Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Emännän puolesta sellasta kyselisin että jos pelin vetää kaikkein vaikeimmalla tasolla ympäri niin saako siitä myös normaali sekä vaikean vaikeusasteen trophyt?
Gladiator on ainut harha-askel, eli ei oikeastaan ole mitään "sun muita". Sen jälkeen sarja jatkuikin jo erinomaisella Tools of Destructionilla ja Quest For Bootyllä.Itse aikoinaan pelailin PS2 R&C 2 ja 3, kummatkin olivat aivan mahtavia, mutta 2 vei voiton kuitenkin ja sen näki myös siitä että peliaika näytti huikeaa 70-90h. Eli perjaatteessa vedettiin ne aina 100%. 1:tä osaa ei koskaan tullut vedettyä läpi. Noiden 2 ja 3 jälkeen kiinnostus lopahti koko sarjaan, kiitos näiden Gladiatorien sun muiden kurien versioiden. Nytten taas PS3 aikana on alkanut kiinnostus kasvaa ja nyt tämä A CIT kiinnostaa suhteellisen paljon. Ehkä sitten jouluna jos rahaa löytyy
Sellaista taas emännä puolesta että:
Mistäs löytää tuon 'piukat kajauttimet' pelin? Pitäs sieltä joku trophy horottaa
Sellaista taas emännä puolesta että:
Mistäs löytää tuon 'piukat kajauttimet' pelin? Pitäs sieltä joku trophy horottaa
Tämä "Piukat kajauttimet 10k" Trophy on yksinkertaisestii mahdoton yksin. Se on pakollista vetää co-opilla, ellei tahdo sadatella neljä tuntia putkeen.
No kyllä se on aivan liian vaikea, vaikka sinä sen läpäisitkin. Itsellä ennätys taitaa olla 6700 ja yrityksiä noin 60-70. Ottaa kyllä niin paljon päähän tommoset trophyt. Kaikki muut trophyt pelistä saat, mutta tämmänen läpällä heitetty "vittuilu-trophy" jää saamatta. EI NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN!!
Itse olen sitä mieltä että NÄIN, TODELLAKIN NÄIN!No kyllä se on aivan liian vaikea, vaikka sinä sen läpäisitkin. Itsellä ennätys taitaa olla 6700 ja yrityksiä noin 60-70. Ottaa kyllä niin paljon päähän tommoset trophyt. Kaikki muut trophyt pelistä saat, mutta tämmänen läpällä heitetty "vittuilu-trophy" jää saamatta. EI NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN!!