Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Olen kiinnostunut ko. sarjasta, mistä osasta sarja kannattaa aloittaa? Tuoreena ps2 omistajana olen miettynyt kannattaako alkaa keräilemään ensimmäisestä osasta alkain, vai hypätäkö suoraan ps3:en tools of destructioniin? Vaatiiko tarina tietämystä edellisistä peleistä?
Ei vaadi, joskin jotkut harvat vitsit saattavat mennä ohi. Hyvin voi imo aloittaa suoraan Toolsista jos ei ps2-pelejä jaksa enää hommailla/pelata.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Hei, olen parhaillaan keräilemässä viimeisiä zoneja pitkin maita ja mantuja ja laskujeni mukaan varastosta puuttuu enään kaksi otusta.
Yhden saan oletukseni mukaan suoritettuani gladiaattoriareenan raretarium haastetilan, ongelma onkin jäljelle jäävä viimeinen joka on jäänyt "Bernilius Alpha" pikkuplaneetalle.
Tarkoitus olisi hyppiä tasolta toiselle aina ruostuneelle hyppyalustalle saakka, öljyä löytyisi toiselta tasolta mutta jostain syystä en saa ladattua asettani tämän kasvin luona vaikka kuinka kääntäisin ja vääntäisin.
Alankin pikkuhiljaa epäilemään että kyseessä olisi jokin bugi joka estäisi suorittamasta tehtävää, tai sitten ratkaisu on niin selvä että ensimmäisen vastauksen kuultuani häpeän silmät päästäni.
Mikäli kyseinen kenttä ja ratkaisu muistuu mieleen jollakulla, olisin kiitollinen vastauksesta.
Tuossa onnistuu myös sellainen ratkaisu, että hyppäät niiltä planeettaa kiertäviltä alustoilta sinne, mihin se katapultti sinut heittäisi. Hyppäät siis juuri silloin alustalta, kun se on sen katapultin kohdalla samaan suuntaan, johon se katapulttikin heittäisi, joka pitää öljytä, ja leijut rakettikenkiä käyttäen sille alustalle, jolle katapulttikin heittäisi. Minulle tapahtui sama bugi, mutta kiersin sen sitten tuolla tavalla. Kannattaa sitten tehdä se hyppy siten, että laitat valmiiksi jo rakettikengät jalkaan ja käynnistät sen rakettiturbon R2:sta. Sehän hyppää silloin voltilla nopeasti eteenpäin. Tuolla tapaa pääset varmasti perille.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Olen kiinnostunut ko. sarjasta, mistä osasta sarja kannattaa aloittaa?
Sarjassa on tiettyjä vakiohahmoja, joiden näkeminen PS3-peleissä ilahduttaa, jos tunnistaa hahmot. Lisäksi sarja on petrannut lähes osa osalta, joten kyllä kaikkein eniten tuosta saa irti, kun alkaa pelata ihan ensimmäisestä Ratchetista alkaen. Gladiaattorin ja PSP-porttaukset voi skipata huoletta, eli PS2:lla pelattavia pelejä on kolme samoin kuin PS3:lla (vaikka Quest for Booty on vain välipala, ei täysimittainen peli).
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

En löytänyt haulla tähän kysymykseen suoraa vastausta, joten kysynpä sitten itse: onkohan mahdollisesti Englannista (tai mistä tahansa Euroopasta) ostetussa pelissä suomen kieli valittavana?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Mitä eroa on Collectors Editionilla normi pakkaukseen verrattuna?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

En löytänyt haulla tähän kysymykseen suoraa vastausta, joten kysynpä sitten itse: onkohan mahdollisesti Englannista (tai mistä tahansa Euroopasta) ostetussa pelissä suomen kieli valittavana?
Itselleni vastatakseni UK-versiossa EI ole suomenkielistä tekstitystä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Mitä eroa on Collectors Editionilla normi pakkaukseen verrattuna?

-Kansi on paljon hienompihologrammikansi.
-Mukana toimitetaan koodi, jolla sa avattua Insomniac Moonin, mutta senvoi avata myös kokopelissä.
-Mukana myös Artwork vihkonen, mutta sensisältämä taideon avattavissa myös pelissä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

MIten työläs on tuo platina tässä pelissä, vaatiiko monta läpipeluu kertaa?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

MIten työläs on tuo platina tässä pelissä, vaatiiko monta läpipeluu kertaa?

