Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Mua rupee vaan korpeepaan ko ruvetaan vittuilemaan, että en pysty antamaan perusteluja. Kyllä niitä siinä oli, jos osaa lukea.

Kyllä trophyssä haastetta pitää olla, mutta se ei saa olla niin vaikea, että sen joutuu kaksinpelillä menemään niinkuin VALTAOSA sen on joutunut menemää,.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Mua rupee vaan korpeepaan ko ruvetaan vittuilemaan, että en pysty antamaan perusteluja. Kyllä niitä siinä oli, jos osaa lukea.

Kyllä trophyssä haastetta pitää olla, mutta se ei saa olla niin vaikea, että sen joutuu kaksinpelillä menemään niinkuin VALTAOSA sen on joutunut menemää,.

Ainoa asia mitä omasta mielestäni Insomniac on tehnyt huonosti tuon trophyn kanssa on se että se on ylipäänsä mahdollista saada kaksinpelillä. Trophyt saavat olla haastavia (ja niiden pitääkin olla). Nimenomaan tällaisia taitoa ja harjoittelua vaativia trophyja saisi olla peleissä enemmänkin. Kertovat paljon enemmän ihmisestä pelaajana, kuin monien pelien kymmeniä tai satoja tunteja aikaa vievät grindaustrophyt jotka eivät vaadi mitään muuta kuin aikaa.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Täytyy ensinnäkin kiittää, että tulit keskusteluun mukaan ilman provosointia. Olit ensimmäinen.

Omista "pelikavereistani" kahdeksalta löytyy tämä peli ja vain yksi on päässyt sen läpi YKSINPELAAMALLA. Kyllä se kertoo enemmän trophysta, kuin heidän tasostaan. Ymmärtäisin vaikeuden ehkä jotenkin (en ymmärtäisi), jos kyseessä olisi kultatrophy.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Ittellänikin oli aika paljon vaikeuksia tuon trophyn kanssa, mutta omasta mielestöni trophy oli aivan mahtava. Tollasissahan trophyissä on just se et yrittää ja yrittää ja sit ku viimein pääsee läpi niin JES! Tollaset trophyt ovat mielestäni hyviä ja tollasia ne kuuluukin olla.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Täytyy ensinnäkin kiittää, että tulit keskusteluun mukaan ilman provosointia. Olit ensimmäinen.

Omista "pelikavereistani" kahdeksalta löytyy tämä peli ja vain yksi on päässyt sen läpi YKSINPELAAMALLA. Kyllä se kertoo enemmän trophysta, kuin heidän tasostaan. Ymmärtäisin vaikeuden ehkä jotenkin (en ymmärtäisi), jos kyseessä olisi kultatrophy.
Nimenomaan tässä suhteessa kyseinen trophy on epäonnistunut. Jotta se kertoisi pelaajan taidoista selkeästi jotain olisi "ehtojen" oltava kaikille samat. Kaikilla ei välttämättä ole mahdollisuutta esimerkiksi kaksinpelillä tätä pystiä hankkia. Tietysti selkeysmielessä olisi myös suotavaa että vaikeimmat trophyt peleissä olisivat kultaisia.

Kaikenkaikkiaan pidän kuitenkin paljon suotavampana sitä että valtaosalta pelaajista jää pelistä X platinapysti yhden (tai useamman) erittäin vaikean trophyn takia saamatta eikä turhanpäiväisten grindaustrophyjen takia.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Itselläni on monta Platinumia jäänyt saamatta juurikin noiden grindaus juttujen takia. Ihan yhtä paljon harmittaa, jos trophyt on ylihelppoja (esim. watch the credits). Kyllä haastetta pitää olla.

Tässä pelissä muut trophyt on aika helppoja ja kyllä kaverin kanssa varmaan vedetään tuo piukat kajauttimet - trophy joskus. Loistava peli muuten. 10/10 :D
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Jee! James Stevenson mainitsi mut niiden uusimmassa Full Moon Show: ssa. Siellä Finnkinossa kysin siltä, että milloin uusi Full Moon Show jakso tulee.
Onhan se maininnut mut aiemmissakin jaksoissa (varsinkin episode 14, jossa Ryan Schneider yrittää vääntää mun nimeä).
Kannattaa kuunnella näitä. Paljon informaatiota. Full Moon Show jää tosi tauolle ja jatkuu ensivuoden alussa. Insomniac Games - Podcasts

EDIT. En muuten ymmärrä mitä te valitatte tuosta MBRH trophysta :D? Sain sen toisella yrityksellä ja siinä mitään haastavaa ollut. Ihan pronssi trophyn arvonen sen mun mielestä on :/. Pitäisi hankkia toinen ohjain, niin voisi ehkä voittaa sen bossenkin joskus. No jaa... Ettikkää youtubesta video, jossa joku vetäisee sen trophyn tai jotain. Siihen löytyy kikkoja. Itse en ole tarpeeksi ehtinyt pelata sitä, mutta älkää yrittäkö aina pelastaa siviilejä ja kerätkää aina powerupit maasta, koska voit poimia extra lifen.

