Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Rapala´s Fishing Frenzy

tiki10

New Member
Kalastaminen on oikeasti kivaa, mutta onko kellään kokemusta virtuaalikalastuksesta???

Metacriticissä surkeat arvostelut ainakin tällä Rapalas Fishing Frenzyllä, mutta onko aivan susi peli? Joku pelannut?

Muita kalastuspelejä ei varmaan 360:lle ole....

Kai se kalastaminen kuulu jonnekin muualle kun olohuoneeseen, mutta kalamies kun on, niin pitäisikö kokeilla? Aika edullisesti saisi nyt sitäpaitsi:

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B001D7Z7TI
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

Omasta mielestäni kalapelien skaala viihdyttää vain ja ainoasaan kalastuksesta kiinnostuneita. Ei siis kannata välttämättä etsiä arvosanoja yleisiltä arvostelijoilta, olivat he kuinka hyviä tahansa. Itse tosin kalastuksesta kiinnostuneena olen törmännyt myös järkyttäviin tapauksiin, kyseessä taisi tosin olla ensimmäiselle pleikkarille tehdyt masterpiecet.

Mutta niin... kannattaa tosiaankin mennä kyselemään kalastuspeleistä perehtyneiltä enemmän. Itselläni kokemusta ei kyseisestä pelistä ole. Jos kyseessä on sama versio, mistä kaverini puhuu, peli on luultavammin enemmänkin viihdyttävä kuin hyvä :)
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

Jos haluut kunnon kalastuspelin niin googleen vaan kirjottelet propilkki :)
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

Tämä ketju on just niin suosittu kun arvasinkin.... :)

Eli....kalastuspelit ovat melkoista kökköä.
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

Wiille kyseinen peli sisältää jonkinlaisen "kelan" jonka pitäisi tuoda elävyyttä digitaaliseen kalastamiseen. Muille laatoille ei taida kyseistä 'huippuominaisuutta' olla :D
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

Tämä ketju on just niin suosittu kun arvasinkin.... :)

Eli....kalastuspelit ovat melkoista kökköä.

Kuten myös metsästyspelit... :( Mutta Propilkkiä itsekin suosittelisin, uskon sen pyyhkivän tuolla Rapala pelillä lattioita.
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

Waah :D Ei kukaan nyt tosissaan voi SUOSITELLA kenellekkään propilkkiä.

Kamoon hei...
 
Vastaus: Rapala´s Fishing Frenzy

No voi tietenki siellä alkaa kohta MM kisat eiku tiimiä vaan pystyyn :)

http://www.kalassa.net/propilkki2/

Henkilökohtaisesti en kyllä tiedä et miten joku jaksaa tota pelata? Mulla kaveri pelaa tota aika paljon ja olen kyllä kyllä ihmetelly et miksi.
 
Ylös Bottom