Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Kun oot tuhonu ne holotaulut, meet toiselle kuulle (Sellaselle, jossa on ase ja panssarikauppa) Muistaakseni siellä on Vullardi, joka antaa sinulle uuden holotauluja koskevan tehtävän.

Okei pitääpä kokeilla. Ja voi ollskkin et pitää sinne mennä ku muistaakseni sekin oli vielä vihreänä siis siinä kartas
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Tietäkkseni vielä pleien savet ei riitä, jotta saa ne extrat, täytyy olla myös kyseisten pelein asennukset. Tämä on tehty juuri siksi, ettei tuollaista "Anna mulle savet" puijausta synny.
Harmi, sillä olen jo poistanut pelien asennukset, mutta jättänyt tallennukset kovalevylleni juuri tällaisia tapauksia varten, Mutta ei sitten näköjään auttanut... :(

Selvennykseksi vielä... En siis enää omista noita aiempia PS3:n Ratchet-pelejä, jos joku ei osannut lukea rivien välistä... :rolleyes:
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Sori tuplapostista, mutta olen yhdessä pattitilanteessa - en tiedä, miten siitä Vela-sektorilta löytyvästä otetaan se ydinnäyte. Olen kokeillut kaikkea: olen ampunut sitä, olen lentänyt sen takana ja olen jopa yrittänyt ottaa siitä kiinni vetokoukulla, mutta mikään ei tunnu toimivan :confused:

Voisiko joku selventää, mitä pitää tehdä saadakseen sen ydinnäytteen?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Sori tuplapostista, mutta olen yhdessä pattitilanteessa - en tiedä, miten siitä Vela-sektorilta löytyvästä otetaan se ydinnäyte. Olen kokeillut kaikkea: olen ampunut sitä, olen lentänyt sen takana ja olen jopa yrittänyt ottaa siitä kiinni vetokoukulla, mutta mikään ei tunnu toimivan :confused:

Voisiko joku selventää, mitä pitää tehdä saadakseen sen ydinnäytteen?
Se komeetta? Aikalailla lähellä sitä pitää lentää (ei siihen vahingoittavaan jälkipyörteeseen mutta ihan sen rinnalla) ja vetokoukun pikakuvakkeen pitäisi syttyä merkiksi siitä, että palanen voisi irrota. Sitä kehiin, palanen irti ja jos jää matkalle niin uudestaan kyytiin ja raahaus kohteeseen.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Se komeetta? Aikalailla lähellä sitä pitää lentää (ei siihen vahingoittavaan jälkipyörteeseen mutta ihan sen rinnalla) ja vetokoukun pikakuvakkeen pitäisi syttyä merkiksi siitä, että palanen voisi irrota. Sitä kehiin, palanen irti ja jos jää matkalle niin uudestaan kyytiin ja raahaus kohteeseen.
Ok, kiitti tiedosta!

Vielä olisi yksi kysymys. Voiko niitä Clankin hankalia superpulmia, joista saa kultapultteja, mennä enää pelin läpäisyn jälkeen vai pitääkö ne tehdä ennen sitä?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Ok, kiitti tiedosta!

Vielä olisi yksi kysymys. Voiko niitä Clankin hankalia superpulmia, joista saa kultapultteja, mennä enää pelin läpäisyn jälkeen vai pitääkö ne tehdä ennen sitä?

Voi ne. Pelin läpäisyn jälkeen voit vielä teleportata Clankilla eri osiin The Great Clockia.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Haluaako joku vaihtaa suomenkielisen versionsa englanninkieliseen?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

ACITia voi pelata englanniksikin, vaikka olisi suomenkielinen kopio. Vaihda PS3n käyttöjärjestelmäkieli englanniksi, niin myös pelissä hahmot puhuu englantia.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Aloitin pelin helppo-vaikeustasolla silloin kun pleikkari ei vielä ollut nettipiuhan päässä. Johtuuko siitä vai mistä mutta alkupään trophyt jäivät saamatta ja sitten jossain vaiheessa kun sain nettiyhteyden ja jatkoin peliä niin trophyjä alkoi tulla sitä mukaa kun peli eteni..

