Vastaus: Rainbow Six: Vegas
kloever sanoi:
Oikeesti, noi fontit on niin "80's". Mainosta itseäsi tuolla KonsoliFin:n "Etsitään Live-seuraa" threadissa, ja katso sieltä sopivia pelaajia itsellesi. Tätä kautta mahdollisuudet kasvavat.
Kaikki pelit tosiaan, missä itse pelasin olivat invitejä, yhteenkään randomiin en törmännyt.
Se johtuu siitä, että olin nuori "80s". Se jäi päälle.

En voi sille mitään, että pitää aina käyttää kaikkia annettuja mahdollisuuksia tekstin elävöittämiseksi - paitsi nyt ihan sinun takiasi en sitä tee.

Vai pitäiskö sittenkin muuttaa vähän tota...
Kiitos vinkistä. Tosin viimeksi kävi niin, että ne britit alkoivat kelpuuttaa minut mukaan. Ehkä syy oli se, että osaan jonkin verran englantia tai sitten ( todennäköisempi syy) se, että aloin pärjäämään paremmin. Yhdessä vaiheessa olin tappolistan kärjessä, kun peli päättyi. Sitten ihan omaa syytäni lensin pihalle, kun tapoin oman tiimin jäsenen.
Aloin vähän päästä kärryillekin, kun huomasin, että tähtäämällä kaveria sen acco näkyy. Niinpä kun pyysin kulmassa partioivaa tiimini jäsentä sanomalla "cover me", tämä varmisti selustani, kun siirryin eteenpäin. Oivalsin myös että aseeseen kantsii kytkeä kiikari, koska tykkään kytätä kauempaa. Pelastin muutaman kaverin varmalta kuolemalta, kun vihollinen ei nähnyt minua, sillä olin sopivan kaukana. Se luuli, että sitä tulitti vain lähempänä oleva kaverini. Aina kun tämä palasi suojaan vihulainen tuli esiin ja pääsin tulittamaan sen hengiltä. Kyllä tiimityöllä on suurempi merkitys kun ensin kuvittelin - ja oikeilla, omaan taistelutyyliin sopivilla varusteilla sekä kustomoinneilla.
Niinpä nyt onkin taas tällä kertaa vähän paremmat fiilikset onlinen suhteen. Harkitsen jopa gold-jäsenyyden uudistamista.