Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Emännän puolesta sellasta kyselisin että jos pelin vetää kaikkein vaikeimmalla tasolla ympäri niin saako siitä myös normaali sekä vaikean vaikeusasteen trophyt?
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Tänään meni kolmannen kerran läpi.(ekan normal, sit haastetila ja viimeseks hardil normaalisti pelaten) Platina plakkaris. Ihme oli kyllä se että peli ei kyllästyttänyt millään kerralla. Nyt pidän vähän taukoa ja sit vedän varmaan sil vaikeimmalla.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Emännän puolesta sellasta kyselisin että jos pelin vetää kaikkein vaikeimmalla tasolla ympäri niin saako siitä myös normaali sekä vaikean vaikeusasteen trophyt?

Joo vaikean jälkeen saa kaikkien vaikeustasojen trophyt, vaikealla kannattaa alottaa niin se tarina tarttee sit vetää vaan 2 kertaa läpi eli toinen sillä challengella.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Itse aikoinaan pelailin PS2 R&C 2 ja 3, kummatkin olivat aivan mahtavia, mutta 2 vei voiton kuitenkin ja sen näki myös siitä että peliaika näytti huikeaa 70-90h. Eli perjaatteessa vedettiin ne aina 100%. 1:tä osaa ei koskaan tullut vedettyä läpi. Noiden 2 ja 3 jälkeen kiinnostus lopahti koko sarjaan, kiitos näiden Gladiatorien sun muiden kurien versioiden. Nytten taas PS3 aikana on alkanut kiinnostus kasvaa ja nyt tämä A CIT kiinnostaa suhteellisen paljon. Ehkä sitten jouluna jos rahaa löytyy :rolleyes:
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Itse aikoinaan pelailin PS2 R&C 2 ja 3, kummatkin olivat aivan mahtavia, mutta 2 vei voiton kuitenkin ja sen näki myös siitä että peliaika näytti huikeaa 70-90h. Eli perjaatteessa vedettiin ne aina 100%. 1:tä osaa ei koskaan tullut vedettyä läpi. Noiden 2 ja 3 jälkeen kiinnostus lopahti koko sarjaan, kiitos näiden Gladiatorien sun muiden kurien versioiden. Nytten taas PS3 aikana on alkanut kiinnostus kasvaa ja nyt tämä A CIT kiinnostaa suhteellisen paljon. Ehkä sitten jouluna jos rahaa löytyy :rolleyes:
Gladiator on ainut harha-askel, eli ei oikeastaan ole mitään "sun muita". Sen jälkeen sarja jatkuikin jo erinomaisella Tools of Destructionilla ja Quest For Bootyllä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

QFBin ainoa ongelma oli se että se tuntui vähän hutaistulta. Mutta mainoioita on kaikki PS3 sarjankin pelit. Oikeastaan ainoat mustalla listalla olevat R&Ct ovat ne High Impactin tekemät.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Läpi pelattu, oikein suomenkiellellä :D Sopi hyvin tuollaisen animaationnäköiseen peliin. Vitsiä viljeltiin mukavasti että sai parit naurutkin. Nuo kentät vain tuntui niin pirskatin lyhkäsiltä ja pieniltä. Avaruus osiot olivat tunnelmallisia oikeiden kappaleiden soidessa, tuli mieleen vanhat avaruus animet. Nyt haluaisikin pelata R&C tyylistä avaruusseikkailua jossa olisi enemmän rollipeli elementtejä mukana. Graafiikka oli sumeahkoa, oikea 720p olisi saanutkin ihmeitä aikaan, vaikka nytkin sai taivastella sitä miten sahalaidaton peli oli. Insomniac on oikeassa siinä että seuraava peli voisi olla 30fps. Niin paljon enemmän ja parempaa grafiikkaa saisivat. Itse en kummoista eroa huomannut ruudunpäivtysten suhteen UC2n ja CITn kanssa. Ehkä nopeammissa kohtauksissa ero oli selvä muttei siinä koko ajan leijusaappailla kuljettukaan. Hyvä ja hauska peli, vähän enemmän siltä odotin mutten pettynytkään. Ja miks kiesuksessa ei saa enkku puhetta suomenkielisillä teksteillä? Saisi Insomniac hidastaa tuota peli tahtiaan niin saataisiin yhtä hyviä ja hiottuja pelejä kuten UC2.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

vau! Suomi sai kehuja insomniacin podcastissa, kun joku täältä kaukaisesta suomesta oli kysynyt sillon vierailun yhteydessä että millon tulee seuraava podcast. Arvostivat sita suuresti ja sanoivat että me ollaan kai kova juttu suomes. Oliko kysymyksen kysyjä joku täältä konsolifinissa:rolleyes:
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Sellaista taas emännä puolesta että:

Mistäs löytää tuon 'piukat kajauttimet' pelin? Pitäs sieltä joku trophy horottaa:D
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Sellaista taas emännä puolesta että:

Mistäs löytää tuon 'piukat kajauttimet' pelin? Pitäs sieltä joku trophy horottaa:D