EDIT2. Derfsonicin video--> http://www.youtube.com/watch?v=_-2oG5voqg8
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

EDIT. En muuten ymmärrä mitä te valitatte tuosta MBRH trophysta :D? Sain sen toisella yrityksellä ja siinä mitään haastavaa ollut. Ihan pronssi trophyn arvonen sen mun mielestä on :/. Pitäisi hankkia toinen ohjain, niin voisi ehkä voittaa sen bossenkin joskus.

Onkohan tuossa nyt jotain mitä en tajua vai onko vaikeustasolla isompikin vaikutus tuohon minipeliin? Pari kertaa oon nimittäin päässy tuohon pomotaisteluun ja toisella kerralla ei pisteitä ollu kun 8300 ja toisella 7800. Challenge moodissa oon siis tuota tahkonnu.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Ilmeisesti vaikeustasolla on merkitystä. En ymmärrä miten muuten noin alhaiset pisteet selittyy. Itsellä oma ennätys 6700 ja olen päässy tasolle 11-12. Eli en kovin pitkälle.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Täytyy ensinnäkin kiittää, että tulit keskusteluun mukaan ilman provosointia. Olit ensimmäinen.

Kritiikki != provosointi. Osoita missä kohtaa provoilin, niin editoin sen pois. Vastakkaiset mielipiteet ovat niin kaukana provosta kuin mahdollista, se pitäisi olla ensimmäinen asia joka opetellaan internetin maailmaan tullessa.

Ja niin tietysti, jos tuon coopilla saa napattua niin eihän se todista niitä pelaajan taitoja, tai näin perusteiltaan uskoisin, en minipeliä kuitenkaan ole pelannut. IMO sen pitäisi olla mahdollinen ainoastaan yksin, oli niin helvetillisen vaikea tahansa.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Pääsin juuri haastepeli - tilan lävitse. Oli kyllä vähän turhan helpoksi tehty. No oli mulla max.energiat ja huippuaseet. Se varmaan auttoi. Pitäis vielä jaksaa vaikealla vetää. Kuinka iso ero on normaali - tasoon verrattuna?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Läpi meni pari päivää sitten. Täyttä peli-iloa alusta loppuun asti. Graafikat olivat pixar-elokuvien tasolla ja levelit oli suunniteltu erittäin hienosti. Peli oli aivan liian lyhyt. Minulta meni sen läpäisemiseen
9h:eek:
Taistelee unchartedin kanssa Gotystä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Onkohan tuossa nyt jotain mitä en tajua vai onko vaikeustasolla isompikin vaikutus tuohon minipeliin? Pari kertaa oon nimittäin päässy tuohon pomotaisteluun ja toisella kerralla ei pisteitä ollu kun 8300 ja toisella 7800. Challenge moodissa oon siis tuota tahkonnu.

Menihän se viimein läpi. Muutama tunti siinä meni. Meinas jo usko loppua kun tulee game over 9740 pisteen kohalla. Mut viimein sit napsahti melkein 12000 pojoa ja platina trophy.

Itse peli ei kyl ollu ihan yhtä laadukas ja turhan "suppea" tools of destructioniin verrattuna. Myös aseista jäi vähän laimea maku. Ihan kelpo peli, mutta ei game of the year ehdokas itselle.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Sain toissapäivänä Platinum Trophyn :3. Noi Clankin subconscious puzzlet on niiiiiin siistejä! Vieläkin ihmetyttää, että miten ne ihmeessä koko systeemi toimii :D!?
Muuten, miksi osa väestä pelaa tätä suomeksi? Ei se niiiiin kamala ole, mutta alkuperäiset ääninäyttelijät ovat alan parasta. Varsinkin Qwark (Jim Ward), Ratchet (James Arnold Taylor) ja tietenkin Dr. Nefarious (Armin Shimerman).
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Muuten, miksi osa väestä pelaa tätä suomeksi? Ei se niiiiin kamala ole, mutta alkuperäiset ääninäyttelijät ovat alan parasta. Varsinkin Qwark (Jim Ward), Ratchet (James Arnold Taylor) ja tietenkin Dr. Nefarious (Armin Shimerman).
Sen takia kun englanninkielinen dr. Nefarious on niin rasittava.
:p

