Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ratchet and Clank: A Crack in Time

Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Onks julkasu jo tän viikon keskiviikol:eek: 3 päivää!!

Mut odotukset todella korkealla. ToD on ps3:n pelien mun top 3:ssa. Ja tää näyttää viel paremmalt(vapaa avaruus, sivutehtäviä, ja kaikkea muuta). Likeltä liippaa että olis mun mielest tän vuoden GOTY. täl hetkel paikkaa hallitsee uncharted. Mites toi ku mul on tää gamestopis varaukses nii onks tän kans sama juttu kun unchartedin kans että saa ton special editionin ilman mitään välimaksuu.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Nyt lähti ennakkotilaukseen peli, luulin että tämä oltiin jo julkaistu. Nyt seuraavat pari päivää ovat yhtä tuskaa, kun pitää odottaa.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Oon jonku 5-6 tuntia pelannu ja sanoisit että paras Ratchet and Clank,vaikka sarjan kaikki osat ovat kyllä hyviä.Pelissä on hyvä balanssi ja Clankin aikapuzzlet toimii hyvin eikä tule sitä oloa kuin aikaisemmin että "pääsis taas pelaamaan Ratchetillä".
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Julkaisu ilmeisesti siirtynyt keskiviikosta -> perjantaihin. Harmi.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Uskomatonta, että julkaisupäivämäärä voi muuttua muutama päivä ennen julkaisua. Perhana, lisäodotusta taas...
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Uskomatonta, että julkaisupäivämäärä voi muuttua muutama päivä ennen julkaisua. Perhana, lisäodotusta taas...
Ei tuossa sinänsä olla muutettu julkaisupäivää ainakaan mitenkään tarkoituksella, varmaan pelin toimitukset kustu tavalla tai toisella, joten kaupat eivät saa kopioitaan keskiviikkona, kuten oli alun perin suunniteltu.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Onko tietoa milloin tulee Ratchet & Clank ACIT PS3 slim bundle kauppoihin? Silloin viimeistään ostan PS3:n uusiksi.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tuleek ose nyt Huomenna vai perjantaina. Ennakkotilattu peli GameStopista, ei viitsisi mennä turhaan huomenna hakemaan sitä.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Eipä oo mulle toviin soittanut, joten kannattaa pistää sen päälle, että vaikka soittoa ei tulisi, on peliä todnäk varastossa perjantaina. Huomenna se siis tuskin tulee, mutta voithan soittaa Gamestoppiin =P
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Mä sain tänään Sellosta soiton, että perjantaina pääsee hakemaan.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tiltin arvostelus sai 8. Mukamas liian vähän uutta. En yhdy tähän mielipiteeseen(avaruus, sivutehtävät, clankin aika-puzzlet jne.)
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Samaan aikaan pelin kanssa, eli viimeistään perjantaina.

Joensuun Gamestopissa eivät tienneet milloin tulee heille sitä ja Prismassa oltiin epävarmoja, että tulisiko se ensiviikkolla. Ei voi mitään, pitää sitten odotella.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tiltin arvostelus sai 8. Mukamas liian vähän uutta. En yhdy tähän mielipiteeseen(avaruus, sivutehtävät, clankin aika-puzzlet jne.)

No sehän onkin Tiltin arvostelu. En ole ottanut Tiltin arvosteluja vakavissani pitkiin aikoihin.
 
Vastaus: Ratchet and Clank: A Crack in Time [Hype]

Tiltin arvostelus sai 8. Mukamas liian vähän uutta. En yhdy tähän mielipiteeseen(avaruus, sivutehtävät, clankin aika-puzzlet jne.)

Sun täytyy muistaa, että se on vain yhden (1) ihmisen henkilökohtainen mielipide.. Tiltin arvostelut, no, ne on mitä on..
 
Ylös Bottom