Omasta mielestä pelin ärsyttävin trophy. Ainut mikä puuttus platinasta, mut en oo saanu pisteitä kun vajaa 5000 :mad:
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Tämä "Piukat kajauttimet 10k" Trophy on yksinkertaisestii mahdoton yksin. Se on pakollista vetää co-opilla, ellei tahdo sadatella neljä tuntia putkeen.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Ei se todellakaan ole vaikea. Taisin yrittää kolme kertaa ja sain sen kymppitonnin kasaan. Miten pelaatte sitä? Pelastatteko niitä uhreja. Kannattaa pelastaa, paljon plussapisteitä. Räjäytättekö niillä räjähtävillä vihuilla aina ison joukon heti ovelle, mistä tulevat? Kannattaa, saa bonuspisteitä ja hengissä pysyminen helpottuu.. Ja kannattaa kyllä "ylikuumentaa" myöskin asettaan jatkuvasti, koska sillä laserilla saa hyvin tapettua ison joukon kerralla ja jälleen tulee bonusta.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Tämä "Piukat kajauttimet 10k" Trophy on yksinkertaisestii mahdoton yksin. Se on pakollista vetää co-opilla, ellei tahdo sadatella neljä tuntia putkeen.

Kehtaan olla eri mieltä, itse vedin 4:llä kerralla 14000, eikä kyllä ollut mitenkään ylivoimaisen vaikea.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Yllättävän helppo peli oli vetää läpi, vain kahdessa kohtaa jumitin vähän kauemmin. Vastukset olivat pelin parhaimmat kohdat, niissä oli sentään jotain haastetta. Nyt pelaan peliä Challenge-moodissa. Challenge-moodi on varmaan vielä helpompi, kun on Ryno V jo taskussa. Trophyjä puuttuu vain pari. Piukat kajauttimet on yllättävän hauskaa kaverin kanssa, trophyä siitä ei vielä ole tosin kilahtanut.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

No kyllä se on aivan liian vaikea, vaikka sinä sen läpäisitkin. Itsellä ennätys taitaa olla 6700 ja yrityksiä noin 60-70. Ottaa kyllä niin paljon päähän tommoset trophyt. Kaikki muut trophyt pelistä saat, mutta tämmänen läpällä heitetty "vittuilu-trophy" jää saamatta. EI NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

No kyllä se on aivan liian vaikea, vaikka sinä sen läpäisitkin. Itsellä ennätys taitaa olla 6700 ja yrityksiä noin 60-70. Ottaa kyllä niin paljon päähän tommoset trophyt. Kaikki muut trophyt pelistä saat, mutta tämmänen läpällä heitetty "vittuilu-trophy" jää saamatta. EI NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN!!

No pelaat sen sitten jonkun kaverin kanssa? Itsekkään en yksin onnistunut, mutta kaksinpelissä ei ollut ongelmia.

Hyvä peli kokonaisuudessaan. Ei yltänyt TOD tasolle, mutta se johtuu pääosin siitä, että peli oli luvattoman lyhyt.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

No kyllä se on aivan liian vaikea, vaikka sinä sen läpäisitkin. Itsellä ennätys taitaa olla 6700 ja yrityksiä noin 60-70. Ottaa kyllä niin paljon päähän tommoset trophyt. Kaikki muut trophyt pelistä saat, mutta tämmänen läpällä heitetty "vittuilu-trophy" jää saamatta. EI NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN!!
Itse olen sitä mieltä että NÄIN, TODELLAKIN NÄIN!

Mutta voisin jopa perustella vähän, vaikka tuo ah, niin ihastuttava "ei näin" -heitto tuntuu nykyään monen mielestä riittävän painavaksi perusteluksi.

Trophyjen pitäisi kertoa jotain pelaajan taidoista. On ihan hyvä, että peleissä löytyy sellaisia trophyja, joiden saaminen ei riipu pitkäpinnaisuudesta tai säkästä, vaan ihan puhtaasti siitä, miten hyvin osaa peliä pelata. Itse olen muutaman kerran yrittänyt tuota piukkoja kajauttimia, eikä kymppitonni ole rikkunut, mutta ei se tarkoita, että peli olisi paska. Cyrus1 jo kertoi, mitä jippoja kannattaa käyttää, että pääsee hyviin pisteisiin, ja meinaan noita testata.

Toisaalta, jos hienomotoriikka ei riitä ja trophy jää sen vuoksi saamatta, niin se on voi voi. Silloinhan tuolla trophylla on jotain arvoakin.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

Uskomattoman paksua tekstiä modenaattorilta. Onko joku väittänyt, että peli on paska. On täysin käsittämätöntä, että pelin vaikein trophy on joku "minipeli". Todella monella on ollut ongelmia ton trophyn kanssa joka on vielä pronssinen. Ja eikö perusteluiksi kelpaa lukemattomat yritykset ja se että trophy on liian vaikea????
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time

No mikäpä parempi tapa osoittaa taitoa kuin minipelit, niissähän sitä taitoa yleensä eniten tarvitaan. Trophyn pronssius nyt ei liity mitenkään mihinkään, koska trophyt todellakin ovat taidon mittareita, eli samaa mieltä moderaattorisedän kanssa tässä asiassa. Monet yritykset ja epäonnistumiset vain painottavat sitä, kuinka hyvä trophy kyseessä oikeasti on.
 
Ylös Bottom