Ääninäyttely on kyllä hienosti toteutettu sekä suomeksi että englanniksi, ja todennäköisesti samoin muutkin kielet. Mutta mun kohdalla se suomeksi dubattu pelaaminen vesittyi siinä vaiheessa, kun emäntä ei voinut sietää dubattua versiota, ja kielen vaihtaminen eri profiilien / pelitallennusten välillä on tässä pelissä rikki. Ois ollut kiinnostava kuulla minkälainen piripäinen kimiräikkönen suomenkielinen dr. Neferious on.
:D

Muutenhan tää on ollut aivan loistavaa viihdettä, omasta mielestä paras PS3:n R&C-peleistä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

No kyllä se on aivan liian vaikea, vaikka sinä sen läpäisitkin. Itsellä ennätys taitaa olla 6700 ja yrityksiä noin 60-70. Ottaa kyllä niin paljon päähän tommoset trophyt. Kaikki muut trophyt pelistä saat, mutta tämmänen läpällä heitetty "vittuilu-trophy" jää saamatta. EI NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN!!
Jos yhtään lohduttaa niin et ole ihan yksin tuon mielipiteesi kanssa. Tuon trophyn pulma on nimenomaan siinä, että se poikkeaa aika reippaasti niistä kaikista muista. Mikäs siinä jos valtaosa pelin kuin pelin haasteista on haastavia mutta yksinäisenä kummajaisena tuo jäi kyllä varsin elävästi mieleen, varsinkin kun kaksinpeliin ei ollut mahdollisuutta ja erityisesti siksi, että se oli noinkin irrallaan pelistä itsestään.

Itsellä tuohon tuhrautui toista tuntia ja ainakin kolmisenkymmentä yritystä ja vaikka se viimein jollain ihme munkilla irtosi, ei siitä kyllä minkään sortin kicksejä saanut eikä tuon parissa vietettyä aikaa voi juuri kiltein sanoin kuvata.

Jos minkään sortin jeesiä tuohon osaisi antaa niin...

  • Vain ammukset ja räjähdykset tappavat, joten vihuja saa halia ihan huoletta (koskee varsinkin niitä spiderbotteja ja kahdessa ensimmäisessä kentässä ei täten voi kuolla ollenkaan)
  • Ensimmäisessä tasossa kaikki mahdollinen tulee ylhäältä, joten sen portin eteen vain parkkiin ja tulta portin suuntaan (toisessa kahtaalta mutta sama homma)
  • Blasterin ylikuumenemisesta saa kyllä R1:llä sen yhden kunnon tujauksen mutta varsinkin waven puolessa välissä kannattaa keskittyä enemmän pitämään se lataus aika täynnä kuin antaa sen mennä yli
  • Luonnollisesti, tuo R1:n tujaus kannattaa säästää siihen hetkeen, että mahdollisimman monta vihua on linjalla - bonuksista se pistetili kertyy
  • Kuten muutkin jo totesivat, pelastettavia kannattaa jahdata sen minkä ehtii - waven 15 pomo on varmasti lyötävissä mutta jos ei siihen mennessä ole 10,000 täynnä niin jäänee saavuttamatta
  • Tuurilla on iso osuus - pelastettava jättää power-upin jos jättää (yleensä ei) mutta varsinkin siellä wavejen 10-15 kieppeillä ne alkavat olla korvaamattomia
  • Konsoli kiinni ja tunniksi pariksi jäähylle jos alkaa liikaa nyppimään - itsellekin se päälle 10,000 napsahti ensiyrittämällä tuollaisen tauon jälkeen ^^;

Eli joo, kyllä se saavutettavissa on mutta eipä siitä kyllä juuri hupia irtoa...
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Kiitokset vinkeistä. Täytyy yrittää joku päivä uusiksi. Jos en seuraavalla yritysryppäällä sitä pääse ni sitten vedän sen kaksinpelillä myöhemmin.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Alankin pikkuhiljaa epäilemään että kyseessä olisi jokin bugi joka estäisi suorittamasta tehtävää, tai sitten ratkaisu on niin selvä että ensimmäisen vastauksen kuultuani häpeän silmät päästäni.
Mikäli kyseinen kenttä ja ratkaisu muistuu mieleen jollakulla, olisin kiitollinen vastauksesta.
Ihan sama kävi itsellä ja bugihan se on. Tallenna peli ja käynnistä uudelleen niin pitäisi öljyn irrota ihan normaalisti. Jos avaruustehtäviäkin on jäänyt tekemättä vaikka kaikki galaksit huutavat niiden osalta tyhjyyttään niin siihenkin auttaa tuo uudelleenkäynnistys.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Olen kiinnostunut ko. sarjasta, mistä osasta sarja kannattaa aloittaa? Tuoreena ps2 omistajana olen miettynyt kannattaako alkaa keräilemään ensimmäisestä osasta alkain, vai hypätäkö suoraan ps3:en tools of destructioniin? Vaatiiko tarina tietämystä edellisistä peleistä?
 
Ylös Bottom