee alkaisi syyhyttämään mättää verkossa ja ehkäpä läpäistä Realisticilla. :(


Riippuu pelaajasta. Itselleni normal oli juuri sopivan haastava. Mutta hyvä peli oli kuitenkin. Viimeksi Rainbow Sixeistä on tullu pelattua sitä ekaa, ja taktisia räiskintöjä ei pahemmin oo pelattu, mitä nyt Gears of Waria :), mikä oli ehkä hieman helpompi ja asteen hauskempi.
 
Vastaus: Rainbow Six: Vegas

Berserker sanoi:
Hehe, siis pidin itse pislasta, olen näes pistooli miehiä yleensäkkin. En tarkoittanut että se olisi pelin paras ase statsien sun muuden puolesta. :)
Mutta kyllä tykästyin siihen, jotenkin sillä on vaan kivempi paukuttaa menemään, ja siinä on ikuiset panokset.

Mutta on se parempi siihen soolo kohtaan kuin se haulikko minkä saat. Sen voin sanoa.

Päivitys: Arghh... Nyt pääsin sellaiseen ooppera talon lavalle. On muuten aika pirun vaikea kohta, tulee oikein mieleen God of Warin se loppu matsit God-vaikeudella, pahassa mielessä. >.<

Toivon että ei oo samanlainen pelin pysäyttäjä, tää ei edes oo realistic vaikeudella... Harmittaa tälläiset suojelutehtävät, varsinkin kun oma hahmo kestää kaks osumaa.

JUP! Minulla oli liian varovainen tyyli. Kaivoksessa todella pitää mennä vauhdilla päälle, niin vastustaja ei oikein tiedä ampuisiko vai menisikö suojaan ja ampuisi sieltä. Aloitin pistoolilla, jolla hoitelin ne kaksi, koska vasta niiltä saín haulikon.

Tässä tuli ristiriita, kun pistoolilla kyllä on selvästi suurempi tulinopeus, mutta haulikko taas on tehokkaampi tappaja. Sovelsin sinne asti, missä jo saa AK-47, seuraavaa strategiaa:

1. Haastoin laukausten vaihtoon ja pysyin huolella suojassa silloin, kun vihollinen ampui.
2. Sillä välin, kun vihollinen tyhjensi asettaan ampumalla vieressä olevaan seinään, varmistin, että oma haulikko oli täyteen ladattu.
3. Kun kuulin, että vastustaja alkaa ladata asettaan, hyökkäisin lähelle ja tapoin metrin päästä.

Edellinen koskee lähinnä niitä vastustajia, jotka ovat niin hyvin piilossa, että niitä ei voi tappaa ampumalla aina, kun käsi tulee näkyviin. Nämähän ampuvat läpi suojien, joten on odotettava riittävän kaukana, ettei saa osumia. Silloin ainoa turvallinen tapa on edelläkuvattu.

Ongelmahan oli se, että en nähnyt vihollista. No, sitten tuli armeija-ajat mieleen, jolloin opetettiin, miten vihollinen paljastaa itsensä aseen suuliekillä. Aloin panna merkille, missä kohtaa suuliekki on ja pamauttelin sinne aina silloin, kun vihollinen oli tuomassa kättänsä esiin ampuakseen. (Niillä tuntuu olevan ainakin jonkin aikaa sama rytmi, johon voi sopeutua ja arvata, milloin "luu tulee pihalle") Koska paukkuja riitti, lopulta kuulin odotetun ähkäisyn. Kentän loppua kohden peli alkoi helpottua selvästi. Kun vielä nappasin pomminpamauttelijalta AK:n niin olo oli kuin Samuel L Jacksonilla elokuvassa Jackie Brown, kun hän esittelee Robert de Nirolle "misuja jotka tykkää aseist". On se tässäkin pelissä melkoinen papatin!

No nyt on ongelmana se, että pitää taas palata taktikointiin. Se oli vaikeaa, kun minusta jo oli tullut hullu rynnijä. Tässä kasinon kentässä ei kai edes pidä yrittää mitään yksin, kun tiimi ja varusteet ovat taas apuna. Kyllä vaikuttaa vaikealta tämäkin. Alue ja vihollisten tekoäly kyllä vaikuttaa ihan toisenlaiselta kuin aikanaan PS2:lla, että kyllä pitää vaan jaksaa vääntää.

Eli lisää vaikeuksia tiedossa jossain oopperatalon katolla:eek: . No, yritän olla ovela ja mukautua pelin vaatimuksiin.
 
Ylös Bottom