Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Räiskintää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja remaster
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös tuo RF2 ollut aika surkea..? Varmaan ostasin Wolfensteinin, vaikka se ei olekaan niin realistinen peli. Kannattaa lueskella arvosteluja molemmista peleistä, sekä pelaajien kommentteja ja tehdä päätös noiden perusteella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Kannattaa lueskella arvosteluja molemmista peleistä, sekä pelaajien kommentteja ja tehdä päätös noiden perusteella.
Lueskelin juuri Konsolifinin arvosteluja ja RF2 oli saanut 8, kun taas RtCW 7½. Gamespot oli toista mieltä...

Kannattaa huomata eri arvostelijat, joten mielipiteet vähän vaihtelevat sen mukaan. Mutta tosiaan jos vain yksinpeliä ajattelee, Red Faction 2 voi olla parempi valinta, vaikka sekin aika keskinkertainen peli minun mielestäni on. Mutta Return to Castle Wolfensteinin yksinpeli on vielä huonompi (ja muuten hyvän Live-moninpelin pilaa lagiongelmat). Co-op olisi pelastanut paljon, jos joku olisi älynnyt mahdollistaa tallentamisen kyseisessä pelimuodossa. :rolleyes:

Enivei en suosittelisi suoralta kädeltä ostamaan kumpaakaan, kun markkinoilla on niin paljon parempiakin pelejä. Jos vauhdikasta toimintaa halajaa, esimerkiksi Metal Arms voi olla harkitsemisen arvoinen paketti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Co-op oli wolfensteinissä (minun mielestäni) tylsä, vaikka kuulemani perusteella luulin hienoksi.

Wolfensteinin co-opissa FPS oli varmaan ~20 ja tietyissä kentissä päätä alkoi särkemään. Muuten hauska co-op mahdollisuus ryssitty kunnolla.

Olen kumpaakin peliä testannut vähän, ja en oikein suosittelisi kumpaakaan. Aika tylisä pelejä molemmat, valitettavasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tep
Olen kumpaakin peliä testannut vähän, ja en oikein suosittelisi kumpaakaan. Aika tylisä pelejä molemmat, valitettavasti.
Hmmm... No ehkäpä sitten Rainbow Six 3. Mutta mahtaako siitä olla yksinpeliksi...?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Hmmm... No ehkäpä sitten Rainbow Six 3. Mutta mahtaako siitä olla yksinpeliksi...?

Käypäs lukemassa tuo R6 3 -aiheinen topic, niin tiedät enemmän: Linkki. Tuolla kehuttiin yksinpeliä, eli eiköhän se ole hyvä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Remaster, mites olisi Serious Sam? Räiskintää, räiskintää ja vielä
kerran räiskintää koko rahan edestä. Ehkä puuduttava pitemmän
päälle mutta pienemmissä annoksissa oivallinen. Mutta sinähän halusit räiskintää?
Ja kohtahan ilmestyy Unreal 2, jospa siitä olisi johonkin (toivomme ainakin).

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Azathoth
Remaster, mites olisi Serious Sam? Räiskintää, räiskintää ja vielä
kerran räiskintää koko rahan edestä. Ehkä puuduttava pitemmän
päälle mutta pienemmissä annoksissa oivallinen. Mutta sinähän halusit räiskintää?
Ja kohtahan ilmestyy Unreal 2, jospa siitä olisi johonkin (toivomme ainakin).
Niin no, onhan minulla jo Unreal Championship. Ja koska pidän myös kevyestä taktikoinnista, taidan sittenkin ostaa Rainbow Six 3:sen. Sehän on myös varsin mainio peli, eikö.

Ylös Bottom