Se riippuu siitä, millä tasolla aloitat pelin pelaamisen. Esim. itse aloitin suoraan vaikealla, jolloin peli täytyy pelata toisen kerran läpi haastetilassa ja siinä vaikean tason läpäisyn yhteydessä saa myös muiden vaikeustasojen trophyt.

Ei ole työläs platina, sain itse 3: ssa päivässä :D
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Jumankekka kun pystyy oleen koukuttavaa hommaa noiden aseiden kehittäminen.
Tässä viimeset 2 tuntia lähinnä jyskyttänyt areenan vikaa tehtävää kehittääkseni aseita, rahaakin on ihan kiitettävä määrä pamahtanut kasaan :D

Oisko tuon sonic eruptorin tarkoituskaan kehittyä vitostasolle? Nelostaso tällä hetkellä ja toi xp-palkki on täpötäynnä eikä tunnu mihinkään muuttuvan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Kyl se kehittyy vitostasollekkin. Muista et areenalla ne aseet kehittyy paaaaaaljon hitaammin kuin muualla. Paras kehityspaikka taitaa olla Vapedia.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Aloitin pelin helppo-vaikeustasolla silloin kun pleikkari ei vielä ollut nettipiuhan päässä. Johtuuko siitä vai mistä mutta alkupään trophyt jäivät saamatta ja sitten jossain vaiheessa kun sain nettiyhteyden ja jatkoin peliä niin trophyjä alkoi tulla sitä mukaa kun peli eteni..

Koitin äsken aloittaa uuden pelin vaikea-tasolla, mutta vaikka zonisäiliöt on hallussa ja suuren kellon ykkössektorit läpäisty niin trophyjä ei tule.. missä vika
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Eilen jo tuli mentyä tää läpi ja muu aika on sitten Zonien, Kultapulttien ja Skillpointtien keräämiseen mennyt. Päästiin aika lähelle kakkososaa mikä oli pelillisesti paras osa mutta joka osa alue jäi jotenkin uupumaan esim. aseiden muokkaus ei ollut yhtä rikasta kuin ToD:ssa ja avaruus taistelut oli lättäpinnalla verrattuna kakkososan vapaampaan lentämiseen.

Ennen kuin aloitan challenge modin niin yritän hankkia tuon viimeisen puuttuvan skillpointin, Flawlessin joka on pirun vaikea vaikka on RYNO 5.
Tätä kun tuli jauhettua ja restartattua tuli hassu bugi, vanhat vihut oli yhä areenalla ja ne jatko spawnaamista aina kun tuhosin yhden aallon ja loppujen lopuksi areenalla taisi pyöriä parhaimmillaan se 50 vihua :D mutta RYNO on melkonen auraaja niin pääs helposti paikasta toiseen nappi pohjassa. Mutta pääkin kun pääsi niin peli tiles. Harmi sinänsä sillä ne olis ollu siinäkin. Oliskos kellään hyvää taktiikkaa tähän?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vielä My Blaster Runs Hot,normal ja hard trophyt puuttuu että sais platinan
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vielä My Blaster Runs Hot,normal ja hard trophyt puuttuu että sais platinan

Multa puuttuu enää muutama kultapultti, eli ne clankilla tehtävät suuren kellon spesiaalipuzzlet, onko kellään heittää jotain linkkivinkkiä tms , koska nuohan on ihan törkeen vaikeita :)
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Joo, ne on melkein mahdottomia ilman jotain ohjevideota. Tämän avulla kumminkin pääsin läpi: Gold Bolt Locations + Other Trophy Help - PS3 Trophies Forums

Vaati kyllä useamman toiston kun sen tajusi mikä selvisi yrityksen ja erehdyksen kautta, 10 sekunttia jäi extra aikaa, toinen lisäpuzzle taas meni nipin napin ajan kanssa mutta melko yksinkertainen se loppujen lopuksi olikin. Mutta saisivat ND porukka pyytää Insominiac tekemään seuraavaan Unchartediin nuo puzzlet kun ne tuuppasivat olemaan parempia muutenkin.

Itsekkin enää pitää mennä challenge moodi läpi jotta saan viimeisen trophyn.

Pitäis mennä My Blater Runs Hot se lvl 15 läpi ku siinä on semmonen bossi, mutta harmittaa kun olen vain kerran päässyt kyseiselle tasolle.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Spoilaava (?) kysymys:

Miten pääsen Nefariouksen alukselle? Tehtävälistassa lukee että sinne täytyy mennä, mutta sinne ei pääse noiden valosäteiden takia.
 
Ylös Bottom