Koitin äsken aloittaa uuden pelin vaikea-tasolla, mutta vaikka zonisäiliöt on hallussa ja suuren kellon ykkössektorit läpäisty niin trophyjä ei tule.. missä vika

Oliko kenelläkään ratkaisuajatuksia tähän robleemaan?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Masahiiri. Koitappa poistaa save ja aloittaa ihan alusta. Kyllä niitä pitäisi tulla ilman mitään onkelmia.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Masahiiri. Koitappa poistaa save ja aloittaa ihan alusta. Kyllä niitä pitäisi tulla ilman mitään onkelmia.
Entä jos on jo pelannut pelin läpi suomenkielisenä, mutta haluaisi aloittaa haastemoodin englanninkielisenä?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Entä jos on jo pelannut pelin läpi suomenkielisenä, mutta haluaisi aloittaa haastemoodin englanninkielisenä?

Itse en peliä omista, mutta koita ennen kuin aloitat pelin uudestaan laittaa järjestelmä kieleksi englanti jos ei wörki en sitten tiedä. Vai voikohan sieltä pelin ihan omista valikoista laittaa kielen englanniksi. Typerää jos ei voi.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Kirjotan tähän ku en löytäny muutakaan topiccia..
Peli ois kahta taitopistettä vaille valmis, eli neuvokaa miten hitossa nämä saa!

Ajanhaltija ( MASTER OF TIME) ja kuolleita ei kunnioiteta (NO RESPECT FOR THE DEAD).

tänne tai yv:nä.
KIITOS :D
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Kirjotan tähän ku en löytäny muutakaan topiccia..
Peli ois kahta taitopistettä vaille valmis, eli neuvokaa miten hitossa nämä saa!

Ajanhaltija ( MASTER OF TIME) ja kuolleita ei kunnioiteta (NO RESPECT FOR THE DEAD).

tänne tai yv:nä.
KIITOS :D
Ajanhaltija ( MASTER OF TIME): Saavuta taso 30 siinä Clankin ajankorjaus -minipelissä.
kuolleita ei kunnioiteta (NO RESPECT FOR THE DEAD): Tuhoa jokainen alus hautausmaalla.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Itse asiassa Master of Timessa pitää päästä ainakin tasolle 31 siinä minipelissä. 30 Ei vielä riitä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Näihin heittoihin haluaisi aina ne perustelut mukaan, ettei menisi ihan seinille huuteluiksi (?)

Ups unohdin! siis minun mielestä siin on paras tarina ja hyvä huumori!.

Edit: Aika huono perustelu mutta toivottavasti kelpaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Ajanhaltija ( MASTER OF TIME): Saavuta taso 30 siinä Clankin ajankorjaus -minipelissä.
kuolleita ei kunnioiteta (NO RESPECT FOR THE DEAD): Tuhoa jokainen alus hautausmaalla.

Miten noita tasoja sit voi saavuttaa? :eek:
oon ne kaikki tehnyt mistä saa kultaset pultit.

No hitto, olen itse kokeillut sieltä hautuumaalta tuhota joka hiton sirpaleen,mutta silti ei taitopistettä meinaa herua...

PS: itse pelistä,minun mielestäni paljon heikompi kuin TOD. Esim. taisteluareenalla ei CIT:issä ollut Qwarkin selostuksia, ja muutenkin.. Juoni oli vähän sekava, aseet liian ykstoikkosia, suurin osa taitopisteistä oli lapsellisen helppoja saada sekä viritysosien ja pulttien sijainnit oli kartassa... kaikki jännitys hävisi ku kaikki oli valmiiksi, kuhan jaksoi marssia kentästä toiseen..
ja minne unohtui Ruoste Pete + KUMPPANIT?!

Toiselle läpipeluu kerralle ei itellä ainakaan jääny kuin aseitten kehitys V-X, sekä pari random taitopistettä..



JA Suomen kielellä pelaaville:
Olenko kuuro vai luulinko,että Ratchetilla vaihteli ääninäyttelijä parissa kentässä?
 
Ylös Bottom