Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]
Tuossa juuri pelasin Clank-demon läpi. Aikakikkailupuzzlet useamman itsensä kanssa pistivät aivot aika solmuun, mutta noin muuten meno oli sitä samaa vanhaa tuttua. Ja siinäpä se suurin kompastuskivi oikeastaan olikin. Insomniac on pätevä talo, mutta jotenkin ulkoasun kehitys vaikutti jääneen sinne parin vuoden taakse. Ulkoisilta puitteiltaan tämä ei enää säväyttänyt ollenkaan samalla lailla kuin Tools of Destruction. Siinä missä esim. Uncharted, Motorstorm ja jopa Resistance petrasivat jatko-osaansa, tuntui tämä vanhan lämmittelyltä. Tietenkin R&C:n peruspelimekaniikka ja edellisten PS3-versioiden tyyli on korkealla jo valmiiksi, mutta jotenkin odotin näkeväni sykähdyttävämpää graffaa tässä vaiheessa vuotta 2009.
Tämän demon perusteella Eurogamerin seiska vastaa hyvin omia fiiliksiäni, mutta katsotaan sitten aikanaan, miten käy lopullisen pelin kanssa.
Tuossa juuri pelasin Clank-demon läpi. Aikakikkailupuzzlet useamman itsensä kanssa pistivät aivot aika solmuun, mutta noin muuten meno oli sitä samaa vanhaa tuttua. Ja siinäpä se suurin kompastuskivi oikeastaan olikin. Insomniac on pätevä talo, mutta jotenkin ulkoasun kehitys vaikutti jääneen sinne parin vuoden taakse. Ulkoisilta puitteiltaan tämä ei enää säväyttänyt ollenkaan samalla lailla kuin Tools of Destruction. Siinä missä esim. Uncharted, Motorstorm ja jopa Resistance petrasivat jatko-osaansa, tuntui tämä vanhan lämmittelyltä. Tietenkin R&C:n peruspelimekaniikka ja edellisten PS3-versioiden tyyli on korkealla jo valmiiksi, mutta jotenkin odotin näkeväni sykähdyttävämpää graffaa tässä vaiheessa vuotta 2009.
Tämän demon perusteella Eurogamerin seiska vastaa hyvin omia fiiliksiäni, mutta katsotaan sitten aikanaan, miten käy lopullisen pelin kanssa.