Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kerrottakoon vielä, että en omista Liveä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Qstuw
Return to castle Wolfenstein
Lueskelin juuri Konsolifinin arvosteluja ja RF2 oli saanut 8, kun taas RtCW 7½. Gamespot oli toista mieltä...Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Kannattaa lueskella arvosteluja molemmista peleistä, sekä pelaajien kommentteja ja tehdä päätös noiden perusteella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Co-op oli wolfensteinissä (minun mielestäni) tylsä, vaikka kuulemani perusteella luulin hienoksi.
Hmmm... No ehkäpä sitten Rainbow Six 3. Mutta mahtaako siitä olla yksinpeliksi...?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Olen kumpaakin peliä testannut vähän, ja en oikein suosittelisi kumpaakaan. Aika tylisä pelejä molemmat, valitettavasti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Hmmm... No ehkäpä sitten Rainbow Six 3. Mutta mahtaako siitä olla yksinpeliksi...?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Tuolla kehuttiin yksinpeliä, eli eiköhän se ole hyvä.
Niin no, onhan minulla jo Unreal Championship. Ja koska pidän myös kevyestä taktikoinnista, taidan sittenkin ostaa Rainbow Six 3:sen. Sehän on myös varsin mainio peli, eikö.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Remaster, mites olisi Serious Sam? Räiskintää, räiskintää ja vielä
kerran räiskintää koko rahan edestä. Ehkä puuduttava pitemmän
päälle mutta pienemmissä annoksissa oivallinen. Mutta sinähän halusit räiskintää?
Ja kohtahan ilmestyy Unreal 2, jospa siitä olisi johonkin (toivomme ainakin).